Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:36

dozo schreef:
Het is wel leuk om een keer te gleuren bij de buren!! Moet je aan Joy vragen wanneer ze les heeft van Sander, dat is ook heel leerzaam!! Ik ben van mening dat hij wel heel leuk les kan geven!

zeker weten, Sander weet heel goed waar hij het over heeft, ga ook geregeld kijken als een kennisje van me daar les van hem heeft

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 10:44

Goedemorgen allemaal, wat een kl*te weer he? Haha!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 11:03

dozo schreef:
Ik vind het wel heel sneu voor de ponykamp kindjes dat ze dit weer hebben, hebben ze daar een binnenbak: kunnen ze i.i.g. nog spelletjes doen!
Ze hebben daar wel een binnenbak, maar ik dacht dat vorig jaar (met paardenkamp) daar les gegeven werd. Wie weet is het daar wel prachtig weer (ik heb net Marleen een SMS gestuurd, maar nog geen reactie gehad).

@Hackie: Idd, kl*te weer!!! Ik hield Liquita en Shailo vorige week s'nacht binnen, maar het bleef steeds droog. Nu heb ik ze afgelopen nacht op het land gelaten en wat krijg je......kl*te weer. Nou ja, ze zullen niet smelten Knipoog , alleen het land is erg slecht.
Ik ga zo maar naar stal om ze binnen te halen, en (als Liquita droog is) lekker even te gaan rijden.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 11:39

Kreeg net een SMSje terug van Marleen. Het weer valt daar heel erg mee...GELUKKIG!!!

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:34

heeey mensen wat vreemd dat het bij jullie zo erg weer is Tong uitsteken
hier zijn we bijna levend verbrand joh zo warm en velle zon dat hier is..

Wat een verhalen weer Lachen

Maar ik ga weer lekker van de zon genieten ik spreek jullie vast deze week nog wel
en anders zie ik jullie zaterdag op de manege Lachen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 14:35

Hallootjes,

Wat grappig om de berichtjes te lezen als je er achteraf voor gaat zitten! Ben namelijk naar mijn moeder geweest (op de fiets Gestoord !!!!). Zou ik terug gaan, omdat het even droog was, zit ik onderweg midden in een stortbui! Tot op m'n onderbroek aan toe helemaal drijfnat. Woonde ze nou in het centrum van Zaandam.... nee, op 500 meter afstand! Rolleyes

@Dozo: hooooooooooi! Dit ben ik dus! Ik heb nog geen profiel, maar dat komt vanzelf als ik het allemaal een beetje door krijg! Nagelbijten / Gniffelen

@Cindy: ik ga me eerst even omkleden en zie dan wel hoe of wat met het peerdenspul! Haha!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 14:39

OOTEMAN UITVERKOOPDATA BEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Go jij! Go jij! vAN 20 AUGUSTUS TOT EN MET 2 SEPTEMBER A.S. (IS VANDAAG OM 12.00 UUR GESTART). Go jij! Go jij!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:07

Shenavallie schreef:

Go jij! Go jij! vAN 20 AUGUSTUS TOT EN MET 2 SEPTEMBER A.S. (IS VANDAAG OM 12.00 UUR GESTART). Go jij! Go jij!

jeetje en ik moet morgen weer werken natuurlijk Boos!

edit: ben niet meer naar stal gegaan, met dit weer krijgen we ze er toch niet af, wel een blubberbadje Tong uitsteken

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:22

sjorsie schreef:
Shenavallie schreef:

edit: ben niet meer naar stal gegaan, met dit weer krijgen we ze er toch niet af, wel een blubberbadje Tong uitsteken

Misschien kan je dinsdag vrij krijgen? Kunnen we er samen heen! En anders een andere keer wel weer hoor! Haha!
Heb je net gemaild dat ik wel bij de paarden ben geweest. Ze stonden allemaal op hun eigen eilandje en hadden het naar hun zin, niet zielig met hun koppie naar beneden dicht tegen elkaar aan. Man, het water stond hoog op het land!!!!!! En het water in de kanaaltjes stond aan de rand!!!!!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:24

Shenavallie schreef:

Misschien kan je dinsdag vrij krijgen? Kunnen we er samen heen! En anders een andere keer wel weer hoor! Haha!
Heb je net gemaild dat ik wel bij de paarden ben geweest. Ze stonden allemaal op hun eigen eilandje en hadden het naar hun zin, niet zielig met hun koppie naar beneden dicht tegen elkaar aan. Man, het water stond hoog op het land!!!!!! En het water in de kanaaltjes stond aan de rand!!!!!

ik ga het zeker vragen of ik dinsdag een dagje weg kan, gaan we ooteman plunderen, haha

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:22

sjorsie schreef:
Shenavallie schreef:

Wat ben jij een watje zeg, ik ben zelfs 2x heen en weer geweest, en niet ens verdronken Haha!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:34

Shenavallie schreef:

Ja, ik zag het vanmorgen in de krant (Purmerend op Zondag) staan. Ik ga morgen heen, heb ook nog wat waardenbonnen van Ooteman (gewonnen met wedstrijden) Haha! .

micky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:34

halllo allemaal ,

leven jullie nog na al regen ???

ik ben blij dat ik me zwemdiploma heb gehaald je weet maar nooit met al die regen Pling

over sander gesproken ik heb nog steeds niet gebeld voor les maar ik heb met joy afgesproken om bij haar te gaan kijken of ik het wat vindt .

Vandaag op Orambo gereden het ging echt lekker en met dat soort monenten ik denk ik eraan om toch weer es te starten maar er is iets wat me tegen houdt en weet niet wat is.
ik denk dat ik nog een flinke schop onder mijn ....... nodig heb om het gaan doen. heb gewoon een een duw nodig om de stap te zetten maar ik zit ook met vervoer enzo......ik weet het gewoon nog ff niet

Heb ook op Rancho gezeten (van dozo hier op bokt)
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFF PAARD zeg, alleen was ik wel wat onwennig ,het was ook druk in de bak en er waren nogal wat mensen langs de kant .
maar ik moet zeggen dat ik weer een ervaring rijker ben , vindt het wel wat om op andere paarden te rijden straks ga ik het nog leuk vinden Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:42

@ Hackie: heb jij wel eens natte watjes gezien Tong uitsteken

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:44

@ Micky: gewoon gaan starten en lessen, bevalt het niet kan je altijd weer stoppen anders weet je ook niet of het wat wordt en blijf je je het afvragen

kalverhoek heeft 6 wedstrijden per jaar en Amethist bijna elke maand dus je zou alleen hartje winter misschien vervoer nodig hebben en je hebt altijd nog de paardentaxi, ben je ook niet van anderen afhankelijk

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:59

micky schreef:
Vandaag op Orambo gereden het ging echt lekker en met dat soort monenten ik denk ik eraan om toch weer es te starten maar er is iets wat me tegen houdt en weet niet wat is.
ik denk dat ik nog een flinke schop onder mijn ....... nodig heb om het gaan doen. heb gewoon een een duw nodig om de stap te zetten maar ik zit ook met vervoer enzo......ik weet het gewoon nog ff niet

Hoi Kim, ik zou als ik jou was gewoon een startkaart aanvragen. Je hebt toch niks te verliezen?
1 ½ jaar geleden moest ik er ook niet aan denken, nee....dat was niks voor mij. Maar door mee te gaan naar wedstrijden begon het toch te kriebelen. Ik was in het begin heel erg zenuwachtig, maar dat ging snel over. Ik vind het echt heel leuk om te doen en wat ik eigenlijk nog het aller leukst vind is de gezelligheid erom heen.
DUS: gewoon een startkaart aanvragen!!! En als je niet alleen wilt gaan, ga je toch gewoon met ons mee. In September gaan we weer starten bij Spijkerboor!!!

Ik heb Grardus een keer tegen jou horen zeggen dat jij met jou paard al lang Z had kunnen zijn. Nou een mooier compliment kan je volgens mij niet krijgen Haha! !!!!

dozo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 19:27

Kim, gewoon weer gaan starten!! Ik ga ook weer beginnen (na 4 jaar). Ditmaal met Ramonda, enne ik zie wel ben aan niemand verantwoording schuldig!! Als we maar lol hebben Haha!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 19:33

PRECIES......LOL, daar gaat het om!!!!! Ja

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 19:46

micky schreef:
halllo allemaal ,

leven jullie nog na al regen ???

ik ben blij dat ik me zwemdiploma heb gehaald je weet maar nooit met al die regen Pling

over sander gesproken ik heb nog steeds niet gebeld voor les maar ik heb met joy afgesproken om bij haar te gaan kijken of ik het wat vindt .

Heb ook op Rancho gezeten (van dozo hier op bokt)
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFF PAARD zeg, alleen was ik wel wat onwennig ,het was ook druk in de bak en er waren nogal wat mensen langs de kant .
maar ik moet zeggen dat ik weer een ervaring rijker ben , vindt het wel wat om op andere paarden te rijden straks ga ik het nog leuk vinden Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Is idd weer eens wat anders, ik ben mijn trouwe haf gewent en heb voor het eerst op een fjord gezeten Yaila Haha! Leuk beessie Cool Wel weer even wennen, schijterd dat ik ben Bloos

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 19:54

Shenavallie schreef:

Neem je een singel voor me mee Clown ??

Geintje Knipoog

Edit: Een leren halster voor 15.00! O, die wil ik hebbuh Haha!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:03

Ja, daar is ze weer! Was weer even weg (zoals gewoonlijk, iedereen is me altijd kwijt, weet dan zelf ook vaak niet waar ik ben Haha! ).

Oke, @Hackie: ja, ben een watje, een lekker zacht watje nog wel! Haha!
@Micky: je kan beter spijt hebben van wat je wel hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan. Dus, zadel erop, lessen, wedstrijden en genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lekker makkelijk van me gezegd, want ik rij zelf geen wedstrijden (publiekangst en faalangst). Maar ik vind het ozo gaaf als een ander WEL die stap neemt! Ik wil je groom wel zijn!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij!

micky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:03

@liquita en @dozo thanks voor de inspirende antwoorden heb er zeker wat aan Go jij! Go jij!

maar ik heb jullie nog niet vertelt over mijn nieuwe hobby COCTAILS MAKEN !!!!!!!!!!

ik was met mijn vriend in Dusseldorf en toen waren we in een hele leuke cocktail bar en sindsdien houd ik mijn bezig met coctails maken !!!!
mijn favoriet is Banana Kiss. een coctail met bananen likeur en sinaasappelsap en kersen likeur (heb het thuis al een paar keer gemaakt) en ik maak nog vele anderen . sucess verzekerd!!!!!!
dus als er een feestje is dan maak ik de coctails hahahahahahaha Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

ik zal wel ff een foto ervan maken en in dit topic zetten

micky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:08

@shenavallie , ik hou het in gedachten een goede groom is altijd top , met welk paard sta jij op veldt??

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:08

Graag gedaan!!!!

Cocktails.......LEKKER Vingers aflikken , Banana kiss???? Klinkt goed!!!!

Dus als we een cocktailparty organiseren op de manege, dan kan jij achter de bar Knipoog .
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 20-08-06 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:10

Shenavallie schreef:
Ja, daar is ze weer! Was weer even weg (zoals gewoonlijk, iedereen is me altijd kwijt, weet dan zelf ook vaak niet waar ik ben Haha! ).

Oke, @Hackie: ja, ben een watje, een lekker zacht watje nog wel! Haha!
Ben ik zacht Bloos ??

Ben ik zacht Bloos ?? Haha!

Ja cocktails Vingers aflikken Vingers aflikken
Als de cocktail party maar niet voor boven de 16+ is Knipoog
Laatst bijgewerkt door Hackie op 20-08-06 21:12, in het totaal 1 keer bewerkt