Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Ik heb de foto's nog niet op internet gezet want ik moet zo weer weg, druk druk druk!
)
Ben egt blij dat ik tog lekkr ben gaan stappen! Citaat:(nadat ik ff gecheckt had of mn broer veilig thuis zou komen)
Maar k heb nou wel meteen je broer een keertje gemeet Thirz
Haha, neehoor neem je tijd, hoe langer je wacht, des te groter wordt ons "verlangen" naar de foto's en ook des te leuker blijken de foto's strax te zijn! 
)
hoe ik daar nou ineens bij kom?
, daar komt weer een flugeltje langs gevlogen!

Hoezo we hadden lol gister! En de meeste foto's vallen opsich nog best mee
Alleen Bar, waar is onze groeps foto? Die is volgens mij ook best leuk geworden! De derde foto is trouwens ook heel leuk! *mis alleen wel de zwieper sjaals!
*
*wel Tommy Girl thirz, heb je geurtje gejat!
*
Hij is egt leuk! Toppie foto!
En de sfeer werd mede mogelijk gemaakt door de power-snoepjes van Bar!
Citaat:En de sfeer werd mede mogelijk gemaakt door de power-snoepjes van Bar!
*heb stiekem het sfeer-snoepje overgeslagen* Volgende keer zal ik me dan ook maar aan t sfeer snoepje wagen
Kweenie of ik nog meer *sfeer* kan hebben op zo'n avond, maarja we zien t wel! (ikke waarschijnlijk wel, maar of jullie mij er dan nog bij willen hebben..
) nouja, Ijsklontjes genoeg om LoL mee te maken
Citaat:Ik wil nog wat foto's plaatsen maar moet nog ff uitvinden hoe t werkt!
blackpegasus schreef:thirz; 24?
luMy; 18?

LindaV schreef:'t wordt steeds leuker!Lumy een jaar of 17?
Citaat:Ik heb op de bank gehangen en vondt het jammer dat ik niet mee kon!
Nou de volgende keer ga je gwoon gezellie mee!
Kiezen we een leuke dag uit dat iedereen kan (we moeten nog steeds een keer met de hele gang stappen
) en gaan weer lekkr een hoop lol maken *As Usual
*
Was t een beetje zat (snapte steeds de vragen maar niet, en dan na een hoop pagina's in dat hulpforum doorgebladerd te hebben zag ik pas t antwoord... Beetje jammer)
*moet alleen ff afwachten of ik mn toets van vorige week wel gehaald heb.. anders moet ik die maandag herkansen en dan kan ik zaterdag maar beter nie gaan stappen 
Wil ook wel mee
)
Geef nie hoor