Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Twinklebel schreef:Als ik dan alle slechte verhalen over de Amev hier op Bokt lees, vraag ik me af of het niet aan de mensen zelf ligt. Bij mij niks dan goeds, ze hebben heel de behandeling zonder problemen vergoed en ook nu wordt er zonder gezeik uitgekeerd.
.elady schreef:Lady vandaag gereden (had er al 2 dagen niet opgezeten), ze was super braaf. Gaat nu echt super lekker, lekker stil aan de voorkant, hangt niet meer in mijn hand, respect voor mijn been etc.
Loop nog wel tegen wat dingentjes aan, maar morgen weer les...dus weer hard werken.
Heb 1 ding waar jullie misschien wel een tip voor hebben. Als Lady aan de teugel loopt of igg stil aan de voorkant en d'r koppiej gewoon laag, dan valt ze terug in tempo, kan wel drijven en veel overgangen maken zodat ze vlug voor mijn been is, maar het werkt niet echt. Hebben jullie dat ook?
elady schreef:Hebben jullie dat ook?
Marieke_ schreef:elady schreef:Hebben jullie dat ook?
Ja
Merk wel dat het sinds ze een weekje op het land gestaan heeft, allemaal veel makkelijker oppikt.Citaat:Dit komt doordat het paard nog een beetje de kracht mist om zo te blijven lopen. Gewoon lekker blijven trainen, dan wordt ze steeds sterker en lost het zich vanzelf op.
Binar schreef:Heel mooi gedicht...
Ik hoop dat je nog een beetje kunt genieten van je laatste weekje met Tos..![]()
Er is trouwens iemand bij ons op stal met 2 arabiertjes, die iemand zoekt.. ik weet natuurlijk niet of je hoofd daarnaar staat?? maar missch is het wat voor jou?
Zijn echt leuke paardjes, helemaal niet super-arabier-achtig

ik ben er deze week maar aan begonnen, maar ik vraag me af of ik alles weet als het zo ver is! Het is zo veel, alle spieren, botten, zenuwen moet ik kunnen tekenen op een proefpersoon en dat is dan pas een derde van de hele toetsweek..
ik hou amper tijd over voor Evietje
(en ik ook niet...)
als ze straks weer het land op kunnen overdag gaat het zeker lukken, en ze staat ook al volpension, wat een luxe he..