Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Manon_S schreef:Ja op de manege is dat idd lastiger. Ja heb er 1 keer mee gesprongen onder het zadel. Was ze erg enthousiast maar heb toen heel laag gesprongen, stelde niet zoveel voor omdat ze het nog best moeilijk vind met uitkomen etc.
. 

kan je dat geld van de 2 zadels mooi gebruiken voor een springzadel. Misschien dat je later eventueel weer een 2e hands dressuurzadel kan kopen als je dan weer wat geld heb. Zijn 2e hands ook niet eens zo duur als ik op internet kijk.
.. Heb het te druk met mijn andere werk.. 
. Wel wennen maar tot zover leuke plek!
.
.
. Astor schreef:Manon, Facebook veranderd je foto helaas. Vooral kwa scherpte etc en ook regelmatig kwa kleur...
Iris, Thanks! Ben er zelf ook erg blij mee. Fotografeer jij nog veel?
Melanie_B schreef:
Ik zit een beetje met een dilemma; ik heb het vermoeden dat mijn springzadel niet meer goed past op Dunzell. (Vrijdag komt hier iemand naar kijken). Het zadel is verder, wel oud, maar netjes onderhouden en had eigenlijk nog jaren mee gekund. Nu vraag ik mijzelf af; mocht het zadel niet goed liggen, dan moet er dus een ander springzadel komen, gezien het feit dat ik nu weer fanatiek aan het springen ben en hier mijn voorkeur in ligt. Maarrrrrr, dat kost een hoop geld en dat heb ik niet zomaar. Heb wel een spaarrekening maar die heb ik straks nodig voor een huis.. Zal ik dan mijn dressuurzadel verkopen (jaar oud, in super mooie staat en eigenlijk bijna zo goed als nieuw, hier moet ik sowieso wel een leuk bedrag voor kunnen krijgen) + mijn huidige zadel verkopen en dan een goed, net maar 2e hands springzadel terug kopen wat wel goed ligt?
Wat zouden jullie doen? Aan de ene kant vind ik het zonde om m'n dressuurzadel te verkopen, maar als ik nu kijk naar afgelopen tijden; ik reed eigenlijk vrijwel met mijn springzadel....
Iriis_ schreef:Melanie_B schreef:
Ik zit een beetje met een dilemma; ik heb het vermoeden dat mijn springzadel niet meer goed past op Dunzell. (Vrijdag komt hier iemand naar kijken). Het zadel is verder, wel oud, maar netjes onderhouden en had eigenlijk nog jaren mee gekund. Nu vraag ik mijzelf af; mocht het zadel niet goed liggen, dan moet er dus een ander springzadel komen, gezien het feit dat ik nu weer fanatiek aan het springen ben en hier mijn voorkeur in ligt. Maarrrrrr, dat kost een hoop geld en dat heb ik niet zomaar. Heb wel een spaarrekening maar die heb ik straks nodig voor een huis.. Zal ik dan mijn dressuurzadel verkopen (jaar oud, in super mooie staat en eigenlijk bijna zo goed als nieuw, hier moet ik sowieso wel een leuk bedrag voor kunnen krijgen) + mijn huidige zadel verkopen en dan een goed, net maar 2e hands springzadel terug kopen wat wel goed ligt?
Wat zouden jullie doen? Aan de ene kant vind ik het zonde om m'n dressuurzadel te verkopen, maar als ik nu kijk naar afgelopen tijden; ik reed eigenlijk vrijwel met mijn springzadel....
Ik zou iig vrijdag even afwachten. Wij dachten ook dat ons zadel niet meer op Djerk paste maar het bleek uiteindelijk gewoon aangepast te kunnen worden. In hoeverre ligt jou springzadel niet oke? Is hij te smal of te breed ofzo?

.
.