Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kim345 schreef:Gisterochtend vroeg weg gegaan, een auto haalde ons in valt ineens de kofferdrager van het dak af!
Net voor ons natuurlijk, me vader kon niet meer uitwijken dus vol eroverheen gereden... gelukkig niks lek en die auto stopte niet eens...
Voorkeuring was best weer spannend, ze was behoorlijk druk... Hartslag 52 en turgor was iets minder, verder alles goed en een ADus van start lekker vroeg, samen met 2 anderen opgereden die te laat waren voor de start. met eentje verder gereden want ons tempo lag wat hoger. Eigenlijk lag haar tempo net ietsje hoger maar het ging best zo. Op 1 km gaan stappen en eraf gegaan maar smurf was helemaal opgefokt dus die ging er bijna vandoor en sleurde mij achter zich aan door de bosjes. Gelukkig niet losgelaten. Op de P/a wilde ze niet stilstaan dus ik was al bang dat we weer naar huis mochten.. Gelukkig werd ze weer rustiger dus na 4-5 min aangeboden en toen zat ze direct goed met 56.
laatste stuk alleen gereden want ze ging toch wel erg hard. Nog een superfijn relaxt galopje gereden, met losse teugels en ze sprong zelf om in de bochten. Op 1 km gaan draven, weer stappen en toen op de finish weer even gewacht want ze wilde nog niet echt stil staan maar ze was een stuk rustiger dan op de P/a.. me vader telde haar op 60 dus aangeboden. Ineens 80?? Geen idee maar wel balen. had het niet verwacht, ze stond niet heel netjes stil dus dacht wel dat ze te hoog zou zijn maar 80?? Leek me wel erg hoog want ze oogde best rustig. dus 5 min gewacht en toen had ze 52.
Nakeuring nog steeds een beetje druk maar hartslag was goed. weet niet eens wat het was. Vet vond wel dat ze snel daalde als ze eenmaal stilstond dus dat is wel fijn. Turgor was iets minder maar thuis heeft ze lekker gedronken. Ze was nog lekker fit, trailer ging alleen weer iets minderbenen waren ook mooi dun!
haha best een lang verhaal gewordenmaar in het algemeen lekker gereden, zitten net onder de 12km/h. Bood aan op 2 uu en 33 min maar had dus recheck anders hadden we net de 12 gehaald
net de uitslag gezien, we hebben 11.6 gemiddeld gereden en zijn daarmee 81 van de 82 gewordenMaar dat komt omdat we dus een winspunt verloren omdat die hartslag niet goed was. Maar ik heb toch al genoeg winstpunten voor de klasse II!