Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iwayalover

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 16:01

Hee Shira kan je nu toch ineens op HK! Ik dacht dat je eerst 100 berichten moest hebben.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 16:17

Shira2 schreef:
@ emy: het is gelukt zoals je ziet *LOL*

Hihi! Eindelijk! Lachen Zie je wel dat je het gewoon moest proberen om je aan te melden?

Fionaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 17:15

@ Shetlovertje, ik ga week 33 op ponykamp, ik weet alleen niet precies welke datum dat is.. Bloos

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:05

@ Wendy; behalve dat rondjedraaien OP paard (zoiets draait uit op rondjedraaien tijdens de vlucht naar begaande grond), moet alles toch wel lukken, denk ik... (de grote inzamelactie gaat weer van start Haha! )
Staat die Oscar aan de rijksweg, met een paar friezen? Daar zijn we idd langs gescheurd Tong uitsteken
@ Emy; eigenlijk vindt ik het ook zwak hoor, dat ze de boel af geblazen hebben. Maar mischien gaat het komende zaterdagavond alsnog onweren Whoosh!
Weer @ Wendy; vandaag voor het eerst met dit zadel gereden. Behalve dat Ascot zo gek als een deur was (is gillend, bokkend, steigerend de bak door gegaan en kon ineens galloperen op de plaats) zat het zadel prima. Merk dat ik weer even moet ontwennen van het westernzadel, maar ben ondanks alle bovengenoemde acties blijven zitten. Is wel een goed teken, toch?

Shira2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 19:22

@emy en karen: er stond dat je 50 posts moet hebben bij de paardenforums, ik heb het (op advies van emy) gewoon geprobeerd en zie hier Cool ik kan nu ook met jullie kletsen Haha!

@judith: ik hoop voor jullie dat het dit weekend ook gaat onweren, maar dan alleen voor het "special effect" Clown (dus geen regen en ander blubberveroorzakend-weer) En dat je er niet naast gegaan bent als gevolg van Ascot's lenigheids-acties lijkt mij een heeeel goed teken *LOL*

_Angelique_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 21:02

Fionaatje schreef:
@ Shetlovertje, ik ga week 33 op ponykamp, ik weet alleen niet precies welke datum dat is.. Bloos

Jmmr, ik ga namelijk week 31 of week 32 Knipoog

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 10:30

Emytje schreef:
Op wat voor dag is dat? Ik geloof wel dat ik dan kan. Ik moet nog wel eventjes kijken of mijn vader me dan wel kan brengen, anders kom ik ook zo moeilijk bij jouw...

Op een zondag. Hou hem even onder voorbehoud, want ik zag dat er Ossebraadfeest is in Ottersum en dan moet Bullie eigenlijk meelopen maar Maike vindt het vast niet erg als ik zeg dat ze Bullie niet kan hebben die dag. Schijnheilig

Shira2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 12:15

Wat rustig is het hier weer Slapen
Ik heb vanochtend weer priveles gehad. Flame is erg vermagerd Huilen , hij krijgt niet barveel eten omdat ie dan te heet word voor de meeste mensen. Vind dit een belachelijk argument want ik vind dat je dan niet minder moet voeren, maar iets anders moet voeren maar goed, ik heb er niks over te zeggen. Waarschijnlijk gaan ze eerdaags de wei in dan kan hij zn bastje weer wat ronder eten.
Ohja, ik ga aan mn EHBO beginnen want het lijkt met leuk om volgend jaar een ponykamp te begeleiden Pling

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 18:56

Shira2 schreef:
Wat rustig is het hier weer Slapen
Ik heb vanochtend weer priveles gehad. Flame is erg vermagerd Huilen , hij krijgt niet barveel eten omdat ie dan te heet word voor de meeste mensen. Vind dit een belachelijk argument want ik vind dat je dan niet minder moet voeren, maar iets anders moet voeren maar goed, ik heb er niks over te zeggen. Waarschijnlijk gaan ze eerdaags de wei in dan kan hij zn bastje weer wat ronder eten.

Wat een belachelijk argument zeg! Boos! Ze moesten de eigenaar eens hard laten werken met een honger... Er zijn zoveel soorten voer die je kunt geven idd. Jammer dat het zo gaat. Maar in de wei kan hij idd weer een beetje bijkomen.
Citaat:
Ohja, ik ga aan mn EHBO beginnen want het lijkt met leuk om volgend jaar een ponykamp te begeleiden Pling

Ik heb ook mijn EHBO gehaald. Maar nu was ik eens aan het rond kijken om kampen te begeleiden maar bij vele vragen ze ook een lesgeefcertificaat Scheve mond Dat wil ik ook nog wel een keer gaan halen maar dat gaat me dit jaar niet meer lukken. Dus ik zal het ook uit moeten stellen tot volgend jaar.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 08:16

Wie is er vanavond allemaal in de les? Heeeeeeeeeel misschien kom ik even met RB langs dan, maar ik moet eerst met mijn wei gaan vechten want Ulvy heeft ontdekt hoe leuk het is om onder de draadjes door te gaan Boos!

Shira2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 11:07

bij bergemo hoef je geen lesgeefcertificaat te hebben, dan mag je alleen geen lesgeven. Maar dat hoeft voor mij ook niet perse, dat is toch niet het leukst van een kamp begeleiden. Clown

@ wendy: Haha, is Ulvy op ontdekkingtocht gegaan Haha! ?

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 11:17

En wat heeft Ulvy ontdekt tijdens haar ontdekkingstocht?

Ik ga trouwens rijden en Janneke ook. We gaan springen, doet Boellie ook mee???

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 12:17

Nee ik kom niet om te rijden dan. Ik ga gewoon in het bos rijden en dan maak ik even een stopje bij jullie. Tenminste ligt eraan hoe lang ik met die wei bezig ben natuurlijk Knipoog

Nou de wei is nu behoorlijk kaal maar het is een groot stuk dus ze moeten gewoon wat beter zoeken naar grassprietjes. Ik heb nog zo'n stuk en daar staat het gras hoog. Nou dacht Ulvy ik ga tegen dit draadje aanhangen eventjes op de tandjes bijten maar dan ben ik wel aan de andere kant en GRASJES! Vingers aflikken

Leuk hoor Boos! Vorig jaar had ik een bella die over en door de draden heen ging en nu heb ik een Ulvy die eronder door gaat. En Bullie die snapt daar gelukkig niks van.

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 13:22

heee shira! ook hier
wat stom zeg, dat ze Flame weinig voeren omdat ie anders te heet word, wat belachelijk Boos!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 14:41

Vanavond rijd Annemarie voor het laatst... Verdrietig
Enne Wendy; je zult zien, zogauw ze er niet meer onderdoor kan, gaat ze er over heen. oliebol zijn meesters in uitbraak plegen. Sterkte Clown

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 14:48

Ja leuk hè? Ze deed het eerst ook met de prikpaaltjes maar toen ik het draadje extreem laag had gezet deed ze het niet meer. Dus dat ga ik nu ook maar even doen met de "vaste draad" Ik moet toch iig iets proberen voordat jullie haar dalijk tijdens een bosrit tegen komen en denken: "hé dat is leuk voor thuis" Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 16:33

oh jee is ze vanavond al voor het laatst?
ik ben benieuwd naar springen trouwens...

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 16:58

Ze gaat toch wel trakteren he? Ik ga in ieder geval op de 27e trakteren (dat is toch op een vrijdag he), aangezien ik de dag erna jarig ben...

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 16:16

Nou ik ben weer heel thuis gekomen. Bullie had besloten dat hij in een brave bui was Tong uitsteken

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 19:55

leuk dat je langs kwam!
fijn dat bullie toch besloten had braaf te zijn Lachen
ik vond het wel grappig dat jeroen eventjes op Red Bull ging, met zn klompen *LOL*

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 11:16

Haha en het stond hem nog niet eens verkeerd ook Tong uitsteken

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 21:23

Inderdaad!

Over een week of 2/3 kunnen jullie me weer smsen hoor! Ik heb een telefoon besteld! Hij was er jammer genoeg niet op voorraad, maar de winkel heeft em besteld. Kan ik over een tijdje eindelijk weer smsen!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 08:55

Vergeet je niet mij je nieuwe nummer te smsen? Jeeeeeeeej Emy wordt weer mobiel Haha!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 15:35

goedzo emy Haha!
ik kom je halen vrijdag denk ik.. trouwens.. zaterdag toch OldInn? hoelaat?

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 16:15

Negen uur. Dat had ik tegen Emy tenminste gezegd Knipoog