Regent het bij jullie britt?
Bij ons is het de hele dag lekker weer geweest! Nu hoor ik het wel wat rommelen in de verte...
Maren zo veel geld uitgegeven, maar waarvoor heb je een hengstenketting nodig?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het enige wat ik voor Ferro hoef te kopen is een nieuwe neusriem omdat deze te klein is en voor in de winter een deken. Ik krijg er nu een zweet en regendeken bij, die regendeken verkoop ik denk ik zweetdeken houd ik sowieso kan altijd van pas komen. Ik ga even goed kijken of ik allemaal spullen dubbel krijg die kan ik dan mooi verkopen en dat geld opsparen om nieuwe dingen voor hem te kopen
Slim he
dus we hebben eht zekere voor het onzekere genomen en zijn na een uurtje sprookjesbos maar terug gegaan. Wolinka was keihard aan het flippen dus vandaar. Ik had Zoe en Joen Fancy. Zoe was ook aan het stressen 

dan ben ik bijna jarig
.
Okej ik ga t onthouden
paard was braaf, het weer was goed beetje te warm. Heb in beide proeven een winstpunt de eerste 180 punten en de tweede 184 punten. Moet vooral nog wat vlotter rijden iets meer lef hebben maar dat komt wel. Het was dus een geslaagde dag... nu maar hopen dat ik volgende week weer mag starten want sta nu op de reservelijst.

Marlous1991 schreef:jammer Suus!! (lin, ik zeg t nu alvast, als wolinka zo n space is hoef ik m eigenlijk echt niet mee als we met ze 3e rijden!)Ella als t zadel goed ligt kun je meteen ff kijken hoever ze zijn met inrijden en dr misschien wel even opgaat cyntia mee als je gaat kijken?
En Eefje? hoe ging t?
Dan kan ik zelf ook niet meer lekker relax rijden.
hahaha maar ik zou je op t hard willen drukken dr wel n keer op te gaan voordat je m koopt