Ja en ik dacht eerst nog, zal ik mijn haar in een netje doen. En omdat het niet bleef zitten deed ik het toch. Dus als ik het niet had gedaan, hadden we dezelfde punten gehad
ze weten nog niet wanneer ze weer kunnen vliegen. hoop voor ze dat het niet te lang duurt. Voor de paarden ook niet echt lekker als ze zo lang in die containers moeten staan. T is ook nog wel een eindje vliegen.
ik weet niet of ik morgen wel kan rijden collega heeft waarschijnlijk een condoleance.. en vroeg of ik kon ruilen.. vind het ook banketstaaf om dan tegen hem te zeggen dat ik niet wil.. dus even kijken of er andere oplossingen zijn.. anders kom ik na mijn werk nog wel even langs.. ben toch om 9 uur klaar..
en volgende week kan ik ook al niet rijden.. dan heb ik de beediging van mijn broertje en weet ik niet hoe laat ik thuis ben..
annemieke_88
Geplaatst: 29-09-10 10:28
DJoysDesignz schreef:
Ik heb me rondgenaaide Voorbrenghalster binnen!!! Kan ik gebruiken voor footshoots volgend jaar!!
Ik heb evt nog een keuringshoofdstel liggen, zwart met goud. Mag je wat mij betreft ook gebruiken als je dat handig vind.
ik ben er morgen helaas niet, gaan met werk klimmen in zoetermeer. nou ja, toe kijken dan voor mij, ben niet zo van het klimmen. Volgens mij gister toch kou gevat op de scooter. Heb nu keelpijn. Maar Mary Poppins was erg leuk.
JustJoyce
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-10 10:32
annemieke_88 schreef:
DJoysDesignz schreef:
Ik heb me rondgenaaide Voorbrenghalster binnen!!! Kan ik gebruiken voor footshoots volgend jaar!!
Ik heb evt nog een keuringshoofdstel liggen, zwart met goud. Mag je wat mij betreft ook gebruiken als je dat handig vind.
maar ik ben zo en zo op de manege.. weet nog niet of ik morgenavond ga werken.. had collega gister zijn werk maar moeten doen word ik net gebeld.. dat een mevrouw gister een afspraak heeft aangemeld voor 6 weken iedere dag en voor iedere dag een parkeerplaats (heeeel veel werk) laat die hem gewoon open staan.. en doet er verder niets mee :S weet niet of ik dan wel zin heb om morgen voor hem te werken