Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:27

jij hebt echt niks te doen he :+
helaas geen filmpjes meer

Venga liep echt top, ben blij dat ie mee was, hij is zo relaxed!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:42

Nee Y;(
Hey daar is mijn vriend, en hij heeft beessies!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 18:43

:D wat moet je ermee

ik ga naar stal :wave:

_baxter_

Re: Weer of geen weer, nog een keer, De Groene Meer !

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:31

Hallo allemaal :wave:
Laat ik ook maar eens een berichtje plaatsen. :o
Desiree ik heb de sleutel van het hok ontvangen. :) Nu hoef ik niet meer te hopen dat er iemand is. ;)

Dekje dat ik voor Baxter heb gekocht heb ik nog niet ontvangen.. Morgen dan. :P
Ik ben HAPPPYYYYYYYY :D
Waaannnntttt.... Ik heb gwn een 9 gehaald voor dat k*t aardrijkskunde... Dus cijfer is ook weer mooi opgehaald. :D
Enenenenenenenen.... We hebben een nieuwe computer! :)
Alleen jammer dat er een virus op de harde schijf zat en hij dus niet opstartte., :(
Mja... Morgen weer lekker naar de paardjes, ben benieuwd of Bax nog een beetje wit is... :P
:wave:

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 21:44

vandaag met king weer lekker naar buiten geweest. hij was egt super!! lekker ook met dit weer :D

sweeethorse: wat voor soort dekje heb je voor bax gekocht? ben benieuwd :D

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:09

:wave:

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:26

Goeiemorgen :wave:

Gister was echt nog lekker aan het eind van de middag.
Dat had ik totaal niet verwacht moet ik zeggen.

Lindsey wijken ga je pas in de L doen toch... :P
Ik vind het knap hoor en leuk dat je gewoon al een winstpunt heb gereden.
Jullie zien er knap uit zo met zijn tweetjes. :D

Marion lekker gereden gister.
En hoe was de familie dag.

Zie dat er iemand een 9 haald voor aardrijkskunde..
Goed hoor... +:)+
Nieuw dekjes voor Baxter al binnen.

He Ilvy voel je je al wat beter of ben je nog ziek.
Ik wil ook beessies. <3
Marionnnnnnnnn.....

Gister lekker met Elvis gereden.
Hij was wel wat druk en loperig maar kon hem nu wel bij me houden zonder het idee te hebben dat ik op een kameel zat.
Klein spookje doet wel zijn best maar hij is lekker voorwaarts zullen we maar zeggen.
Maar ben met een heerlijk gevoel afgestapt.. <3

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:46

Goedemorgen

Familiedag was druk maar gezellig.
Marlon ws heb ik vrijdag beessies. :D

Vandaag ga ik maar niet rijden denk ik want ko.nt doet zeer :P

Elvis ook al voorwaarts,er zit dit jaar echt iets anders door het gras.Tence is veel wakkerder dan andere jaren.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:52

Spaart er iemand beesies? Ik heb er twee voor de liefhebber.

Lief was echt aan jhet kloten als je de filmpjes ziet, maar hele mooie stukjes ook. *D

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 07:53

cassandra84 schreef:

Lief was echt aan jhet kloten als je de filmpjes ziet, maar hele mooie stukjes ook. *D

ja ikke ikke.
Wil er vier in mijn auto :) :) _/-\o_

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 08:22

Goedemorgen!!

Ik zal hier ook eens gaan informeren voor beessies.. geeeen idee wat ik ermee moet, maar ik wil ze ook :D

Och Marion, het regent toch, dus niet rijden is geen straf :P

Elvis zag er inderdaad lekker vlot uit gisteren :j

Omie is zelfs 2 rondjes baan geweest.. Naar achteren toe lekker vlot, naar voren toe heeeel sloom.. Zou dat iets met gras te maken hebben >;) Af en toe heb ik een heel klein beetje het idee dat ik in de maling genomen wordt.. :+

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:34

Sven vind ze ook helemaal leuk dus als je er nog meer hebt ;)

cassandra84 schreef:

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 08:36

Goedenmorgen trouwens...

Gefliciteerd met de winstpunten dames :)
Ziet er allemaal goed uit... Lynds knap gedaan hoor...

En zoals Marlon al zijn jullie zijn een mooi stel zo...

Denise: Goed gedaan :) Ben benieuwd dan of die vandaag binnen komt hahaha..

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:05

Goodmorning *\o/*

Ik heb zojuist bericht gehad van mijn manager dat ze erg tevreden over me is en dat mijn contract, die verloopt op 1-8-2010, omgezet wordt in een vaste aanstelling... *\o/* *\o/* Ben er helemaal hyper van!! *\o/* *\o/*

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 10:06

Oh goed zeg!! Gefeliciteerd *\o/*
Geeft toch wel een gevoel van zekerheid :j
En altijd spuerleuk als ze tevreden zijn natuurlijk!! *\o/*

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:07

whoehoe!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

GEFELICITEERD

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:13

Hihihi Linds ik wordt nu nog hyperder dan ik al was door jou hahahahaha echt heerlijk dit *\o/* :D *\o/* :D *\o/*

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:14

npu het is toch werkelijk briljant!! lekker man, goed bezig +:)+ :):) :):) :):)
:):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:27

Dan doe ik ook maar eens gek!Gefeliciteerd jarrah

=:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:) =:)

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 10:31

Gaaf zeg Jarrah gefeliciteerd!! +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:00

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :# :# :# _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :# :# :# _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :# :# :# _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :# :# :# _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :# :# :# _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :# :# :# _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :# :# :# _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :# :# :# _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :# :# :# _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ +:)+ +:)+ +:)+ +:)+

Super Lisette!! Dat zijn mooie berichten. ;)

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:11

Gefeliciteerd Lisette.... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):)
:list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
*-:) *-:) *-:) *-:) *-:) *-:) *-:) *-:) *-:) *-:) *-:) *-:) *-:) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :))

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:56

Whahahaha, wat leuk, dank jullie wel!!!! :):) :):) :):) :):) :):) :):) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *D *D *D *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:33

Beter laat dan nooit: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
:list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: :list: *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ :$ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:47

Hier nog maar 1 dan GEFELCITIEERDDDD!!!!! :j *\o/* :):) :j *\o/* :):) :j *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/* :j :):) *\o/*