Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ook voorzichtiger...
Mandy niet vooruit te branden,geen conditie...enne ik ook niet dus daar gaan we aan werken samen,maar het belangrijkste...het vertrouwen in elkaar is er wel aan het komen
amanda1980 schreef:Amber(sorry weet je eigen naam nog niet hihi), de deken heb ik inmiddels joehoeee. Ik denk alleen niet dat ik cas terug in de groep zet. Hij ligt niet zo lekker in de groep bij 1 a 2 groepgenootjes. Hij is continu allert en ontspannend zich amper. Tja, cas is een beetje een watje die amper van zich afbijt hihihi. Had ie wat makkelijker een schop uitgedeelt had het probleem over geweest. In deze groep durft ie het op de een of andere manier niet terwijl hij ollie gister wel een bok gaf, ok ook pas na 20 nuinuten, maar hij gaf hem wel. Daarna zocht cas ollie zelf ook steeds weer op om te spelen. Hij heeft tankie en andere ook wel eens een bok gegeven.
Als hij dat tegenover een paard na 2 weken nog niet durft weet ik gewoon dat ie het ook niet doen gaat. Ik zie aan zijn manier van doen dat ie zich niet happy voelt in de groep helaas. Baal wel want vond het zooo lekker voor hem. Maar goed, baal er al tijden van dat hij zo weinig van zich afbijt, een te lief paard is ook niet altijd leuk.
Vanmorgen zat de waterton vol. Meestal ga ik na het buiten zetten weg dus heb hem vanmiddag niet bijgevult. Bij cas liggen er 2 stenen in zijn ton want hij ging er ook mee spelen. Met 2 stenen laat ie hem staan.

) Binar schreef:Ireen_ schreef:Mandy is leuk!!! Wil haar binnenkort wel een keertje in het echt komen ontmoeten
je bent uiteraard van harte welkom om ff bij ons te komen buurten
Ik werk nu in delft natuurlijk dus moet best een keer lukken..
) johnvt schreef:Allemaal oke, maar een paard wel en dan niet in een groep zetten is ook vragen om problemen.
Zeker in de paddock moet je niet althans mijn mening de ene dag wel en dan weer niet je paard (groeps)huisvesten. Ook niet in een land maar inderdaad is daar meer ruimte om ergens anders te willen staan dan in een paddock.
Ireen_ schreef:Mandy is leuk!!! Wil haar binnenkort wel een keertje in het echt komen ontmoeten
Ze doet mij heel erg denken aan Eviet