Kirsten_D schreef:Nu... (reactie op iris..)
Oh jammer..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Wat een leuk filmpje!! Haha, volgens mij vond die het wel leuk om weer een beetje aan het werk te gaan of niet??
En als die overgaat in stap, dan kijkt ie net zoo lief
!

M'n vriendje was heeeelemaal gesloopt eind vd les, heb bijna een uur privéles gehad, hij heeft nog nooit zo hard hoeven werken
arm paard ! hij wist niet meer waar die het zoeken moest hij was zoooo kapot. arm paard !
Emmaa_ schreef:Hee Maaikie, had jij trouwens gister mij op Ushi zien rijden? Was wel benieuwd hoe het er voor andere mensen nou uit zag - voor mijn gevoel ging ze op het einde wel lekker maar aan het begin echt niet..
Voor mij had er iemand op gereden die het niet zo serieus nam, dus ze was heel erg rennerig en sterk, heb echt moeite moeten doen om haar in te houden.

! 
Melanie_B schreef:Dat is ook naar zeg...
Wonderboy is zelf heel erg schrikkerig, nu ligt
dat ook aan het paardje zelf mede (beetje karakter), maar ik vermoed ook
dat er wel wat is gebeurd..
zo kon ik hem eerst niet eens op zijn hoofd aaien, of borstelen!
maar nu wel, en nu kan ik zelfs al knuffelen met hem
en rijtechnisch, is er door iemand gewoon te snel mee om gegaan,
zadelmak was die , en toen gingen ze al veel te snel aan het werk
met name het springen, zo wat parcoursen terwijl hij eigenlijk helemaal
niets kende, dus nu ben ik hem het aan het leren.. wel af en toe lastig,
omdat ik met zo'n jong paard en het springen met zo'n paard, nog heel
groen ben.. dit springen is namelijk wel iets anders dan wat ik toen gewend
was met een manegepeerd...
Emmaa_ schreef:Sandra zei alleen dat ik zeikte omdat ik geen zin had om een stomme galopoefening te doen
Maargoed. Melanie_B schreef:Iriis_ schreef:@ Melanie, wat fijn dat je broer je zo kan helpen joh! Klinkt echt super gaaf! Jij en Wonderboy gaan het helemaal maken in het springwereldje! Ik vind het echt leuk voor je dat je nu kan laten zien wat je in je hebt! Want ik weet zelf hoe moeilijk het kan zijn om met een jong paard te beginnen!
Ja, met een jong paard beginnen is zo nu en dan errrug lastig!
Maar met de juiste begeleiding kom je een heel eind!
Moet ook zeggen dat Wonderboy een erg liergierig paard is, wat
het allemaal nog leuker maakt, en hij is gewoon zo ontzettend fijn!
Merk ook dat ik telkens meer dat hij mij gaat vertrouwen
en daar ben ik heeeel blij mee.. want hij is in het verleden neit
altijd even eerlijk behandeld helaas !!
Remco gisteren ook ''zorg maar goed voor hem, want hij heeft
nu wel een echt maatje nodig, hij is niet altijd even fijn behandeld..
Emmaa_ schreef:Wie geef je terecht - Sandra of mij?
Aangezien we het elke week doen had ik er niet zo heel erg veel zin in..
Ik heb wel vaker op d'r gereden hoorMaar dit was de eerste keer in een poosje zeg maar
Maar goed
Het ging op het einde wel lekker
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Wie geef je terecht - Sandra of mij?
Aangezien we het elke week doen had ik er niet zo heel erg veel zin in..
Ik heb wel vaker op d'r gereden hoorMaar dit was de eerste keer in een poosje zeg maar
Maar goed
Het ging op het einde wel lekker
Sandra, ookal doe je het elke week. Je zit toch steeds op een ander paard. Dus elke keer is het leerzaam.
Emmaa_ schreef:Zo zacht mogelijk en zo hard mogelijk is niet echt bepaald mijn idee van leerzaam, welke termen je er ook voor gebruikt. Maar goed, ik ga me hier verder niet over uitlaten.
ben binnenkort toch weg
Pebbs schreef:Goedemiddag Damess !
Heb woensdag les gehad op FÊDE van een Grand Prix Jurylid !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Was echt zoooooo super gaaaaff !! ben er echt een eind verder mee gekomen !!M'n vriendje was heeeelemaal gesloopt eind vd les, heb bijna een uur privéles gehad, hij heeft nog nooit zo hard hoeven werken
arm paard ! hij wist niet meer waar die het zoeken moest hij was zoooo kapot. arm paard !
Maar heb er echt super veel van geleerd ! Misschien over 2 weken weer
!