lady gaat goed, geen bulten meer. alleen een dikke nek die maar niet wil verdwijnen dus dat is met rijden prut, DA was op vakantie dus bel maandag weer even.
__Nathalie__
Geplaatst: 25-07-09 09:06
lil die kasten zijn helemaal verplaats omdat mijn kasten er bij moesten Zida krijgt de stal die eerst van geloof ingrid was op het hoekje
zit nu op - 9,2
Fijn dat je goede vakantie gehad heb waar was je ook al weer heen?
__Nathalie__
Geplaatst: 25-07-09 09:07
ladypaard schreef:
lady gaat goed, geen bulten meer. alleen een dikke nek die maar niet wil verdwijnen dus dat is met rijden prut, DA was op vakantie dus bel maandag weer even.
nou ik heb niet echt het idee dat het al is geslonken, misschien heel iets rond de hak. Ze liep er wel iets beter op had ik het idee (alleen gestapt) en ze stond er ook op, niet meer op rust heel de tijd.
Dus maar even aan kijken denk ik. ga vanmiddag weer koelen.
hai ik zit hier lekker buiten in zeeland. Het weer is heerlijk. Toch handig dau mijn vriend mobiel internet heeft al blijft het priegelwerk. Ik miss mn paard ook wel hoor. Nou ik denk niet dau ik veel kom bokken dus een fijne week. Vrijdag ga ik weer maar huis.
__Nathalie__
Geplaatst: 27-07-09 11:02
Lilian__ schreef:
Mischien DA even laten kijken?
vandaag is het gelukkig al een stuk beter. Koelen heeft dus wel geholpen
Het is nog maar iets verdikt en ze loopt weer aardig goed
Vandaag zou me eerste werkdag zijn, maar werd wakker met erge hoofdpijn en nekpijn. Heb me medicijnen tegen me hoofdpijn weer uitgekotst en begin nu aan mijn eerste eten van vandaag. Bleeh ik haat het echt zo, die hoofdpijn!