meelen schreef:Ja, dat klopt. Neelie is 1.64 en Liquita 1.68Neelie is zo te zien iets kleiner dan Liquita, klopt dat?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:meelen schreef:En hoe ging het vandaag met Liquita ?
Ik heb haar vandaag weer even aan de longerlijn gehad. Rechtsom was er nu niet zo veel meer te zien. Linksom nog wel in het begin, maar later werd het wel wat beter.

LIQUITA schreef:ATE schreef:vanmiddag was ook leuk zijn ff bij carosel wedstrijd gaan kijken in scoorl daar deed vorig paard van liquita mee
Jaah, mijn vorige paardje Neelie (nu Imola) deed mee, erg leuk om te zien. Ze ziet er echt heel goed uit.

meelen schreef:Ik ben daar lang geleden wel eens geweest. Met bewoners van de verpleegafdeling waar ik destijds werkte. Erg leuk en groot inderdaadOver tuinieren gesproken...... ik ben gisteren weer eens bij Het Oosten in Aalsmeer geweest. Dat is toch echt een gewelidige winke hoor.
Als jullie van tuinen en tuinierenhouden, moet je daar echt eens gaan kijken. Het is er GROOT en hebben ook heeeeel veeeeel leuke spulletjes.
. 

meelen schreef:xan schreef:Laatst bijgewerkt door meelen op 0 min geleden, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat vervelend dat ze dat er toch altijd bij zetten![]()
Je kan nooit eens stiekum je tiepvauten verbeteren.
Haha, ja ik heb het al twee keer aangepast geloof ik, kwam telkens weer wat tegen.