@stef het is iets duidelijker, ik kan nog net je oor niet herkennen Och komt vanzelf, schiet me maar gewoon een keer aan.Ik eet niemand op
DJoysDesignz schreef:Vanavond step up weer op tv leuk die liedjes shiiiiiiit! die wilde ik zien! vergeten.. en papa zat de davinci code te kijken
Roomiey schreef:ik ook maar ik wil inrijden je mag toch ook met zijn tweeen? zeg je gewoon allebei een kwartier!
Roomiey schreef:haahaha das leuk he steef jaa ik ga vrijdag naar len hoor, wanr ik wil heel graag een HEEL halfuur in rijden ;phaha dan word je net zo als eva
Jorine_Falco schreef:Morgen heeft mijn moeder voor gebeld, hoogswaarschijnlijk geen plaats. Mogen 4 uur nog een keer bellen, dan neemt Len op of ik mee kan rijden.en als je dan om 8 uur rijdt .. mag je niet op mijn kleine schatje hoor
Rijd vast niet om 8 uur .Nee ik bedoel plekje op de vrijdag in mijn les .baal wel, zou de galop nog oefenen op Yorick..
haha ik zou eigenlijk wel springen willen oefenen vanavond dinsdag hebben ze trouwens ook niet geoefend.. mocht geloof ik niet
hihi nee toen was ik aan het kolonisten van catannen met mijn opaskindjes die trouwens allemaal hun eigen spelregels verzinnen! en das erg lastig
oowh okee anders moet je die passen precies gaan tellen ben wel benieuwd hoe we het zondag gaan doen!