ja t is idd gewoon wat er bij hoort maar word er soms n btj moe van zeker omdat de instructeur dan voor noppes komt
maarja ze is nog altijd even lief hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ja t is idd gewoon wat er bij hoort maar word er soms n btj moe van zeker omdat de instructeur dan voor noppes komt
maarja ze is nog altijd even lief hoor
... was er ff n paar dagen tussen uit dus heb niet t hele verhaal gelezen
hopenlijk kan je nog mee! zou wel super zijn.. misschien stel dat andere persoon gaat toch kan je moeder ze misschien wel overhalen
Maar als diegene nu nòg niet die brief ingeleverd heeft, heb ik er aardig m'n twijfels bij of die dat nog wel gaat doen.
Liseef schreef:x_Staceyy: Hopen maar dat je mee kunt! Laat het gelijk weten heMaar als diegene nu nòg niet die brief ingeleverd heeft, heb ik er aardig m'n twijfels bij of die dat nog wel gaat doen.
Farah_ schreef:Liseef schreef:x_Staceyy: Hopen maar dat je mee kunt! Laat het gelijk weten heMaar als diegene nu nòg niet die brief ingeleverd heeft, heb ik er aardig m'n twijfels bij of die dat nog wel gaat doen.
Hangt er natuurlijk een beetje vanaf wanneer diegene geboekt heeft. Opties worden meestal een week of 2 vastgehouden.