http://www.ruitershoppasdedeux.nl/index ... 33&lang=NL
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:Hee wat leuk een update van je te horen, Lin!
Heeeeel veel beterschap met je voet! (Wat was er precies aan de hand?!)
Het is altijd moeilijk een paard te verkopen... Over een half jaar ben ik ook de klos
@Carmen: Hmm, helaas... Niet inschrijven voor Lasseur 5dec toevallig?
@ Beer: Hmm, ik weet niet.. Ik gaat ff kijken.. Het schijnt dat de dvd al af is... Woensdag te bewonderen @ Hondenclub... Daarna zal ie wel online gaan?
JimBeer schreef:lieziej schreef:Hee wat leuk een update van je te horen, Lin!
Heeeeel veel beterschap met je voet! (Wat was er precies aan de hand?!)
Het is altijd moeilijk een paard te verkopen... Over een half jaar ben ik ook de klos
@Carmen: Hmm, helaas... Niet inschrijven voor Lasseur 5dec toevallig?
@ Beer: Hmm, ik weet niet.. Ik gaat ff kijken.. Het schijnt dat de dvd al af is... Woensdag te bewonderen @ Hondenclub... Daarna zal ie wel online gaan?
Ga je Sissi over een half jaar verkopen dan?
linda2008 schreef:er zat een stukje bot in de weg in mijn grote teen, dat moest verwijderd worden.
Maar euh... vraag me inderdaad ook af... waarom moet sis weg dan???
Ik heb trouwens gister nog even contact gehad met de nieuwe eigenaresse van Thorben. Ze is al een paar keer met hem naar het strand geweest en dat schijnt ie helemaal geweldig te vinden. Het gaat gelukkig wel hartstikke goed tussen die twee.
Citaat:Volgend jaar ga ik studeren (in delft of zo ) en ja, ik zie het niet zitten om ze dan mee te nemen en daar dan elke dag weer heen te gaan. Zeker niet in mijn eentje. En ik ga uitwonen, dus ja... Hier laten staan is ook niet echt een optieDus ja.. Het is nu wel een beetje aftellen
"Laatste" Huntchase, laatste demo, zometeen in februari laatste regio... (Regio ga ik trouwens M springen doen
Hahahahah )
JimBeer schreef:lieziej schreef:M is idd 90, maar ja, in het M moet je wel twee manches rijden
Het is idd jammer, maar ja, het is op een gegeven moment wel klaar
Sis hebben we dan 11 jaar, en max dan een jaartje of 7 of zo
Maar toch, dat zou wel een hele gave afsluiter zijn met Sis toch?
linda2008 schreef:dat is vervelend elies, maar wel een logische reden.
Hoe bevalt het iedereen eigenlijk op de nieuwe stallen?
Heb het in het begin allemaal al wel eens gevraagd maar dat kan natuurlijk totaal veranderd zijn....
Straks gaan we het verband van mijn voet halen, ik was al met de eerste laag begonnen maar laag 2 zit al muurvast aan de wond.... word dus nog leuk
lieziej schreef:JimBeer schreef:
Maar toch, dat zou wel een hele gave afsluiter zijn met Sis toch?
Haha, ja, laten we dan meteen de Hippiade ook maar meenemen, toch?
FenDT schreef:Jongens, het eerste dieptepunt in mijn loopbaancarriere bij Stal Arends is bereikt....
Ik heb de BUS gemist
Ik stond er al om 24, en de bus gaat om 28. Ik wachten en wachten en om 10 over half was ie er nog niet... Oke chill buschauffeur! Hij was dus gewoon veel te vroeg maar is gezellig doorgereden. Ik schoot bijna uit mijn panty, waaaa!Zijn boerenkool met worst stond thuis zeker al op tafel......... Gelukkig heb ik zo les dus ik hoef me maar anderhalf uur te vermaken hier op stal......
Trouwens echt top gecrosst met Jimmy! Is toch super gaaf voor de eerste keer! En alles went dus de volgende keer ga je foutloos!!
En veel beterschap met je voet Linda!! Echt niet chill zo thuis zitten nee, ik kan er inmiddels over meepratenWel rot zeg, dat je spijt hebt van het verkopen van Thorben, maar gelukkig heeft hij hele leuke nieuwe baasjes, dat moet je maar in je achterhoofd houden!! Wij waren laatst op wedstrijd, zegt zo'n vrouw na afloop: "As j'em verkoooop, dan wilk hem hiel grèèg hebbn heur! Waatn leuk dier!"
Haha echt zo'n boerenaccent. Dus wij heel leuk vertellen "nou sorry mevrouw maar deze verkopen we van ons leven niet!" Weet je wat ze zegt??
"Aahg jammer, enders haak je nog n paar puntjes meer gegevn!
"(Wel voor de grap hoor) Maar bleek die vrouw dus de jury te zijn. Ik heb me rot gelachen haha. Ik dacht echt wat is dat nou weer voor mens, zo'n boerin...
![]()
Hahaha Elise, Utrecht is zoooo triest! Altijd al geweest! We hoeven indoor niet eens selecties te rijden, er zijn regiokampioenen dressuur die niet eens boven de 60% rijden en dus niet eens naar de hippiade of naar wanrooij MOGEN...Echt een laag niveau zijn wij. Er is ook nooit eens een Utrechter die Nederlands kampioen wordt ofzo... Anti-talentvolle provincie, echt...
FenDT schreef:Hahaha Elise, Utrecht is zoooo triest! Altijd al geweest! We hoeven indoor niet eens selecties te rijden, er zijn regiokampioenen dressuur die niet eens boven de 60% rijden en dus niet eens naar de hippiade of naar wanrooij MOGEN...Echt een laag niveau zijn wij. Er is ook nooit eens een Utrechter die Nederlands kampioen wordt ofzo... Anti-talentvolle provincie, echt...
linda2008 schreef:dat is vervelend elies, maar wel een logische reden.
Hoe bevalt het iedereen eigenlijk op de nieuwe stallen?
Heb het in het begin allemaal al wel eens gevraagd maar dat kan natuurlijk totaal veranderd zijn....
Straks gaan we het verband van mijn voet halen, ik was al met de eerste laag begonnen maar laag 2 zit al muurvast aan de wond.... word dus nog leuk