Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 18:36

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 21:59

lieziej schreef:
Hee wat leuk een update van je te horen, Lin!

Heeeeel veel beterschap met je voet! (Wat was er precies aan de hand?!)
Het is altijd moeilijk een paard te verkopen... Over een half jaar ben ik ook de klos :(:)

@Carmen: Hmm, helaas... Niet inschrijven voor Lasseur 5dec toevallig? O:)

@ Beer: Hmm, ik weet niet.. Ik gaat ff kijken.. Het schijnt dat de dvd al af is... Woensdag te bewonderen @ Hondenclub... Daarna zal ie wel online gaan?

Ga je Sissi over een half jaar verkopen dan? :(:)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 17:39

er zat een stukje bot in de weg in mijn grote teen, dat moest verwijderd worden.
Maar euh... vraag me inderdaad ook af... waarom moet sis weg dan???

Ik heb trouwens gister nog even contact gehad met de nieuwe eigenaresse van Thorben. Ze is al een paar keer met hem naar het strand geweest en dat schijnt ie helemaal geweldig te vinden. Het gaat gelukkig wel hartstikke goed tussen die twee.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 19:21

JimBeer schreef:
lieziej schreef:
Hee wat leuk een update van je te horen, Lin!

Heeeeel veel beterschap met je voet! (Wat was er precies aan de hand?!)
Het is altijd moeilijk een paard te verkopen... Over een half jaar ben ik ook de klos :(:)

@Carmen: Hmm, helaas... Niet inschrijven voor Lasseur 5dec toevallig? O:)

@ Beer: Hmm, ik weet niet.. Ik gaat ff kijken.. Het schijnt dat de dvd al af is... Woensdag te bewonderen @ Hondenclub... Daarna zal ie wel online gaan?

Ga je Sissi over een half jaar verkopen dan? :(:)

Volgend jaar ga ik studeren (in delft of zo ) en ja, ik zie het niet zitten om ze dan mee te nemen en daar dan elke dag weer heen te gaan. Zeker niet in mijn eentje. En ik ga uitwonen, dus ja... Hier laten staan is ook niet echt een optie ;) Dus ja.. Het is nu wel een beetje aftellen ;( "Laatste" Huntchase, laatste demo, zometeen in februari laatste regio... (Regio ga ik trouwens M springen doen :') Hahahahah )

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 19:21

linda2008 schreef:
er zat een stukje bot in de weg in mijn grote teen, dat moest verwijderd worden.
Maar euh... vraag me inderdaad ook af... waarom moet sis weg dan???

Ik heb trouwens gister nog even contact gehad met de nieuwe eigenaresse van Thorben. Ze is al een paar keer met hem naar het strand geweest en dat schijnt ie helemaal geweldig te vinden. Het gaat gelukkig wel hartstikke goed tussen die twee.

Dat is dan iig wel fijn om te horen! :)

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 22:06

Citaat:
Volgend jaar ga ik studeren (in delft of zo ) en ja, ik zie het niet zitten om ze dan mee te nemen en daar dan elke dag weer heen te gaan. Zeker niet in mijn eentje. En ik ga uitwonen, dus ja... Hier laten staan is ook niet echt een optie ;) Dus ja.. Het is nu wel een beetje aftellen ;( "Laatste" Huntchase, laatste demo, zometeen in februari laatste regio... (Regio ga ik trouwens M springen doen :') Hahahahah )

Ah oke, dan begrijp ik het wel, maar inderdaad echt heel jammer :(:) want hoe lang hebben jullie Sis en Max al wel niet?

Ach, M is 90 cm? Dat moet in principe kunnen toch? *D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 22:08

M is idd 90, maar ja, in het M moet je wel twee manches rijden :\

Het is idd jammer, maar ja, het is op een gegeven moment wel klaar ;)

Sis hebben we dan 11 jaar, en max dan een jaartje of 7 of zo

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 07:54

lieziej schreef:

Maar toch, dat zou wel een hele gave afsluiter zijn met Sis toch? *D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 09:45

dat is vervelend elies, maar wel een logische reden.

Hoe bevalt het iedereen eigenlijk op de nieuwe stallen?
Heb het in het begin allemaal al wel eens gevraagd maar dat kan natuurlijk totaal veranderd zijn....

Straks gaan we het verband van mijn voet halen, ik was al met de eerste laag begonnen maar laag 2 zit al muurvast aan de wond.... word dus nog leuk :(

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:43

JimBeer schreef:
lieziej schreef:

Haha, ja, laten we dan meteen de Hippiade ook maar meenemen, toch? :+

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:43

linda2008 schreef:

Heb het in het begin allemaal al wel eens gevraagd maar dat kan natuurlijk totaal veranderd zijn....

Straks gaan we het verband van mijn voet halen, ik was al met de eerste laag begonnen maar laag 2 zit al muurvast aan de wond.... word dus nog leuk :(

Ik heb het echt geweldig naar mijn zin in Austerlitz! Er zijn natuurlijk veel gezellige mensen weggegaan, maar er zijn ook zeker gezellige mensen teruggekomen! :j

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:55

lieziej schreef:
JimBeer schreef:

Haha, ja, laten we dan meteen de Hippiade ook maar meenemen, toch? :+

Hahahaha, ik zit te kijken op de uitslag van vorig jaar indoor kampioenschappen

CL: 3 starts: Kampioen had 4 strafpunten, reserve 5,

CM: 1 start: 1e+ 2e manche 13 strafpunten (Alleen maar ff zorgen dat je niet gedisqualificeert wordt, voor de hippiade :') )
CZ: 1 start, 1e+2e foutloos

Hoe triest is provincie utrecht ooit?

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 19:07

Jongens, het eerste dieptepunt in mijn loopbaancarriere bij Stal Arends is bereikt....

Ik heb de BUS gemist :')
Ik stond er al om 24, en de bus gaat om 28. Ik wachten en wachten en om 10 over half was ie er nog niet... Oke chill buschauffeur! Hij was dus gewoon veel te vroeg maar is gezellig doorgereden. Ik schoot bijna uit mijn panty, waaaa! _-:( Zijn boerenkool met worst stond thuis zeker al op tafel......... Gelukkig heb ik zo les dus ik hoef me maar anderhalf uur te vermaken hier op stal......

Trouwens echt top gecrosst met Jimmy! Is toch super gaaf voor de eerste keer! En alles went dus de volgende keer ga je foutloos!! ;)

En veel beterschap met je voet Linda!! Echt niet chill zo thuis zitten nee, ik kan er inmiddels over meepraten :n Wel rot zeg, dat je spijt hebt van het verkopen van Thorben, maar gelukkig heeft hij hele leuke nieuwe baasjes, dat moet je maar in je achterhoofd houden!! Wij waren laatst op wedstrijd, zegt zo'n vrouw na afloop: "As j'em verkoooop, dan wilk hem hiel grèèg hebbn heur! Waatn leuk dier!" :') Haha echt zo'n boerenaccent. Dus wij heel leuk vertellen "nou sorry mevrouw maar deze verkopen we van ons leven niet!" Weet je wat ze zegt?? :') "Aahg jammer, enders haak je nog n paar puntjes meer gegevn! ;)"(Wel voor de grap hoor) Maar bleek die vrouw dus de jury te zijn. Ik heb me rot gelachen haha. Ik dacht echt wat is dat nou weer voor mens, zo'n boerin... :')

Hahaha Elise, Utrecht is zoooo triest! Altijd al geweest! We hoeven indoor niet eens selecties te rijden, er zijn regiokampioenen dressuur die niet eens boven de 60% rijden en dus niet eens naar de hippiade of naar wanrooij MOGEN... :') Echt een laag niveau zijn wij. Er is ook nooit eens een Utrechter die Nederlands kampioen wordt ofzo... Anti-talentvolle provincie, echt...

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 22:01

FenDT schreef:
Jongens, het eerste dieptepunt in mijn loopbaancarriere bij Stal Arends is bereikt....

Ik heb de BUS gemist :')
Ik stond er al om 24, en de bus gaat om 28. Ik wachten en wachten en om 10 over half was ie er nog niet... Oke chill buschauffeur! Hij was dus gewoon veel te vroeg maar is gezellig doorgereden. Ik schoot bijna uit mijn panty, waaaa! _-:( Zijn boerenkool met worst stond thuis zeker al op tafel......... Gelukkig heb ik zo les dus ik hoef me maar anderhalf uur te vermaken hier op stal......

Trouwens echt top gecrosst met Jimmy! Is toch super gaaf voor de eerste keer! En alles went dus de volgende keer ga je foutloos!! ;)

En veel beterschap met je voet Linda!! Echt niet chill zo thuis zitten nee, ik kan er inmiddels over meepraten :n Wel rot zeg, dat je spijt hebt van het verkopen van Thorben, maar gelukkig heeft hij hele leuke nieuwe baasjes, dat moet je maar in je achterhoofd houden!! Wij waren laatst op wedstrijd, zegt zo'n vrouw na afloop: "As j'em verkoooop, dan wilk hem hiel grèèg hebbn heur! Waatn leuk dier!" :') Haha echt zo'n boerenaccent. Dus wij heel leuk vertellen "nou sorry mevrouw maar deze verkopen we van ons leven niet!" Weet je wat ze zegt?? :') "Aahg jammer, enders haak je nog n paar puntjes meer gegevn! ;)"(Wel voor de grap hoor) Maar bleek die vrouw dus de jury te zijn. Ik heb me rot gelachen haha. Ik dacht echt wat is dat nou weer voor mens, zo'n boerin... :')

Hahaha Elise, Utrecht is zoooo triest! Altijd al geweest! We hoeven indoor niet eens selecties te rijden, er zijn regiokampioenen dressuur die niet eens boven de 60% rijden en dus niet eens naar de hippiade of naar wanrooij MOGEN... :') Echt een laag niveau zijn wij. Er is ook nooit eens een Utrechter die Nederlands kampioen wordt ofzo... Anti-talentvolle provincie, echt...

Dankje :D ! Beer vertelde nog dat er mensen bij hindernis 15 stonden, die zich erover verbaasden dat er twee paarden achter elkaar reden, had zo'n meisje gezegd dat het ZO FLAUW was, dat wij elk jaar kwamen en altijd op elkaar wachten in het bos _O- , dus Beer zo..eeh die tweede is mijn zus, die doet voor het eerst mee en die heeft echt niet staan wachten, maar ja als Bart achter je aan zit en je weigert 2x dan zit ie al achter je, en ga Jim dan maar eens vertellen dat hij er niet achteraan mag ;)

Jij ook nog gefeliciteerd met je resultaat op de hippiade, echt knap!

Over bussen kan ik mee praten, daar kan je zo niet van op aan, soms minuten te vroeg soms 10 minuten te laat...heb al meerdere malen staan wachten op de bus naar Driebergen-Zeist en dan was ie er een kwartier voor het vertrek van de trein nog niet, zodat ik moest rennen naar de overkant van de straat om naar Utrecht te gaan en vanaf daar een volgende trein te pakken, die niet in DB-Zeist stopt. Haha en over boeren, die zitten er in Nijmegen zat...als je daar een hele dag die lui moet aanhoren kom je soms echt niet meer bij.. :')

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 08:03

Om nog maar te zwijgen over het aparte volkje wat Limburgers heet _O-

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 17:48

JimBeer schreef:
Om nog maar te zwijgen over het aparte volkje wat Limburgers heet _O-

Die mensen van wie ik die paarden rij, komen uit Limburg... Ik kan er over meepraten :')

Overwedstrijd paarden gesproken, vorige week ben ik er afgevallen :=

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 17:50

FenDT schreef:

Een aantal kennissen van mij die super dichtbij wonen zijn dus meerdere malen kampioen, dit jaar ook eentje in Z springen paarden... Dus ik dacht zo van: "Geen kampioen, hoezo?!" Maar die mensen komen natuurlijk uit Nijkerk=Gelderland :')

En Wij gaan dit jaar daar verandering in brengen, Fen! Bij deze!!! :D

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 17:58

linda2008 schreef:

Onze 'nieuwe' stal bevalt ons nog steeds prima :D , Jim is er zo ten positieve van veranderd nu hij zoveel vrijheid heeft op een dag en dat is voor ons iedere keer ook weer heerlijk om te zien!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 18:02

Afbeelding

:D

JimBeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-09 22:31

lieziej schreef:
Afbeelding

:D

Wat een ontzettend schattige foto! :+

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 17:38

Hahahaha, Sissi wilde een souvenir achterlaten in Ermelo :+

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-09 21:53

sis staat er knap benauwd bij zeg.
Wel een grappige foto met je lach erbij.

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 18:32

nickyforever schreef:
sis staat er knap benauwd bij zeg.
Wel een grappige foto met je lach erbij.

I beg your pardon? :oo

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 11:55

het is MEGAN!! :') Anders was je wel heel erg gekrompen Elies :+

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 08:39

sorry ik heb niet goed opgelet mijn excuus Elize.