Hey jo, goed dat je erop bent gaan zitten, al denk ik niet dat donna erg gauw overbelast raakt van jouw mega gewicht...
M'n Tag heeft buiten gelopen en is met verzorger aan de wandel gegaan, mams heeft les gehad weer op Flash en ik?...zucht ik had zo'n goed idee om naar het strand te gaan.
Met trailertje naar duindigt daar m'n vriendin opgehaald die met paardje in training meeging. Alles goed en wel lekker daarheen gereden en we waren het het strand op willen aandraven of er gaat een soort van stabij naar ons staan blaffen(voor zij die het niet weten, Pony is ooit eens aangevallen door een stabij achtig ding en sindsdien bang voor zwarte witte honden) vervolgens uit het niets kwam er een jack russel terrorist op me af gevlogen die naar d'r benen en staart aan het bijten was. Pony zwaar in paniek de hoogte in omdraaien op d'r achterbenen op gegeven moment verloor ik m'n balans en kwam op m'n linker bil/staartje terecht maar bleef vast houden in de hoop dat ze misschien door m'n gewicht zou stoppen. Vijftig meter door een mui gesleurd op m'n rugvoelde aan m'n rechterkant hoeven van alles raken waaronder m'n helm een keer of drie vier. Elke pas die ze zette ging ze harder dus ik liet toch maar los om in de verte m'n paard het zwarte pad op te zien galoperen. Verdwaasd vol met angst woede en adrenaline ben ik achter haar aan gerent schreeuwend naar die mensen van die hond die heel rustig achter het beest aan liepen en niks anders deden dan af en toe eens roepen en naar m'n vriendin roepen even stil te staan dan konden ze hem pakken.
Gelukkig had iemand Pony gevangen op de parkeerplaats. Die mensen onbeschoft en wel gewoon de hond in de auto en weggereden zonder iets te zeggen.
Gelukkig heb ik niks beetje blauw en stijfjes, Pony heeft niks en hebben we alsnog heerlijk kunnen rijden maarja dat zo'n naar kleine pieppiepiepiepieeeep hondje het weer even moet vergallen is altijd jammer.
Ro is een geweldige gozer hij heeft tijd nodig, en die krijgt hij ook gelukkig