Hoi hoi, ben eindelijk thuis (na een best wel drukke dag). Vannochtend als eerste begonnen met Komiek buiten zetten, daarna Atlas longeren en poetsen. Toen weer naar huis want om 11 uur had ik autorijles. Na de autorijles ben ik weer naar stal gegaan om Atlas zn stal uit te mesten. Na het uitmesten van de stal ben ik gezellig naar Sas gefietst en van daaruit naar de manege.
Op de manege ging ik Sas les geven met Lune . Ik heb dr allemaal gekke figuren laten rijden en ondertussen ook wat foto's gemaakt.... Zal dr zo wel een paar plaatsen (of sas het nu leuk vindt of niet ).
Daarna ben ik weer gezellig doorgefietst naar stal want ik moest Atlas nog binnen zetten en voeren.... Daarna naar huis even eten en toen even de examenroutes voor mijn rijbewijs gereden . Moet ik natuurlijk wel een beetje uit mij hoofd kennen....
's ochtends ben ik gezellig met een hele stoet honden naar het strand geweest. Daarna heb ik een poging gedaan verder te werken aan een sfeerartikel. Toen kwam Es me gelukkig onderbreken en konden we door naar de manege.... Lune van stal geplukt en lekker gepoetst. Hoofdstelletje in en huppa, klaar is Lune Ik kwam er daarintegen achter dat ik mijn cap vergeten was (Wel al na 1 rondje ) Les van Es was erg leuk, weer eens wat anders Zie inderdaad wel op de foto's dat ik steeds meer ga inzakken, kan niet echt netjes rechtop blijven zitten... Foto's komen dus ook niet op HAW!
Wat een spectaculair stuk rijden heb ik toch weer laten zien
Aantekening: Lune heeft een beetje moeite met de rechtergalop. Dat zit ook niet zo prettig, dus vandaar uhm de niet zo charmante foto's En ik heb de nijging om mijn ringvinger heel raar te houden, zoals op foto 1 van galop...
Ik heb vanochtend met Mazzel gemend, hij was weer super braaf! Nu alleen nog even opzoek naar iemand die zich 2e pinksterdag 's ochtends verveelt en mee wil met de kar
Ik was vandaag met Tjits de hele tocht naar Noordwijk gaan maken naar ome Jaap (die man waar ik een paar pagina's terug over vertelde). Helaas is het voor niets geweest. Hij heeft geen kracht meer om op te staan dus ligt al dagen in bed. Hij heeft nergens zin meer in, wil niet meer eten en heeft verschrikkelijk veel pijn.. Het is zo gemeen, die man is zo geweldig en dan moet hij zo lijden..