@Jow: Eh nou donderdag heb ik vrij, en mis kan ik woensdagavond gebracht worden. Oja, kun jij niet Sophie overhalen om aan het proefje mee te doen? Het ging zondag zo goed met oefenen! Ik heb al gezegd dat ze best mijn witte dekje etc. mag lenen, en dat het heus wel goed kom.
@Esther: Word ik niet warm of koud van hoor... Ze had betere afspraken moeten maken. Ik heb toevallig het geluk dat Chiel van familie is en dat ze er vaak zijn, en dat ik regelmatig kan overleggen. Dus dat scheelt een hoop. Maar als Chinida zo vaak weg is neem je gewoon een hele verantwoordelijkheid op je. En als ze ook geen advies aan wil nemen... Ik vind haar heel aardig, maar het welzijn van die pony vind ik dan belangrijker als oppervlakkige vriendschap.
zie t nu pas!!! thanx shan!! hij staat supermooi! kijk er iedere keer naar!!
cis: heb je iig op wo middag staan om half 4, `s avonds ben ik in rilland, donderdag ben ik naar vrouwepolder met 6 tal, daarna lesgeven en s avonds naar springles.. heb drukke week zal t zeggen tegen sofie, kheb wel 10 witte dekjes
Esther: naar wat ik begreep is ze vaak genoeg gewaarschuwd en bleek dat ze dr eigen ding deed, en chi beslist einde van de rit..
maris: ja gaaf gemaakt he!! heb maar paar dingetjes gezegd wat me mooi leek en karel kwam met deze superfoto!!
cis: of bedoelde je voor misty? want dat kan hoor, je weet waar alles ligt
juf_esther
Geplaatst: 19-05-09 06:42
Gisteren proef geoefend op palm, ging goed tot de galop... Had er flink zin in dus de achterbeentjes gingen de lucht in! Maar verder geen stap verkeerd dus dat F3 diploma moeten we wel halen
Vanmiddag Joy rijden (joyriden ) ben benieuwd. Startlijst was er trouwens Cis ik moet pas om 20:30... En al om 10:00 ruiterbewijs en Julia moet om 13:30 dus dat wordt een dagje manege.
acacia
Geplaatst: 19-05-09 08:02
gave fotó, Jow, waanzinnig !!! Wat een mooi aandenken !!
hoe laat ben je er vanmiddag esther?? dan zie ik je wel, ben hele middag thuis.. ff kijken of andretti zin inheeft, is erg vervelend als ik smiddags uit de wei pluk..
Hey! Leuk dat het oefenen goed ging Esther! Ik heb zondag op Balans geoefend, ging goed. Kwam er een stel meiden zitten kijken die dachten dat Ushi wel even uit haar dak zou gaan. Nou die waren snel weg want Sophie had haar prima onder controle. Maar de proefjes waren toch zondag? Of ben ik nu raar aan het denken?
Ja ik bedoelde voor Misty, dus ik zal wel eens kijken.
Nee hoor, Acacia, alleen de lichtste van de drie. C.C.
Marei
Geplaatst: 22-05-09 19:05
Wat een supervrolijke bende zeg,de vrolijkheid straalt er van af!Heerlijk om te zien.
acacia
Geplaatst: 22-05-09 19:30
Gaan hier nog meer mensjes naar het menevenement morgen ? Er doet toch een knappe shet met veulen mee joh !! Aan de rassendefilé
mammaslamma
Geplaatst: 22-05-09 20:03
acacia schreef:
Gaan hier nog meer mensjes naar het menevenement morgen ? Er doet toch een knappe shet met veulen mee joh !! Aan de rassendefilé
Hier nog een, is een beetje een thuiswedstrijd geworden, dus morgen supporteren, Jan-Leen moet ook rijden met de shetten, kijken of ze er zin in hebben....... Beloofd weer een mooie dag te worden, factortje 12 maar mee .