Maar zoals jij Zelina beschrijft, ik hou van paarden die zitten als een wolkenkussentje.
En ik moet jou ook weer zien wanneer je terug bent! Je woont nu nog dichterbij! Ik heb een paar lekkere nieuwe bak en kookrecepten erbij dus als je terug bent moeten we even een date doen! Hoelang zit je nog in de UK? Nog een beetje naar je zin? Ben nog steeds beetje stiekem jaloers op je! Zit al van alles te bekijken wat ik wil doen en heen wil deze zomer, wil meer van de wereld zien! Heb nu mijn plannen gezet op de Belgische Ardennen. Denk alleen dat ik daar alleen heenmoet aangezien niemand echt van kamperen en wandelen (en paardrijden
) houdt. Wil dan gewoon hop tentje mee, op een camping en dan de omgeving verkennen en het liefst ook een trektocht te paard doen. Lekker van de natuur genieten, foto's maken. Maar moet deze plannen nog een beetje uitwerken.
Wil ook ooit nog een keer backpacken in Wales, maar dan moet je eerst weer een vliegticket kopen en die zijn soms zooo duur! België kan je zo met de trein heen en dan in Nederland gratis reizen. Of de Eifel wil ik eignelijk keertje heen om te wandelen, of Nieuw-Zeeland! Of of of..
En het Pieterpad wil ik ook nog een keer lopen! Maar dan denk ik aan het poedersuiker in Nederland en het feit dat je wel iedere avond zelf opzoek moet gaan naar een slaapplek, wat vast weer duur is. Ik ga denk voor de Ardennen dit keer, hoor er wel positieve verhalen over en heb echt al een hele gave paardentrektocht gezien op Merens pony's. http://www.lesolivettes.be/dutch/index_dutch.html Echt als je die foto's ziet, zo door beekjes en van hellingen af, zo stoer! Net als in de fantasy films.
Oké, zal ophouden met al mijn wereldreisdromen.

En jaaa, je plannen klinken echt net zo impulsief en enthousiast als de mijne, haha. Ik wil ook de hele wereld afreizen, in ieder geval naar Amerika en Azie om wat vrienden op te zoeken, een roadtrip door Amerika doen (eerst maar mijn rijbewijs halen, kleinigheidje