RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:10

Haha, ini bleef ook maar vragen tijdens de les. 'Heb je eigenlijk al een keer op Bluemaid gereden?' Nope. 'En Ottoline en Melina dan' , ja Ottoline 1 keer Melina 2/3 keer. 'En vond je Melina leuk?' O jawel hoor. :P Maar zoals jij Zelina beschrijft, ik hou van paarden die zitten als een wolkenkussentje. :P

En ik moet jou ook weer zien wanneer je terug bent! Je woont nu nog dichterbij! Ik heb een paar lekkere nieuwe bak en kookrecepten erbij dus als je terug bent moeten we even een date doen! Hoelang zit je nog in de UK? Nog een beetje naar je zin? Ben nog steeds beetje stiekem jaloers op je! Zit al van alles te bekijken wat ik wil doen en heen wil deze zomer, wil meer van de wereld zien! Heb nu mijn plannen gezet op de Belgische Ardennen. Denk alleen dat ik daar alleen heenmoet aangezien niemand echt van kamperen en wandelen (en paardrijden :P ) houdt. Wil dan gewoon hop tentje mee, op een camping en dan de omgeving verkennen en het liefst ook een trektocht te paard doen. Lekker van de natuur genieten, foto's maken. Maar moet deze plannen nog een beetje uitwerken. :Y) Wil ook ooit nog een keer backpacken in Wales, maar dan moet je eerst weer een vliegticket kopen en die zijn soms zooo duur! België kan je zo met de trein heen en dan in Nederland gratis reizen. Of de Eifel wil ik eignelijk keertje heen om te wandelen, of Nieuw-Zeeland! Of of of.. :') En het Pieterpad wil ik ook nog een keer lopen! Maar dan denk ik aan het poedersuiker in Nederland en het feit dat je wel iedere avond zelf opzoek moet gaan naar een slaapplek, wat vast weer duur is. Ik ga denk voor de Ardennen dit keer, hoor er wel positieve verhalen over en heb echt al een hele gave paardentrektocht gezien op Merens pony's. http://www.lesolivettes.be/dutch/index_dutch.html Echt als je die foto's ziet, zo door beekjes en van hellingen af, zo stoer! Net als in de fantasy films. }:0 Oké, zal ophouden met al mijn wereldreisdromen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 18:21

Haha grappig dat Ini zo aan het vissen was, misschien staat je binnenkort een leuke uitdaging te wachten :D

En jaaa, we moeten zeker een bakdate doen! Ik zit nog maar 3 weken hier, tijd gaat veel te snel. Ik hoef hier nu niet zo heel veel meer te doen terwijl iedereen het superdruk heeft, dus dat is stiekem wel een beetje saai. Kan wel alleen wat steden bekijken maar samen is toch gezelliger :+ En jaaa, je plannen klinken echt net zo impulsief en enthousiast als de mijne, haha. Ik wil ook de hele wereld afreizen, in ieder geval naar Amerika en Azie om wat vrienden op te zoeken, een roadtrip door Amerika doen (eerst maar mijn rijbewijs halen, kleinigheidje :P ), mooie tochten door Europa maken... Ik zit te overwegen om komende zomer een Europatour te doen met de trein om ook wat Durhammers op te zoeken. Maar aangezien ik na de zomer waarschijnlijk geen stufi meer krijg voor mijn master moet ik deze zomer misschien maar eens gaan werken en centjes sparen :+

Houd trouwens gewoon even de websites in de gaten, soms zijn er flinke aanbiedingen met vliegtickets. En anders is er altijd wel een cheap ass maatschappij zoals RyanAir of EasyJet. Niet zo comfortabel vliegen maar ach, zolang je er maar komt :D . En voor goedkope overnachtingen: http://www.couchsurfing.org! :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 20:39

*Komt helemaal hyper de pieper het topic binnen*

*Stuitert het hele topic door van voor naar achter en terug*

:):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Anoniem

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 23:24

Dus Okke was weer fijn? :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:35

Heel erg fijn!!!!!!!!!!

EN dat niet alleen! IK MAG PROEFJE OP HEM RIJDEN!!!!!!!! EIGENARESSE HEEFT TOESTEMMING GEGEVEN!!!!!

*Hypert nog weer flink verder :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:36

Haha wat leuk voor je! Goed dat je er toch achteraan bent gegaan! Wanneer? :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:38

zaterdag a.s.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 16:41

Oeeh leuk, gaat vast helemaal goedkomen :D Succes alvast!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:36

Wat leuk! Heel veel succes zaterdag! :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:39

dank dames!

Heeft iemand hier nog tips voor vlechten? Meneer heeft zulke lange manen... Denk zelf aan hengstenvlecht of vlecht op de manenkam...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 17:41

Denk dat een hengstenvlecht hem nog het mooiste zal staan. Heb hem geloof ik daar wel eens mee zien lopen in de les en dat zag er wel erg gaaf uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:11

Ja, dat vind ik 'm ook mooi staan! Geen knotjes doen hoor :D

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:18

dat was ik toch al niet van plan loveshadow... met zulke manen worden ze veel te dik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:26

Hihi grapje!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:03

proefje ging vandaag niet helemaal je-van-het. Meneer Okke had zelfs nog een heel genant momentje voor mij... Want hij kan dus niet lopen en mesten tegelijk. Dus meneer gaat in de rem. Bedoeling was aangalopperen tussen c en h, maar vlak voor c, recht voor de kantine gaat meneer staan poepen. Terwijl vriendjelief zat te kijken (was de eerste keer dat hij mij zag rijden). Uiteindelijk een score van 221 gehaald, ruim mijn PP dus. wel net buiten de prijzen, maar dat maakt niet uit. Was een heel leuke dag!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 22:20

Ini, Karst en Inge zijn trouwens ff in het zonnetje gezet namens alle lessers.

Ini en Karst voor het 25 jarig bestaan van de manege, eind vorig jaar. zij kregen een enveloppe met geld om een nieuw bord voor aan de weg te kopen en een ganzenbordspel met allerlei leuke weetjes over de manege (allemaal feiten uit het verleden).

Inge voor 2 dingen: A) haar 5 jarig jubileum bij de manege en B) haar 30e verjaardag. ZIj kreeg een bon om om met 2 mensen een dagje naar de sauna te gaan inclusief gezichtsmassage etc.

NOg ff geproost met echte bubbels! Was echt heel tof!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:03

Hahahaha, zie het al helemaal voor me met Okke. :') Maar net buiten de prijzen, dat betekent dat je nog steeds goed gereden hebt! En een winstpunt, prima toch! :D

En wat leuk voor Ini,Karst en Inge! Was het dan namens de lessers van de zaterdagochtend groep of namens alle lessers? Ik wist van niks. :+

Volgende week weer rijden! :):) Ben benieuwd op wie ik mag, of ik op een 'nieuwe' mag of oud en vertrouwd op Kanjer. ^^ Maar ojeej, de vorst komt eraan... lekker stuiterende paardjes zeker. :')

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:05

namens alle lessers, maar ook ik wist van 0

en reken maar op ietwat frisse paardjes...

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:09

Hahaha, oké, ben benieuwd hoe ze aan dat geld zijn gekomen dan. :P

Waren de paardjes vandaag dan ook al fris? :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:11

de een wel, de ander niet

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:15

haha ik kan wel raden wie er fris waren. :P Heel toevallig de Fotty paardjes? :P En paarden als Melina en Ottoline. :P

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:18

in onze les viel het wel mee en met de proef ook, maar volgens mij moesten er wel een paar mensen remmen. Weet alleen niet meer wie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 22:19

Jenny, jammer dat het niet helemaal verliep zoals je wilde, maar toch gefeliciteerd met je promotiepunt! Welke proef heb je nu gereden?
En wat leuk dat Ini, Karst en Inge in het zonnetje zijn gezet, dat hebben ze wel verdiend na zoveel jaar dag in dag uit hard werken!

En Tamara? :D en had je een kater? :P

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 23:41

Hahaha, nee eigenlijk niet. :P Lag om half 6 in me bed (oeps iets later geworden dan gepland :P ) lekker uitgeslapen tot kwart over 1. Daarna rustig wakker worden en bezig met me essay, 1 blikje Golden Power erin en gaan! Wel op tijd naar bed gegaan, lag om 11 uur in me bed aangezien ik toch wel een beetje moe was. Voordeel van dat vroege slapen was dat ik de volgende dag om 9 uur al naast me bed stond en goed bezig kon met me essay! :D

Blijkt maar weer hoe erg ik gewend ben aan bier en dat ik echt veel moet drinken om de volgende dag een kater te hebben. :P Sowieso krijg ik van alleen bier niet snel een kater, zodra er verschillende drankjes doorheen komen van verschillende sterkte gaat het mis. :P

Bedacht me ook, als ik vrijdag ga rijden ben ik de avond ervoor waarschijnlijk uitgegaan met Marjolein, ben hopelijk/waarschijnlijk niet brak maar alsnog niet topfit. Dit in combinatie met frisse paardjes en eigenlijk ook nog s'avonds verjaardag van Karin... mwah. Doe mij maar een oude vertrouwde Injoy ofzo die geen stap verkeerd zet. :P Maar we zullen zien. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 07:57

:D