** Manege Belle Epoque bokkers!** [Deel 4!!!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nataschaa

Re: ** Manege Belle Epoque bokkers!** [Deel 4!!!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 23:09

Sabinee__ schreef:
hoe gaat het met mijn kado Haha! ?

Goed hoor..
Nog steeds B+0 Tong uitsteken Maar binnen kort kan je hengst er weer op..
Of misschien neem ik een andere hengst, en dan als het een jongen en een meisje word dan kunne ze onderling weer verder voortplanten Lachen

Nataschaa

NEW PAGE !

Nataschaa

Nog 51 min !

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 23:11

49 min

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 23:19

Je hebt 186 punten bij elkaar gereden. Dat betekend 1 winstpunten.

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 23:20

40 min.. (1 les uur Haha! Tong uitsteken )

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 23:24

Ik ga helemaal allleen samen met me computer
Straks het nieuwe jaar in.

Alleen me 1ste minuut in 2008
me eerste zucht meer eerste keer dat ik knipper
Mijn eerste traan me eerste lach
de eerste keer dat ik
Huil , verliefd, boos en blij ben
Mijn eerste beweging
de eerste keer dat ik type en adem
In het nieuwe jaar
2008
de eer ste keer dat ik lees in 2008........

En schrijf naar jouw

Tong uitsteken dramatis Tong uitsteken

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 23:31

iedereen is vast buiten Verdrietig

Gebruikers op dit forum: Annie_ en 0 bezoekers

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 23:32

Aaahh !
Arme annie.!

Nou, nog 29 min

Ik ga me haar doen en naar beneden !\

Dag dag (k)

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 01:10

Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! HAppy new year Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Party!! Go jij! Go jij! Party!! Go jij! Go jij!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 01:22

HAPPY NEWYEAAAAARR ! Haha!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 01:46

De aller aller aller beste wensen voor 2008 meiden!!!

Nataschaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 04:34

GELUKKIG NIEUW JAAR !! Haha!
Al is de eerste nacht van het nieuwe jaar alweer voorbij.
Maar ik heb er van genoten..Knipoog

Slaap lekkr allemaal Lachen
Tot over een paar uur Haha!

Kusss

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 09:11

goede morgen Haha!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 11:09

Goede morgen,
woow het klinkt zolang ik heb jullie vorig jaar voor het laatst gesproken, en vorig jaar voor het laatst op Ayla gereden haha Bloos

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 11:35

Gelukkig nieuwjaar Haha! !

Nou het was me wel een oud en nieuw zeg.
Ik was vuurwerk aan het filmen en komt er een jongen met zown kleine taart gebeuren, hij zet het op zown meterkastje buiten en dat ding valt ineens om!
Richting ons en er kwamen toch een knallen en het vloog richting ons en zo het huis in.
Een hele laag kruid lag in de hal!
Een vriend van mn ouders waar we dus waren kreeg zown bom tegen zijn been wat in die taart zat wat zown grote knal geeft..

En een vrouw ging ineens krijsen, ze stond op de parkeerplaats.
Bleek er een auto in de fik te staan!
Ik rennen met mn camera en ging het filmen, iedereen ging bakken met water pakken.

Kortom die hele bumper is als het ware weg gesmolten !

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 11:49

En ik heb het allemaal op film staan *LOL*

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:03

Manon_S schreef:
En ik heb het allemaal op film staan *LOL*

ohh jeetje Ach gut Bloos!

durf je het hier te laten zien of is het te erg?

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:10

Nou ik ging over een heg springen dus het ergste is niet te zien Tong uitsteken .
En omdat ik over die heg sprong heb ik f.ucking wijnvlekken in mn jas zitten !

Ja ik laat het vanavond wel zien, want ik moet zo naar mn opa.
Ga nu douchen en kom denk ik niet meer online .

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:13

Wooow heavy Manon !!
Bij ons viel een pijl om en ik rennen Bloos
En daarna gebeurde het weer kwam het vuurwerk de hal in Kusje

Ben stiekum wel benieuwd naar het filmpje Bloos

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:18

Bij ons was het ook gebeurd: ik was toen nog binnen op het aanrecht smsjes te versturen (was er te laat achter gekomen dat ik dat nog moest doen, het lukte maar bij 1 persoon volgens mij Tong uitsteken) en vier huizen verderop die hebben vast niet die reclame gezien van dat vuurwerk om dat in een goede standaard te zetten. Me zus, haar vriend en me broer stonden voor in de tuin te kijken. En ineens komt er een vuurpijl hun richting op (dat was eentje die heel groot in de lucht wordt met witte puntjes) en komt in onze tuin terecht, tegen de auto, en hun snel naar binnen rennen.

En dat werd nog ongeveer 4 keer herhaald zei me zus, en toen is me broer erheen gegaan om te zeggen hoe het wel moet. Ze hadden het gewoon in de grond gezet van de bomen. Nou, blijkbaar had het niet geholpen, want ze zetten hem weer in het zand maar toen dieper (heel dom) en toen ontplofte die daar en spatte die alle kanten op!

Er brandde ook iets uit op het midden van een auto had ik gezien maar wist niet waar het vandaan kwam.
En later ging ik naar buiten en stond ik op een gegeven moment met me zus buiten en ineens horen we iets op de grond vallen voor ons! Was het een vuurpijl die uit de lucht kwam vallen! Tong uitsteken

Maarjah, ik was natuurlijk hartstikke bang dat me konijnenhok in brand vloog en daar zag ik mijn flappie al verdwijnen. Me vader had al een brandblusser neergezet naast de deur. je weet natuurlijk maar nooit. Maar dan moet je natuurlijk wel weten hoe die werkt en kan je niet de gebruiksaanwijzing gaan lezen op het moment dat er iets brand Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:19

Astor schreef:
Wooow heavy Manon !!
Bij ons viel een pijl om en ik rennen Bloos
En daarna gebeurde het weer kwam het vuurwerk de hal in Kusje

Ben stiekum wel benieuwd naar het filmpje Bloos

jaaa ik stiekum ook wel een beetje Lips are sealed

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:20

Hehe ik ben eindelijk klaar met strijken en ik ga nu even snel douche xx

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:35

Mn vader moet nog douchen dus kan het wel even uploaden .

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:58

oke..