Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Binar schreef:Aniet, je hebt pb
AnitaJoeri[quote="AnitaJoeri schreef:ik kan het nergens vinden hoor ,niks ontvangen en ongewenst??????????????waar kan ik dat vinden?
[/quote]

madelon31 schreef:ja ga gezellig met z'n 2jen
Jullie gaan toch ook wel eens samen weg of met iemand anders dan word ik toch ook niet boos
alleen nageeflijkheid linkergalop blijft een probleempje, maar komt vanzelf wel. Aanspringen gaat wel steeds beter en soepeler, nu buiten nog rustig handgalopje
Marieke_ schreef:Of je Madje
Nog bedankt voor t uitmesten. Heli staat weer onder zn dekentje. Les ging goed. We hebben in galop van hand veranderd
madelon31 schreef:Marieke_ schreef:Of je Madje
Nog bedankt voor t uitmesten. Heli staat weer onder zn dekentje. Les ging goed. We hebben in galop van hand veranderd
Marieke eigenlijk heeft tammie het gedaan hoor..heli zijn stal uitgemest. Ik heb er een plakje stro bijgedaan hihi![]()
![]()
En van hand veranderen in galop kan hij best..en contra galoperen ook hoor..ikke heb goed paard.
melis deed dat altijd in haar les
Marieke_ schreef:Gelukkig maar.
Nu ga ik naar bed.
Tamaar bedankt

maar dansen
Zo ja, dan gaat Tessa mee...
djinnie schreef:Goedemorgen allemaal!
@valerie: ook wat meer info over de paasrit please, want moet even kijken of het een acceptabele rit is voor mijn poonie op dit moment...Zo ja, dan gaat Tessa mee...
Zo, me is lekker vrij vandaag... Ga wat later op de dag naar knollie toe, vanmiddag, kan ik eerst even plantjes halen en krekels bij Sil...
Ik gaat ook zo naar sil effe mijn puppy voer halen.. heb maar gelijk 15 kilo besteld.. haha en daarna naar stal voor steffi.. En nous.. vergeet je mij niet te bellen..