Wie rijden er carrousel?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Zwitsal

Re: Wie rijden er carrousel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 12:03

ja vroegop is me te ver weg ^^
anders jat ik wel knopen van mn andere jasje ..
ik ben er rond half 4 dus weet niet of ik een plekje voor je vrij kan houden.
(ach nu tut zo dichtbij staat kun je die waterstraal wel in der stal richten en daar wassen hahaha)

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 13:17

Ik rij morgen ook in de F poule als laatste team voor de pauze.
Ons andere team rijd helemaal als laatste.

Pony's zijn vandaag lekker gewassen en gevlochten, alles schoongemaakt en wij zijn er helemaal klaar voor *D

Ook de andere teams die morgen moeten rijden, HEEL VEEL SUCCES ALLEMAAL!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 13:21

en jeej, knopen gevonden!! 5 knopen voor 80 cent..

moonwolf: hoe heet jullie team?

en welke 2 teams komen uit de E poule van vorig jaar?

trouwens, het is toch zo dat dit jaar de eerste 2 (en niet de eerste 3) van de F poule promoveren?

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 13:27

Zwitsal schreef:

trouwens, het is toch zo dat dit jaar de eerste 2 (en niet de eerste 3) van de F poule promoveren?

Wij heten Sintels Mix 2 en Sintels mix 3
Ik zelf rij in Sintels mix 2

Tevens rij ik mee in Sintels mix 1 over 2 weken in de D poule :)

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 15:38

zo hehe, alles is schoon, wat een werk! Morgen om 5 uur uit bed :+

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 15:39

Volgens mij gaan er straks geen uit de E poule, er starten er maar 7

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 16:08

moonwolf schreef:
Zwitsal schreef:

Wij heten Sintels Mix 2 en Sintels mix 3
Ik zelf rij in Sintels mix 2

Tevens rij ik mee in Sintels mix 1 over 2 weken in de D poule :)

gezellig ik zit ook in de D poule RSC de schimmelkroft wij zijn helaas vorig jaar laatste geworden in de C doordat 1 van onze ruiters van haar paard viel.
We hebben veel nieuwe ruiters dus hopelijk gaat alles goed.
Wij moeten als eerste starten in de D moet om half 5 op de manege zijn.

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 16:46

Wij starten in de D als 1 na laatste.

Onder voorbehoud van tijd moeten we om 06.30 op stal zijn. Morgen ook om 06.30 dus de tijden vallen mee dit jaar.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 20:08

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 12:55

vanmorgen is onze friezencarrousel gestart in de F poule ben heel benieuwd hoe het is gegaa.
zo mooi al die zwarte paarden in de baan.

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 13:43

De Friezen waren 3e

Sintels mix 3 zijn 2e geworden, en Sintels mix 2 is 1ste geworden en heeft de prix elegance

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 15:40

Gefeliciteerd!

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 16:47

_Natasja_ schreef:
Gefeliciteerd!

Dank je. Jullie ook nog met de 3e plaats vorige week *D

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 17:31

sintels gefeliciteerd!!

wij verbazen ons altijd over jullie kleine paardjes haha..
zijn het echt allemaal paarden? of e pony's?
jullie waren wel heel beheerst! (zeker vergeleken met de chaos in onze groep hahah)

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 17:39

Zwitsal schreef:
sintels gefeliciteerd!!

wij verbazen ons altijd over jullie kleine paardjes haha..
zijn het echt allemaal paarden? of e pony's?
jullie waren wel heel beheerst! (zeker vergeleken met de chaos in onze groep hahah)

Dank je Zwitsal.

Het grootste deel is e-pony en wat d-tjes, maar dat is gewoon toegestaan. Het zijn new forest pony's.
We hadden het zelf absoluut niet verwacht.

Voor mij was dit de laatste keer in team 2 en ga ik nu rijden in team 1 waar we mee in de D poule uitkomen.
Het was dus voor mij een hele mooie afsluiting van team 2 *D

Ik heb helaas alleen Horse Fun zien rijden en natuurlijk ons eigen mix 3. Ik heb dus geen idee hoe de rest het heeft gedaan.

Uiteraard ook De Friese Krofters gefeliciteerd met het behalen van hun promotie +:)+
Laatst bijgewerkt door moonwolf op 25-04-10 17:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 17:41

mag dat echt? met d pony's uitkomen in een paarden carrousel?
(wij moesten vorig jaar al compensatie aanvragen omdat we 2 pony's mee hadden)..

trouwens nog een speciale reden dat jullie met 12 ruiters rijden?
hoop teams met 12 ruiters trouwens!

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 17:51

Zwitsal schreef:
mag dat echt? met d pony's uitkomen in een paarden carrousel?
(wij moesten vorig jaar al compensatie aanvragen omdat we 2 pony's mee hadden)..

trouwens nog een speciale reden dat jullie met 12 ruiters rijden?
hoop teams met 12 ruiters trouwens!

Het schijnt te mogen. Sintels Mix 1 rijd al 3 jaar en nu voor het 4e jaar met dit ras.
Misschien aangezien we allemaal ongeveer gelijke hoogte pony's hebben. En dat als je met allemaal grote paarden rijd en 2 pony's ertussen hebt lopen, dat ze dit liever niet zien. Maar dat weet ik echt niet hoe dit allemaal zit.

Ik weet niet of er een speciale reden achter zit dat we met 12 rijden.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 18:15

Zo ikke heel blij natuurlijk :D 1e en 2e :))

We hebben idd allemaal teams met 12, dat komt ook vooral dat we maar 14 tegelijk mee kunnen nemen.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 18:25

ah ja,
wij hebben sowieso paards een 6 paards wagen.
dus moeten sowieso een andere vrachtwagen erbij huren.

bij de sintelsmix 2, een van de achterste paarden was echt leuk!
echt een leukerdje

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 18:35

Zo, vermoeiende dag met een zeer verrassend einde :D . Ik heb er gewoon geen woorden voor.

Ik heb ook niet zoveel anderen gezien, bij aankomst alle staarten ingevlochten, en vervolgens de knotten nagekeken en opzadelen maar. Daarna 3 mee geholpen en toen was de ochtend alweer om.
Ik moet wel zeggen, stond mezelf op te vreten tijdens de prijsuitreiking, ik ben nergens zenuwachtig voor, behalve voor dat :o ,zenuwslopend, haha. En de prix D'Elegance, top!

Iedereen die vandaag heeft meegedaan, gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Ik ben benieuwd hoe de E poule is verlopen.

Wij rijden met 12 ivm het vervoer. Wij kunnen er nog geen 16 vervoeren. Viel me trouwens wel op dat er veel teams waren met 12 vandaag.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 18:40

ik heb iig 4 teams met 12 ruiters zien 'rijden' (2 echt zien rijden, 2 naar buiten zien komen)..

nouja...eerste 3 plekken iig wel door teams met 12 ruiters, moeten wij misschien ook maar eens doen..

of nouja wij, volgend jaar helaas geen carrousel meer voor mij, gaat me niet meer lukken kwa tijd en geld met mn studie

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 20:51

Zwitsal schreef:
ik heb iig 4 teams met 12 ruiters zien 'rijden' (2 echt zien rijden, 2 naar buiten zien komen)..

nouja...eerste 3 plekken iig wel door teams met 12 ruiters, moeten wij misschien ook maar eens doen..

of nouja wij, volgend jaar helaas geen carrousel meer voor mij, gaat me niet meer lukken kwa tijd en geld met mn studie

Dat is jammer Zwitsal :(:)

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:15

confetti schreef:
Zo, vermoeiende dag met een zeer verrassend einde :D . Ik heb er gewoon geen woorden voor.

Ik heb ook niet zoveel anderen gezien, bij aankomst alle staarten ingevlochten, en vervolgens de knotten nagekeken en opzadelen maar. Daarna 3 mee geholpen en toen was de ochtend alweer om.
Ik moet wel zeggen, stond mezelf op te vreten tijdens de prijsuitreiking, ik ben nergens zenuwachtig voor, behalve voor dat :o ,zenuwslopend, haha. En de prix D'Elegance, top!

Iedereen die vandaag heeft meegedaan, gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Ik ben benieuwd hoe de E poule is verlopen.

Wij rijden met 12 ivm het vervoer. Wij kunnen er nog geen 16 vervoeren. Viel me trouwens wel op dat er veel teams waren met 12 vandaag.

Dit hadden we geen van allen verwacht ;) Ook jij heel erg bedankt. De rest had ik al bedankt op stal. Ook zonder jou hadden we dit niet gered :o

Nu op naar het NK van 9 mei +:)+

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 22:23

Beukers, ook van harte met jullie resultaat. We waren blij voor jullie dat jullie erdoor zijn!

Sintels met de gezellige bus: nog van harte met jullie behaalde resultaten, leuk hoor! (Mocht een bokker het gezien hebben; ik was net mijn paard aan het opzadelen naast jullie bus; misschien heb ik nog met een bokker gesproken?)

Onze proef liep heel lekker. Hier en daar wat kleine foutjes maar eigenlijk onze beste proef dit seizoen. Gewaagd en gedurfd en met lef gereden. Helaas zijn wij 1-na-laatste geworden: 6e van de 7 teams. Wij zijn hele sportieve verliezers maar ik moet toegeven: ik ben totaal gedesillusioneerd en vreselijk teleurgesteld. Zo werd ons vorige wedstrijd nog door de jury verteld dat wij eigenlijk niet in deze poule (maar een poule hoger) thuis horen, zo heb ik nu commentaar gelezen waar ik het voor een groot deel niet mee eens ben.

Ik praat hier niet namens ons team, maar zoals ik het persoonlijk heb ervaren en gevoeld trouwens.

Als dit is waar het carrouselrijden om gaat; dan is het denk ik geen sport voor mij, helaas...Ik moet er zelf nog heel goed over nadenken of ik volgend seizoen nog wel mee wil doen. Jammer, maar helaas.

moonwolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 05:50

Imago01 schreef:
Beukers, ook van harte met jullie resultaat. We waren blij voor jullie dat jullie erdoor zijn!

Sintels met de gezellige bus: nog van harte met jullie behaalde resultaten, leuk hoor! (Mocht een bokker het gezien hebben; ik was net mijn paard aan het opzadelen naast jullie bus; misschien heb ik nog met een bokker gesproken?)

Onze proef liep heel lekker. Hier en daar wat kleine foutjes maar eigenlijk onze beste proef dit seizoen. Gewaagd en gedurfd en met lef gereden. Helaas zijn wij 1-na-laatste geworden: 6e van de 7 teams. Wij zijn hele sportieve verliezers maar ik moet toegeven: ik ben totaal gedesillusioneerd en vreselijk teleurgesteld. Zo werd ons vorige wedstrijd nog door de jury verteld dat wij eigenlijk niet in deze poule (maar een poule hoger) thuis horen, zo heb ik nu commentaar gelezen waar ik het voor een groot deel niet mee eens ben.

Ik praat hier niet namens ons team, maar zoals ik het persoonlijk heb ervaren en gevoeld trouwens.

Als dit is waar het carrouselrijden om gaat; dan is het denk ik geen sport voor mij, helaas...Ik moet er zelf nog heel goed over nadenken of ik volgend seizoen nog wel mee wil doen. Jammer, maar helaas.

Tja, het is en blijft een jury sport. Onze uitslag was dus ook tegen ons verwachting in. Zo waren we vorig jaar lager geeindigt als ik had verwacht. Het kan dus zomaar ineens veranderen ;)

Ik heb inderdaad nog met jou staan te praten naast de bus. *D

Toch gefeliciteerd met het resultaat, al is het altijd teleurstellend als je goed heb gereden en denkt hoger te eindigen als dat je daadwerkelijk eindigt :(:)