Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zwitsal schreef:en jeej, knopen gevonden!! 5 knopen voor 80 cent..
moonwolf: hoe heet jullie team?
en welke 2 teams komen uit de E poule van vorig jaar?
trouwens, het is toch zo dat dit jaar de eerste 2 (en niet de eerste 3) van de F poule promoveren?
moonwolf schreef:Zwitsal schreef:en jeej, knopen gevonden!! 5 knopen voor 80 cent..
moonwolf: hoe heet jullie team?
en welke 2 teams komen uit de E poule van vorig jaar?
trouwens, het is toch zo dat dit jaar de eerste 2 (en niet de eerste 3) van de F poule promoveren?
Wij heten Sintels Mix 2 en Sintels mix 3
Ik zelf rij in Sintels mix 2
Tevens rij ik mee in Sintels mix 1 over 2 weken in de D poule
http://www.twitter.com/sintelsmix Zwitsal schreef:sintels gefeliciteerd!!
wij verbazen ons altijd over jullie kleine paardjes haha..
zijn het echt allemaal paarden? of e pony's?
jullie waren wel heel beheerst! (zeker vergeleken met de chaos in onze groep hahah)

Zwitsal schreef:mag dat echt? met d pony's uitkomen in een paarden carrousel?
(wij moesten vorig jaar al compensatie aanvragen omdat we 2 pony's mee hadden)..
trouwens nog een speciale reden dat jullie met 12 ruiters rijden?
hoop teams met 12 ruiters trouwens!
1e en 2e 
. Ik heb er gewoon geen woorden voor.
,zenuwslopend, haha. En de prix D'Elegance, top!Zwitsal schreef:ik heb iig 4 teams met 12 ruiters zien 'rijden' (2 echt zien rijden, 2 naar buiten zien komen)..
nouja...eerste 3 plekken iig wel door teams met 12 ruiters, moeten wij misschien ook maar eens doen..
of nouja wij, volgend jaar helaas geen carrousel meer voor mij, gaat me niet meer lukken kwa tijd en geld met mn studie
confetti schreef:Zo, vermoeiende dag met een zeer verrassend einde. Ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ik heb ook niet zoveel anderen gezien, bij aankomst alle staarten ingevlochten, en vervolgens de knotten nagekeken en opzadelen maar. Daarna 3 mee geholpen en toen was de ochtend alweer om.
Ik moet wel zeggen, stond mezelf op te vreten tijdens de prijsuitreiking, ik ben nergens zenuwachtig voor, behalve voor dat,zenuwslopend, haha. En de prix D'Elegance, top!
Iedereen die vandaag heeft meegedaan, gefeliciteerd met het behaalde resultaat. Ik ben benieuwd hoe de E poule is verlopen.
Wij rijden met 12 ivm het vervoer. Wij kunnen er nog geen 16 vervoeren. Viel me trouwens wel op dat er veel teams waren met 12 vandaag.
Ook jij heel erg bedankt. De rest had ik al bedankt op stal. Ook zonder jou hadden we dit niet gered
Imago01 schreef:Beukers, ook van harte met jullie resultaat. We waren blij voor jullie dat jullie erdoor zijn!
Sintels met de gezellige bus: nog van harte met jullie behaalde resultaten, leuk hoor! (Mocht een bokker het gezien hebben; ik was net mijn paard aan het opzadelen naast jullie bus; misschien heb ik nog met een bokker gesproken?)
Onze proef liep heel lekker. Hier en daar wat kleine foutjes maar eigenlijk onze beste proef dit seizoen. Gewaagd en gedurfd en met lef gereden. Helaas zijn wij 1-na-laatste geworden: 6e van de 7 teams. Wij zijn hele sportieve verliezers maar ik moet toegeven: ik ben totaal gedesillusioneerd en vreselijk teleurgesteld. Zo werd ons vorige wedstrijd nog door de jury verteld dat wij eigenlijk niet in deze poule (maar een poule hoger) thuis horen, zo heb ik nu commentaar gelezen waar ik het voor een groot deel niet mee eens ben.
Ik praat hier niet namens ons team, maar zoals ik het persoonlijk heb ervaren en gevoeld trouwens.
Als dit is waar het carrouselrijden om gaat; dan is het denk ik geen sport voor mij, helaas...Ik moet er zelf nog heel goed over nadenken of ik volgend seizoen nog wel mee wil doen. Jammer, maar helaas.