Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het was Red_Savage volgens mij 

Het arme dier schijnt tegen het schrikdraad gelopen te zijn en is daar zo van geschrokken dat hij is weggerend. Zijn vriendje (ze hadden nog een hond) was zo verdrietig dat hij de hele nacht heeft lopen janken in het hotel waar ze zaten. Gelukkig zijn ze nu weer bij mekaar! Ben echt zo blij voor ze

Op wie heb je eigenlijk gereden zaterdag? 

Maar dan zou het wel lekker warm zijn geweest. 

Dat is ook wel een leuk paardje als ze er een beetje zin in heeft. Vorige les waren 2 mensen er niet dus we deden wat meer, ook het spinnen namen we mee maar Moon had daar geen zin in. We stonden in de hoek bij het kleine deurtje en die muts wilde gewoon naar buiten lopen! Moest haar dus stevig aanpakken van Eef, mijn armen zijn nu ook meteen 10cm langer. Moon kan echt ontzettend terugtrekken als ze geen zin heeft. Maarja, de les ging wel ok.

) en die tweede nam ze steeds niet. Toen was ik heel kwaad geworden en heb ik 2 echt keiharde meppen op haar kont gegeven, toen kon ze 'ineens' wel doorlopen en 2 sprongen nemen
Voel me wel altijd l*llig als ik paarden zo hard aanpak, doe het dan ook niet vaak. Maarja, ik kan moeilijk blijven drijven tot ik geen benen meer overheb. Volgens mij hoort het ook wel bij hafjes, die moet je gewoon even laten weten dat je niet met je laat sollen. Dan doen ze het allemaal wel.