Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:10

De ava zelf gaat wat vlotter Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:13

Idd, maar hij is wel leuk he? Haha!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:14

Ja, je moet wel erg maf zijn om zoiets te doen Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:30

Hahahaha idd *LOL* Het was Red_Savage volgens mij

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:37

't Is flutweer Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:42

Idd, zat nu liever thuis dan op school zeg. Moet straks door dit weer naar huis Scheve mond

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:45

Ik denk dat ik met dit weer niet door de polder ga fietsen... Nagelbijten / Gniffelen

Ik beland geheid in een sloot. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:47

Word ook afgeraden om te gaan fietsen volgens mij Knipoog

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:49

Ik denk ook niet dat ik vooruit kom. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 15:03

Hahaha suus die berichtjes van jou in dat ZM-westernzadel topic bij eenmaal andermaal. Geweldig *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 15:10

Tsja...

Op maat gemaakt... Clown

Ik vraag me nou wel af of 't 't zelfde type zadel is of dat 't een heel ander type is dat er een beetje op lijkt. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 12:18

Hallooow! Kon dit topic niet meer vinden zeg Clown

Pff, net het weekend in Belgie geweest. Op de een of andere manier hebben wij altijd een of ander iets met het vinden van dieren. Nu hebben wij dus gisteren weer eens een hond gevonden langs een drukke weg, natuurlijk kunnen wij die niet laten zitten. Het arme beestje zat helemaal te rillen van de kou, na een kwartiertje kwam hij eindelijk op mijn moeder af zodat ze hem kon pakken. Hij had geen naamplaatje maar wel een of ander hangertje met een of ander nummer maar het was geen telefoonnummer. Dus wij de hond naar een asiel gebracht en foto's gemaakt om hem op internet te zetten. Gisteravond druk gezocht naar het nummer en we kwamen uit bij een of andere stad in Zwitserland. Dus wij een mail gestuurd en vanmorgen bleek dat de hond daar idd vandaan kwam, weer met de politie gebeld en via via hebben wij weer een nummer in Belgie doorgekregen want de eigenaren waren bij ons in de buurt op vakantie. Nu net heb ik weer met de eigenaresse van het asiel gebeld en ze zei dat de hond opgehaald zou worden door zijn eigenaren Go jij! Go jij! Het arme dier schijnt tegen het schrikdraad gelopen te zijn en is daar zo van geschrokken dat hij is weggerend. Zijn vriendje (ze hadden nog een hond) was zo verdrietig dat hij de hele nacht heeft lopen janken in het hotel waar ze zaten. Gelukkig zijn ze nu weer bij mekaar! Ben echt zo blij voor ze *LOL*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:29

Gossie arm hondje, goed dat jullie zo hebben gespeurd en het hondje weer bij z'n baasjes is. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:12

*LOL*

Ik heb trouwens gehoord dat donderdag alwéér een storm opsteekt! Wat ben ik blij met de binnenbak zeg Ja Op wie heb je eigenlijk gereden zaterdag?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:18

Gezellig al die stormen... Nagelbijten / Gniffelen

Zaterdag heb ik weer op Twister gereden. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:22

Ja het lijkt wel of we in het zuiden van de VS wonen met al die stormen Clown Maar dan zou het wel lekker warm zijn geweest.

Wel leuk les op Twister!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:24

Ja

Op wie heb jij gereden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:35

Eehm op Ramona Vork Dat is ook wel een leuk paardje als ze er een beetje zin in heeft. Vorige les waren 2 mensen er niet dus we deden wat meer, ook het spinnen namen we mee maar Moon had daar geen zin in. We stonden in de hoek bij het kleine deurtje en die muts wilde gewoon naar buiten lopen! Moest haar dus stevig aanpakken van Eef, mijn armen zijn nu ook meteen 10cm langer. Moon kan echt ontzettend terugtrekken als ze geen zin heeft. Maarja, de les ging wel ok. Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:37

Leuk he eigenwijze Haflingers... Nagelbijten / Gniffelen

Wij waren zaterdag trouwens met 3 mensen in de les. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:46

Lekker is dat he? Wij vorige keer met 2 lespaarden en 2 privé paarden. Dus het was vet relaxed *LOL*

Achja, die hafjes zullen altijd eigenwijs blijven. Maar Ramona is nog een van de lievere haflingers die ik ken. Zaterdag heb ik ook op een haflingertje gereden en we gingen springen. Normaal rijden er alleen maar kleine kindjes op die pony dus het is een echte manegepony. Hoe harder ik aan ging drijven of een tik gaf met de zweep hoe langzamer zij ging. Na flink werken sprong ze wel, maar later hadden we een dubbelsprong (van wel 30cm hoog Nagelbijten / Gniffelen ) en die tweede nam ze steeds niet. Toen was ik heel kwaad geworden en heb ik 2 echt keiharde meppen op haar kont gegeven, toen kon ze 'ineens' wel doorlopen en 2 sprongen nemen Clown Voel me wel altijd l*llig als ik paarden zo hard aanpak, doe het dan ook niet vaak. Maarja, ik kan moeilijk blijven drijven tot ik geen benen meer overheb. Volgens mij hoort het ook wel bij hafjes, die moet je gewoon even laten weten dat je niet met je laat sollen. Dan doen ze het allemaal wel.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:47

Ja

Haflingers zijn net grotere Shetlanders, stronteigenwijs. Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind haffies trouwens stiekem wel een beetje leuk hoor, maar dan vooral die modernere haffies. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 09:53

Hahaha idd, die naam ga ik voortaan gebruiken: Grote shetlander!

Ze zijn ook idd heel erg leuk, alleen hebben veel haflingers soms ineens de kolder in hun kop en gaan er dan bokkend vandoor. Daar ben ik niet zo'n fan van. Maar degene die wel betrouwbaar zijn die zijn echt geweldig, heerlijk voor buitenritten en je kan er ook lekker mee werken.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 11:20

Ja

Ik zit trouwens op school, en bokt heeft hier een hele andere tint blauw... Blond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:00

Hmm vage school Nagelbijten / Gniffelen

Wat is het trouwens rotweer buiten zeg zie ik nu pas!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:46

't Is prutweer ja Nagelbijten / Gniffelen

Ik ben thuis Nagelbijten / Gniffelen