AnitaJoeri schreef:hoi
spijtig maar als er niemand naar stal komt zullen er vandaag paarden binnen in stal moeten blijven.
Sil staat nu in der eentje te klooien en ik ga zo nog even snel,waarschijnlijk ook in mijn eentje.
Hoop dat iedereen begrijpt dat het geen doen is om 36 paarden met 2 man buiten te zetten.
Dus ben je nog even in de gelegenheid,al is het tussen de middag zet er dan alsnog een paar buiten. Dan staan ze wat later maar ze komen dan in iedergeval buiten
Ik denk dat als ze nog lang naar buiten kunnen dat er anders toch schema moet komen,waarbij iedereen evenredig moet komen helpen.Anders gaat niet lukken.Sorry
Helaas kan ik niet helpen met buiten zetten deze week, heb vroege dienst. Ben er wel iedere avond geweest om ze weer binnen te halen. Volgende week ben ik er wel in de ochtend, heb dan weer avonddienst maar ik snap wel waar je naar toe wilt.
Het zou idd prettig zijn als van alle paarden regelmatig mensen aanwezig zouden zijn om of binnen of buiten te zetten. Het zijn idd altijd dezelfde mensen die er 's avonds of 's morgens zijn en dat terwijl er toch een heleboel paarden staan met een heleboel eigenaren die idd niet 7 dagen per week van 's morgens 8:00 tot 's avonds 20:00 uur moeten werken.
Misschien is het een optie om de paarden waarvan de eigenaren die zich bijna of niet vertonen tijdens het tijdstip van binnen of buiten zetten dan hun paarden maar binnen te laten staan?