Aaaah ik heb een lieve dappere poownie
Fijn dat het zo goed gaat met Zirano en dat zijn wonden goed genezen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aaaah ik heb een lieve dappere poownie
Fijn dat het zo goed gaat met Zirano en dat zijn wonden goed genezen.

Zirano schreef:Je hebt een knoert van een pony die steeds liever en leuker wordt.
Thanx

En soms bekleed ik er wel eens eentje, zoals nu dan een met Burberry fleece voor Shirley 
Alvast bedankt!
Ga je het Twiske onveilig maken met Il Shir
AnneOmie schreef:Waarom wil Shirley een zadeltasGa je het Twiske onveilig maken met Il Shir
![]()
Waren ze hem echt zo aan het sarren. Lijken idd wel 2 pubers
Ik dacht al
Zirano schreef:Heb jou e-mail ook niet dus kan ik ze niet doorsturen,we hebben net nieuwe gemaakt.
Over een half uur gaan ze naar binnen.
Zirano schreef:Ja maar later kreeg Guido bijval van dat andere bruintje.maar die van ons konden harder galopperen hoor.Ze hadden een lol samen,We hebben nog foto's gemaakt van ze.
haha ja die zijn ook dikke mik
Oh de boefjes durven ze die oude mannetjes wel lastig te vallen
we zitten nu lekker op de helft van de week! ben benieuwd hoe het rijden gaat met je paardje!
Wat in de link van zirano's eigen topic? 
Orissa ging vandaag wel aardig en umberto ging heel lekker
Wil jij Orissa eventueel nog even los zetten! Niet in de molen dat is ze al geweest! Azzaro schreef:je hebt gelijk brenOrissa ging vandaag wel aardig en umberto ging heel lekker
Wil jij Orissa eventueel nog even los zetten! Niet in de molen dat is ze al geweest!
Azzaro schreef:thnx man
hihi
Ik had het helemaal ingepakt en kaartje erbij gedaan ! Ze was dolenthousiast gelukkig