Loran heeft dat ook wel eens hoor dunne mest meestal ineens als ze hem ff strest of als ik heel gestrest ben neem Lor dat heel snel over.
Maar dat is 1x in de zoveel tijd nu al een tijdje niet meer maar paar maanden geleden was het heel erg ze bleef maar weven en doen. Er was niks gebeurt niks dat is weer zo'n tik van der. Normaal weeft ze ook wel als ze op plekke staat wat niet vertrouwd is bijvoorbeeld spoelplaats dat vind ze echt niks maar ja dag daar heeft ze maar aan te wennen die hoeven zien er soms niet uit.
Maar dat is de ene keer meer dan de andere keer echt heel stom.
Dan merk je wel hoe gevoelig ze is het is echt zo'n paard als je hem een tikie zal geven omdat ie iets doet wat niet mag. Voelt ie zich daar de hele dag schuldig over en staat ie volgens mij echt de hele dag na tedenken van poedersuiker ik ben stout geweest.
Je merkt het zo goed als ik druk ben geweest op me werk en een stresdag heb gehad neemt Loran dat echt over word zij ook nerveus draaierig druk hyper.
Terwijl er dan niks aan de hand is maar neemt ze zo snel over.
Ow leuke foto's Lida! Waar heb jij dat bondje vandaan wat bij ze schoft ligt? Naja bondje of hoe je het wilt noemen. Ik heb ook zo'n longeersingel voor lor maar zocht ook zo iets omdat als ik hem zonder iets er onder doe vind ik het toch niet echt lekker zitten en met zo'n heel dekje er tussen vond ik toch ook niet echt geweldig.
Longeerbak ziet er wel weer goed uit he Morge maar slingeren denk ik. Als het een beetje weer blijft. De ene keer denk ik nou we gaan maar eens longeren en dan is het weer zo'n bagger poel. Echt BALEN dan ben al zo'n zeikerd. Vooral als er plasse liggen. Die benen zijn me heilig.
Oww ja had die onderste laatste foto's nog niet gezien.
En theater ja is leuk ff in me achterhoofd houden. Wil haar ook wel disney geven lekker makkelijk heb ik er zelf ook nog iets leuks aan Moet ik alleen wel ff sparen wil dan wel in het disney hotel.
Ow haha viel me niet 1,2,3 op nu je het zegt wel maar goed heb nog nooit een paard opgetuigt om voor de kar telopen dus daar moet je me niks over vragen weet een hoop maar van het mennen eigenlijk niet.
Vind het wel heel leuk Dus spreken zeker nog een keer af.