Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

in de zomervakantie en andere vakanties is het niet
meestal is in mei de laatste van dat seizoen en dan beginnen ze weer in november ofzo
) 
als ik in de F8 wil komen moet ik nog een aantal jaar wachten 

dus maakt mij eigenlijk niet veel uit 
maar we doen nog niet zo heel lang aan fnrs proefjes

maar ik ben toch nog niet zover gevorderd
)
(heb veel punten gescoord bij de laatste 10 onderdelen) We moesten nu op de letter in galop aanspringen en voltes 10 meter bij A en C en dat vind ik toch best pittige oefeningen!
Mag ik weer op Nibbit
Maar toch, nu je dan eerste bent geworden dan is er wel ongewild wat meer druk op je om weer zo lekker te rijden denk ik
Hoop het niet want wil vooral veel lol hebben! Maar nu gaan direct mensen ook nog iets van je verwachten ofzo
(als jullie begrijpen wat ik bedoel, 10e is ook goed van de 30 namelijk) 
Shalimar schreef:Hoe lang rij je al? (niet dat het aantal jaar er iets toedoet maar ik ben gewoon nieuwsgierig..)
zit nu bij de gevorderdenles

Shalimar schreef:Ik ben in 1 jaar tijd van F3 naar F8 gegaan...we zijn in 2006 begonnen met de F proefjes...
Shalimar schreef:Ik snap wat je bedoelt Fleury! Ik win de laatste tijd veel op Burtha (zie profiel) en dan gaan anderen verwachten dat je iedere keer zo goed rijd en dan als je het dan eens minder doet...En idd, ik hoor ook dat de F9 makkelijker is dan de F8...daarom wil ik ook zo graag de F8 uit!!!

, dus om de 3 maanden
maar vind het wel vet gaaf om te doen
en mag over 2 weken de F3-B rijden 
maar ik blijf wel lang doorgaan