Hoorde net dat het niet zo lekker met hem ging
, met Alex ook niet trouwens. Heb hem gisteren nog een knuffeltje gegeven maar meneer had meer interesse in zijn eten (natuurlijk
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, met Alex ook niet trouwens. Heb hem gisteren nog een knuffeltje gegeven maar meneer had meer interesse in zijn eten (natuurlijk
)
kooslover schreef:Izzy rijdt echt super zonder zadel. Maar Izzy en Djolly mogen niet te vaak een zadel op omdat ze wondjes hebben, dus vandaar dat wij steeds zonder rijden. 's avonds doen ze daar volgens mij niet zo aan.
Verder aan te raden: Bowie, Luna, Koosje
Totale verschrikking: Omar!

Hoefde 's ochtens niet naar school dus dan kwam goed uit. Mocht op Manda, had ik alweer een tijdje niet op gereden dus dat was wel weer leuk
. Alhoewel is erg moest wennen aan haar draf, ze gooit het niet-normaal hoog op (en tja ik was natuurlijk djolly gewend
) Verder rijdt ze wel lekker! 

(Tja moet hier wat doen)
) op Oxana of misschien wel Prins
nee, doe dat maar niet daar ben ik iets te onzeker voor...
, wat een fijn paardje is dat zeg! Ze gooit alleen wel hoog op, in de galop kon ik niet normaal op mjn komt blijven zitten en kreeg ik een klap in mijn rug, dat was niet zo heel fijn... (Voor Manda vast ook niet!!
). Maar zo had ik wel goed de mogelijkheid om Wendy te bewonderen op Oxana, en je deed het heel goed
Maar als je op Manda kan kun je ook op Oxana hoor, die is over het algemeen best mak in de bak toch? (Zegt de grootste Oxanafan
)

Nagefelijk rijden is ook zeker niet mijn sterke kant maar bij haar had ik het knopje vrij snel gevonden, in de stap dan, draf was op de lange zijdes ook wat lastig maar op de voltes en stelling op de lange zijdes kwam ze wel mooi naar beneden, alleen dan krijg je het naar beneden houden... tja... dat is weer wat anders...
(Daarbij hoef je het niet eens te proberen
)
Had mijn fototoestel nog mee, maar daar had meneer geen zin in