Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
micky schreef:ja een buitenwedstrijd ,ik vraag mij af of zoiets dan wel doorgaat met onweer lijkt mij van niet
? Shenavallie schreef:Hoi!
Net als Cindy zegt: ik ga vanmiddag naar de manege. De voorspelling is dat het vanmiddag zou opklaren, dus dan gaan de rubberen kaplaarzen aan en proberen we een weg naar het land te vinden. He, Cindy, dat wordt een touw meenemen, kunnen we elkaar uit de bagger trekken
dozo schreef:Ik ben net terug van een afgelaste wedstrijd bij de ametist, we spoelde weg daar!!!
dozo schreef:Shenavallie weet ik niet en b.t.w. wil ik graag weten wie sjorsie is!!
dozo schreef:Hahahaha, heb ik al gekeken!![]()
En ik kan me nogsteeds geen gezicht erbij herinneren![]()
Sorry, help me out here!!!
dozo schreef:Nee, nu nog niet maar ik had Joy een week of 6 geleden al belooft om haar naar de wedstrijd te brengen! Maar ze laste het pas af toen we net gearriveerd waren.
dozo schreef:Ik vind het wel heel sneu voor de ponykamp kindjes dat ze dit weer hebben, hebben ze daar een binnenbak: kunnen ze i.i.g. nog spelletjes doen!
sjorsie schreef:het is een erg luxe stal met allemaal ruiters die graag wedstrijden rijden en ja dat hoevenuitkrabben, ik denk dat dat op den duur vanzelf gaat