manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:56

Nou als het goed is staan nu alle foto's in mijn album, hoop dat de link het doet.......http://www.mijnalbum.nl/Album=8HVLD6VP
Veel kijkplezier hahahaha.........

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 22:57

Nou als het goed is staan nu alle foto's in mijn album, hoop dat de link het doet.......http://www.mijnalbum.nl/Album=8HVLD6VP
Veel kijkplezier hahahaha.........

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 11:33

Afbeelding
hoezo gestrekte armen *maar geen kapstok voetjes *

Afbeelding
En GROET! *Even naar je buuf kijken of je het nu tog wel goed doet dat groeten...*

Afbeelding
Oh, jammie had je niet hoeven doen.. Bloemen speciaal voor.. Mijn ruiter!?

Afbeelding
de hele gang, blij dat het erop zit & blij dat het goed ging!
*& blij dat we een rondje krijgen van Karin.. ooit!

Afbeelding
deze foto is ook leuk!
Afbeelding
Colle is Moooi! ook dit is een leuke foto!
Afbeelding
Hihi, bijn alle paardjes met de oortje naar achter, staat Balou daar *wat zie ik daar?*!
Afbeelding
STERRETJES!

Afbeelding
Net Profs! Toppie!

Haha super foto's mariekje! De meeste foto's van een show ooit!
Nou ik ga weer, eerst nog ff wat leren en dan daarna nog ff naar school

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:14

Ik vind de foto's echt supergaaf, check Nanda dr beentjes op de laatste foto hierboven....lekker huppelen!! (Goed achterbeen-gebruik hoor Nannie ) Dus ik wil dr zeker wel een paar bestellen!

Vanmorgen met Bianz nieuwe laarzen gekocht in de stad, was uitverkoop dus we konden ze niet laten liggen. En jullie raden noooit welke kleur laarzen Bianz heeft, hihi! (ze geeft zelf de oplossing nog wel een keer )

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 20:42

Echt toffe foto's!! Er zitten echt hele leuke tussen; vooral de laatste van Thirz en Mariekje is echt heel gaaf!
En ja natuurlijk heb ik er zin in Annemijn!!! Ik sta nu al te springen en het is nog maar woensdag Hahaha
Whahaha m'n laarzen... welke kleur zouden ze nu hebben???

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 21:07

Ow mag ik eerst ff raden? uhm.. ik mag drie keer proberen hè:
* Roze
* Oranje
* Groene
en? zit ik in de buurt?
Zeg thirz wat voor laarzen heb jij gekocht dan?

Citaat:
Dus ik wil dr zeker wel een paar bestellen!

Ikke ook!

pff, had ik vandaag zomaar een spannend moment in de trein!
We waren bijna in Goes werd de trein ineens afgeremd (Spannend!) En toen stonden we dus midden tussen de weilanden stil. Komt er zo'n conducteur vrouwtje langs "goh, uhm er is wat rookontwikkeling hier achter in een bak. Als u nou heel veel last van de rook krijgt, mag u wel naar achteren in de trein lopen. We onderzoeken nog even wat het is en dan hoort u het nog wel."
Nou na 10 minuten gingen we weer rijden "Zoals u nu vast al wel gemerkt heeft, rijden we weer *goh*. We gaan proberen tog nog met dit treinstel in Goes te raken." meteen een hoop rumoer in de trein natuurlijk: hoezo proberen? & hoezo Máár tot goes?
Nouja in Goes kregen we dus te horen dat de brandweer onderweg was en dat door de flinke rookontwikkeling de laatste paar minuten de intercity aan de kant gezet moest worden *de rook was tijdens t rijden net een beetje opgetrokken *
maargoed in Goes dus uitgestapt, een kwartier in die stinkende brandlucht op de stoptrein gewacht en alles bij elkaar 3 kwartier vertraging en een kwartiertje te laat op school *vertraging formuliertje!*
Citaat:
En ja natuurlijk heb ik er zin in Annemijn!!! Ik sta nu al te springen en het is nog maar woensdag Hahaha

owjee Bianz heb je dan nog wel genoeg energie over voor de zaterdag aaf? want dan moet je ook springen hè!
*hihi, toink toink toink Bianz door Nationaal *

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 23:30

Annemijn, waarom zet je nou weer die foto's erop, heb het expres niet gedaan!!!!

hey Bianz, denk dat je laarzen ROZE zijn hahaha.....

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 13:38

Leuke foto's Mieamore!
En de wereld wordt steeds kleiner, heb namelijk gelijk gekeken naar de andere foto's en ook naar de foto's van die fjord die op zwaanhoek staat. Die mensen zijn ook bekend, heb dat blonde meisje nog paardrijles gegeven op paardoes (jennifer...ofzo)

Tja Bianz welke kleur heb je nou van je laarzen.....?

Ja thirz zaterdag ben ik er weer!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 15:39

Hey hallo allemaal,
heb een leuk nieuw spel gevonden op de computer, het gaat over Harry Potter, je moet vragen beantwoorden en als je ze goed hebt ga je pas naar de volgende, erg leuk, maar moeilijk, snap nu vraag 1 al niet.....hebben hier ook al opics over op bokt, waar je hints kan vragen, erg makkelijk. www.harrypotteravontuur.nl

mieamore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 17:44

ja dat klopt dit is morris is van mijn buurvrouw, en jennifer heeft inderdaad op pardoes gereden.
die grote bruine is odhin zij is van mijn vader deze krijgt in april een veulen.
die kleine schimmel is ook een hengst, en houd odhin nu gezelschap omat zij niet alleen kan staan.
als odhin straks het veulen heeft, wil mijn vader het hengstje bij sturm zetten, hij wil hem namelijk hengst laten.

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 20:34

1-0 voor Mariekje en ook voor Annemijn (al had die meerdere keuzes hahaha!)!! Ik heb ROZE met bruine laarzen gekocht hahaha! En nee ik doe ze nog niet aan met uitgaan, want dan is het roze meteen zwart

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 20:49

Ow ja Bar, ik moet zaterdagavond ff dringend met je roddelen over je nieuwe stagebegeleider hahahaha! Heb 'm dat vandaag ff beloofd Hij was al bang dat hij goed z'n best moet gaan doen omdat ik jou goed ken

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:00

mariekje! ik ben begonnen met je spel haha en ik snap ook de eerste vraag al niet :S zijn wij nou zo stom of is het echt moeilijk...

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:30

Over het HPA: Ik weet gewoon wat ze bedoelen, maar als die namen op verschillende manieren invul pakt 'ie ze niet, terwijl ik zeker weet dat 't hier om gaat!! Frustrerend spel!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 21:49

Ik heb antwoord 1! Nu hard aan 't nadenken over 2: 'tis echt verslavend!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 22:16

Wat is het antwoord????? AAAAHH toe nou!!!
Marieke wordt hier gek naast me!!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 22:57

haha ik ben al bezig met HPavontuur 2 heb dat eerste avontuur een hele tijd gelee al gedaan Ben ergens halverwege wel gestrand hoor.. was t zo zat (sommige vragen zijn egt zo vaag en niet te snappen) , dat ik maar vrolijk verder ben gegaan met t tweede avontuur Heb alleen even een tijdelijke stop ingelast.
maarre als jullie nog wat antwoorden willen van de eerste helft, ik denk dat ik de antwoorden nog wel weet Hihi, ik heb over die eerste vraag ook egt even na moeten denken, maar als je t antwoord weet (zoals bij alle vragen) is t best logisch!

Citaat:
1-0 voor Mariekje en ook voor Annemijn (al had die meerdere keuzes hahaha!)!!

Tja meerkeuze, maar ik had hem wel de eerste keer al goed!

Whieie, Wij zijn goed marieke! enne wat winnen we nou

Citaat:
Marieke wordt hier gek naast me!!

Owjee! Thirz hou der onder controle, Je kan t!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 23:27

Haha natuurlijk moet hij goed zn best gaan doen! Wat denkt hij dan?!?!
Vandaag kwam de dierenarts om shaar te enten, echt die vent is altijd binnen 5 min weer weg... de stempel in het boekje zetten duurt nog langer als t enten zelf, maarja, het is weer gedaan!
De afgelopen 4 dagen heb ik t paardje van mn vriendin Iris gereden, was echt wel leuk! Het is echt een gaaf paardje joh! Ze kan superveel oefeningen maar ze hangt wel enorm in je handen en is echt slecht aan t been. Dat is dan weer een beetje jammer vind ik! Ze rijdt ook altijd met lange sporen en ik reed zonder want ik ben t daar niet helemaal mee eens, dat beest is 4,5 jaar oud en straks kun je er nooit meer op rijden zonder sporen!
Vandaag had ik eerst Sharon gereden en later Tequila, echt niet normaal wat een verschil daarin zit! Sharon heeft echt super vlakke gangen in vergelijking met Tequila, daar wordt je echt op gelanceerd als je gaat draven...
Maarja het is ook een paard van minstens 1,70 m hoog... ik kwam er echt amper op! Haha hoezo ik ben niet lenig?!
Nee geef mij maar een lekker bol hafje van 1.38 hoog! Ik dacht altijd dat KN zadels zo goed waren maar ik heb dus echt wel pijn aan mn kont want dat zadel is echt super hard joh (in vergelijking met die van mij)....
Maar het is wel echt een super paardje, super wendbaar en best knuffelig...
Ik heb al zin in zaterdag avond ole ole!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 18:57

aarg! Ik word hier volledig gek van vraag 1! Ik heb echt alles wat ik kon bedenken ingevuld en ik heb nog steeds geen flauw idee :S
mn harry potter boeken staan in leeuwarden en dit is heel frustrerend...

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 19:07

Euhm ik dacht dat hij het wachtwoord van de kamer van albus perkamentus miste maar dat is niet goed...

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 23:17

Even een vraag voor de mensen die haflinger Vera kennen.
Heeft zij misschien een brede bles of niet? Want ik kreeg 2 foto's van een Vera die een tijdje aan de Vlissingseweg heeft gestaan, dus ik vroeg me af of dat niet heeeeeel toevallig de dochter van Lady en dus de moeder van Axel was...

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 10:33

Hmmm daarvoor moet je bij Ciska zijn... die weet dat allemaal! Maar volgens mij klopt t....
Maareuh niet alle hafjes met een brede bles zijn familie van Lady want mijn hafje heeft ook een hele brede bles en die is geen familie !

_Marjon_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 14:23

Nee ok dat snap ik ook, maar het zou toch wel heel toevallig kunnen... Aangezien ze allebei Vera heten.

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 19:05

Vera heb ik verzorgt en ze heeft een brede bles!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 19:30

Uhm cis zal ik een tip geven voor de eerste vraag?
hihi voor de mensen die dit niet willen lezen, knoop je ogen maar ff dicht..
hij is er in het begin van ieder boek
nouja ik ga weer verder met mn taken *hihi moet verplicht van Bianz NU wat gaan doen *