Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ireen_

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 22:06

haha het kan nog.. een Diddelita *LOL* het is vorig jaar eind april gebeurt, dus ze is over 2 weekjes uitgerekend dan haha!
je zou raar staan te kijken!

dank je, ik heb vandaag een heerlijke buitenrit gemaakt (in de storm Haha! ), ze is dan altijd zo vrolijk.. heel de weg de oortjes naar voren en ze wou per se naar de heuveltjes toe.. t was haar dag vandaag dus dat hebben we maar even gedaan, tegen een heuvel op galoperen vind ze echt het leukste wat er is (en als je bovenaan staat om je heen kijken en even heel hard snuiven *LOL* ). het is zo'n geweldig paard!!! Lovers

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 23:02

Applausje voor Mike hij is derde geworden

Amazone / Ruiter Paard Percentage Kür Percentage klas. Pr. Totaal. Klas.+ Kür
1Liseon Kamper Lipika Special 70,08 66,60 136,68
2Remy Bastings Riverdance 70,13 64,40 134,53
3Mike Balm Kojak B 70,58 63,90 134,48

Begrijpt iemand iets van die punten?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 23:45

Marieke_ schreef:
Applausje voor Mike hij is derde geworden

Amazone / Ruiter Paard Percentage Kür Percentage klas. Pr. Totaal. Klas.+ Kür
1Liseon Kamper Lipika Special 70,08 66,60 136,68
2Remy Bastings Riverdance 70,13 64,40 134,53
3Mike Balm Kojak B 70,58 63,90 134,48

Begrijpt iemand iets van die punten?

Ja ik zat ook net te kijken op de knhs, Mike zou me sms-en maar heeft het niet gedaan.. Ik kom er trouwens net achter dat hij een stalgenoot heeft die ook op bokt zit. Mikes paard schijnt.. wacht... ik zoek het ff op Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 23:51

Citaat:
Wel een giga goed achterbeen gebruik, nog niet eerder een paard zo blijven ondertreden en blijven gaan in tact als deze. Maar verder een oerlelijk paard, ach, lopen is dan toch weer het belangrijkste.
Ik bleef achter op stal, iemand moet toch blijven Nee, was mij te ver weg, zal het verslag morgen wel horen. Waren twee ruiters van onze stal die startte, eentje in de Z2 en eentje in de M2.

en

Citaat:
Ook als hij straks blijft scoren in de ZZGP? Hij wordt daar in april al uitgebracht en ben benieuwd hoe hij zijn zege tocht doorzet. Zijn eerste wedstrijd met dit paard waren de kring kampioenschappen, de tweede de regio en de derde was Wanroij (misschien dat hij tussendoor nog een oefenwedstrijd reed, maar weet het niet meer zeker). Maar een paard met zo'n goed achterbeen vergeef ik zijn lelijke kop wel hoor

Schijnt dus nogal een lelijk hoofd te hebben, toch maar eens aan Mike vragen of hij een keertje foto's meeneemt Knipoog

En nu lekker naar bedje toe Dromen

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 08:49

Het eerste cijfer is het percentage punten van de ene jury, de tweede van de andere en de derde krijg je als je ze optelt.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 14:47

Zo, daar is ik weer eens...ik loop wat achter! Gaaf, Diddle in tuig!
Anous, die zadels, het eerste zadel is gewoon zonder de zg. keilkussens, wat niets zegt over de pasvorm. Het is een ouder model, later werden vrijwel alle zadels met hogere kussens gemaakt. Het zijn alletwee prima zadels, gewoon passen! Waarom niet met je zadel in de trein? Ik zie wel vreemdere dingen in de trein.......Ik heb mijn zadel met de streekbus uit Zoetermeer gehaald, bij gebrek aan auto. Paar keer overstappen, bij de bushalte wachten met je zadel......ach, wat geeft het?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 15:06

Zooo daar ben ik ook weer...Loop ook een beetje achter.!

Wat goed van Mike!

Heb je al een beslissing genomen over het zadel Anous?

ik heb spierpijn in mijn armen..durf niet te zeggen waar het van komt, maar Anous weet het wel denk ik Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 16:34

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 17:49

Zo, daar ben ik ook weer. We zijn vanmiddag een paar uur bezig geweest met de fotoreportage van Tos, en er zijn foto's gemaakt waar je van gaat kwijlen. Was wel erg moeilijk om uit te zoeken welke ik wilde hebben. Ik was eigenlijk van plan er een stuk of tien te nemen, maar het zijn er uiteindelijk 20 geworden. Duur grapje, maar ja, dit is eens en nooit meer. Over twee weken krijg ik ze thuis gestuurd. Over een paar dagen staan ze ook online op zijn website. Ik geef jullie dan de link wel even door.
Tos heeft zich super gedragen. We zijn nog het park ingeweest met haar, voor een mooie achtergrond. Een brave Fries meegenomen, ze vond het wel spannend over de weg en liep flink te snuiven en zich groot te maken, maar bleef netjes naast me.
Het was dus weer een goed bestede dag met mijn paard, heel de ochtend lekker getutteld en heel de middag rondgesjouwd. Wat zal ik dit straks missen........

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 17:54

Het zal aan de ene kant een hele fijne dag zijn geweest, maar met een donker randje Ach gut
Ben benieuwd naar de foto's. Heb gehoord dat hij hele mooie foto's kan maken!

Nogmaals sterkte!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 19:15

Heel fijn dat je dat nog kan doen met Tos.....Het zal een mooie dag zijn geweest, maar denk ik toch erg moeilijk voor je...

Ik ben benieuwd naar de foto's!

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 20:29

Na dagenlang met een fototoestel achter Tos aan te hebben gelopen is het gisteren dan eindelijk gelukt, de steigerfoto.
Afbeelding

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 20:42

Gave foto haha.
Maar vind je dat niet eng dat ze zo 'wild' doet met dr been?

Wel leuk zoveel foto's, kan je een mooi plakboek van maken.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 20:47

aaagh durft ze wel tegen zo'n kleintje Knipoog

leuke foto is het... *LOL*

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:16

Dalijk naar de tandarts Nagelbijten / Gniffelen
Gelukkig kon ik wel snel terecht (kon vanochtend pas bellen)
Heb gelukkig van het weekend niet echt last gehad van het "vullingloze gat" Haha!

Tis trouwens wel stil hierzo, iemand nog roddels?? Clown

Twinklebel, gave foto van Tos
Die van mij durven ook wel tegen zo'n kleintje hoor, of is het nou andersom, durft het kleintje wel tegen de grote Knipoog

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:33

In werkelijkheid zat er denk ik ook nog zeker een meter tussen Tos en Casanova. De foto vertekent een beetje. Cas keek trouwens niet op of om, bleef gewoon rustig aan het schot staan knagen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:51

Even over de zadeldiefstallen:

Ik heb net een accountmanager van een maatschappij gebeld (waar mijn eigen inboedelverzekering loopt)
Het is mogelijk om je zadel mee te verzekeren op je inboedelverzekering, je moet dit doorgeven aan de maatschappij en tevens het adres waar het zadel ligt.
Bij diefstal moet er wel braakschade zijn. Maar moeten ze toch wel doen bij ons op stal eigenlijk\, ze zullen toch kastdeur moeten forceren om erin te komen (en anders zorgen we daar gewoon voor Knipoog )

Hahaha, die accountmanager heeft geen reet verstand van paarden, schrok gewoon van de nieuwwaarde van mijn zadels. Clown

Mocht je geen inboedelverzekering hebben dan kun je die bij mij regelen, zorg ik voor een leuke korting Knipoog (geldt trouwens ook voor andere verzekeringen) Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:22

Reclame! Haha!

klinkt goed Anous, toch wel lekker als je zadel verzekerd kan worden!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:35

moossie schreef:
Reclame! Haha!

klinkt goed Anous, toch wel lekker als je zadel verzekerd kan worden!

Is geen reclame, maar een commercieële boodschap Haha!
Kunnen echt vaak goedkoper dan een andere maatschappij Ja

Ja, mijn zadels zijn nu lekker verzekerd..je weet maar nooit! Bij stal Palexini (t.o. Prinsenstadt) hebben ze tenslotte ook bijna alle zadels gestolen, camera's ontweken/omgedraaid en gewoon een kruiwagen gebruikt om de zadels te versjouwen..pff zal je maar gebeuren.. en je zult het maar niet verzekerd hebben Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 17:32

Moet donderdag een werkstuk inleveren voor geschiedenis.
We moesten met 2 mensen in een groepje zeg maar. Alle informatie was klaar, deelonderwerpen gemaakt en ik zou hem in elkaar zetten.
Blijkt dat die gene alles letterlijk van internet heeft gekopieerd, overal staat, zie afbeelding, terwijl er geen afbeelding staat, zinnen die hele moeilijk woorden bevat etc. Kan ik dus allemaal gaan omzetten Boos!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 17:42

Mooi niet doen. Jouw deel inleveren met de melding erbij dat je medeleerling alles van internet heeft. Ook tegen die andere leerling zeggen natuurlijk, maar is echt onzin dat jij dat moet gaan oplossen.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 17:52

Je moet me er maar eens wat meer over vertellen als je vd week tijd hebt. Mijn ouders hebben een inboedelverzekering. Misschien dat het bij hen kan op mijn vaders naam ofzo..En anders sluit ik het wel bij jou af...Ik heb absoluut geen verstand van verzekeringen, dus mij kan je alles wijs maken Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:28

Had het meisje even een mailtje gestuurd en ze wist niet dat het zo erg was. Zij maakt nu het logboek, inhoudsopgave, voorkant, lady-out en inleiding. Ik verder het slot + bronneninformatie.
Aardig opgelost lijkt me zo.

TwinklebelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 20:59

elady schreef:
Had het meisje even een mailtje gestuurd en ze wist niet dat het zo erg was. Zij maakt nu het logboek, inhoudsopgave, voorkant, lady-out en inleiding. Ik verder het slot + bronneninformatie.
Aardig opgelost lijkt me zo.

Wist dat je gek op je paard bent, maar van een lady-out heb ik nog nooit gehoord. Wel van een lay-out!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:52

Citaat:
Wist dat je gek op je paard bent, maar van een lady-out heb ik nog nooit gehoord. Wel van een lay-out!
Bloos ...oeps, waar het hart van vol is.....stroomt het hart van over Bloos