We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:12

Ik vind het sowieso knap want ik kan niet eens een normaal poppetje tekenen :P

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:18

haha je wil niet weten hoe mijn poppetjes eruitzien :+
het is gewoon oefenen, vroeger tekende ik best veel en nu kijk ik heel vaak op UK en dan probeer ik het zelf ook..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:35

Ach nee vind ik niet de moeite waard, is niet iets wat in me top 10 staat om te kunnen ofzo :P Vind het leuk om naar te kijken maar verder ook niet :P

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:01

op school deed ik het nog wel eens (middelbare) en het is vooral leuk als hij uiteindelijk klaar is en echt mooi lijkt.
maar teken eigenlijk nooit meer en was er ook niet echt goed in :') (nouja op stage nog een paas kleurplaat ingekleurd die best leuk leek :+),

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:04

oehh nog maar 99 nachtjes tot kamp. vind k toch wel een leuk getal :P

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 11:17

Ik ben ook geen tekenwonder; heb de hoop al snel opgegeven :)

Bijnaaaaaaaaa weekend!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 11:29

Wauw wordt mooi zeg je tekening ! :j

Oh steph breek me de bek niet open over de roosters op de marnix.. dramaaa

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:18

Weekeeennddd tot en met dinsdag!!! :D nu ff duimen dat ik zonder problemen thuis kom! Er was vanmorgen een ongeluk gebeurd met een trein bij leeuwarden maar dat is volgens mij nu wel al voorbij.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 20:53

Zo me les ging wel lekker, heb heel erg geprobeerd op me benen te letten en volgens me instructrice had ik ze wel al iets stiller. Heb nu wel egt gevoeld waar het probleem ligt, ik kantel me bekken teveel naar voren waardoor ik teveel op me doos zit en ik span ook me buikspieren te weinig aan. Dus daar ga ik aan werken!

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:10

dan kantel je je bekken dus te weinig naar voren en teveel naar achteren linn ;)

Oeh ik heb waarschijnlijk zooo n coowle eindstage!! (volgend jaar april-juli) Ja die heb ik nu al geregeld omdat ik m eigenlijk als me 1e stage volgens jaar wilde maar toen was dr al geen plek meer haha dus nu als eindstage!! Moet nog even alles op school kortsluiten, omdat het net over de duitse grens is... maar mentrix en docent die me deze stage aanraadde(die coordineerd de bbl studenten) die zeiden beiden dat het als het goed is geen probleem is. Dus volgende week ff stagecoördinator op school nog ff 100% zeker weten en dan is me stage rond!!! :D
Nu nog even wat nieuws vinden voor me eerste periode volgend jaar, maar dat zal ook wel loslopen :D Oeh ben echt helemaaaal blij!!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:21

uhmm dan kantel je je bekken toch de verkeerde kant op?
als je je buikspieren aanspant en je bekken kanteld, zit je toch juist meer op je kont?...

ik ben dr ook beetje mee aan het oefenen. pff voel t zelfs in mn schouders als ik dat doe xD zit flink vast in mn rug
maar het helpt wel, zit nu ook wat meer voor in het zadel, en zit meer rechtop, dus til mn handen ook meer.

oehh leuk Lous! waar ga je dan stage lopen?

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:31

als je je bekken naar voren kanteld span je je buikspieren aan en zit je meer op je kont, als je je bekken naar achteren kanteld krijg je een holle rug, span je je buikspieren minder aan en zit je op je doos.
Is ook heel lastig, ik ben dr idd ook heel erg mee bezig, al is het voor mij vooral zodat ik me rug niet hol trek.

Als het van school ook mag en het allemaal zeker is dan laat ik jullie weten waar ik die stage ga lopen :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:41

ja ik zit ook altijd met holle rug, en daardoor ga k alleen maar erger naar voren zitten (en lijkt t ook nog erger)
dus nu ook met buiten rijden lekker bezig met bekken kantelen en verder voor in t zadel zitten, dan kantel je automatisch al beetje. nouja ik iedergeval xD
is wel handig buitenritjes :P dan let ik niet al te veel op haar houding enzo, dus kan ik mooi met die van mezelf bezig.

oke, nouja ik hoop voor je dat het allemaal lukt!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:47

Ik heb het over de bovenkant van me bekken. Als je die naar voren kantelt gaat je buik naar voren en je kont naar achter en wordt je rug hol. De onderkant van je bekken gaat dan naar achter. Dat moet dus andersom, de bovenkant van me bekken naar achter en de onderkant van me bekken naar voren, dan me buikspieren erbij aanspannen. Dan maak je je been vanzelf ook langer.

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:48

ja nouja als het aan het bedrijf en mij ligt komt het helemaal goed, en school heeft ook al voor 75% ingestemd :P Maar zolang het niet zeker is hou ik t gewoon nog liever even van internet :P

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 22:29

nee dat snap ik hoor Lous!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 22:31

hihi simone heeft me aan een nieuwe verslaving geholpen xD
Heartland, een deel van jullie kent die boeken vast nog wel.
nouja daar is dus ook een tv serie van gemaakt.
er zijn al 5 seizoenen geloof ik, en ben nu halverwege seizoen 2, dus kan nog even vooruit..

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 22:39

Ja ik heb al die boeken gelezen :P Wist niet dat er een serie van was, is dat ook op tv of kijk je het allemaal online?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 23:16

ja ikke ook
k weet niet of het hier ook op tv is.. ik haal het allemaal van internet af :+

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 16:53

Ik ben vanmiddag even langs de ruitershop geweest om informatie te vragen over leren rijlaarzen. Eerst langs de horseplaza. Daar hebben ze alleen petrie. Ik heb even gevoeld aan wat laarzen enzo en toen heeft ze me maten opgenomen, ik val niet echt in de standaard maten das wel jammer, me rechterkuit is ook een centimeter dikker dan me linker dus ik heb wel echt maatwerk nodig. En voor maatwerk vragen ze nog 100 euro meer. Dan zou ik op een echt te dure laars uitkomen. Dat voelde dus al niet goed.
Toen ben ik naar Freddy gegaan. Hier hebben ze petrie en ook de niro rijlaarzen. Die de niro waren echt heel mooi, ook in een mooie kleur bruin. Die man vraagt de gewone prijs, deze die ik aan had zijn 399 euro en het maatwerk doet hij dan zelf. Dat vond ik eerst niet zo leuk klinken zegmaar maar later dacht ik: ja hee hij heeft wel verstand van ze vak en daar moet ik dan maar op vertrouwen dat hij dat maatwerk goed verricht. Dus ik denk wel dat ik voor die laarzen ga. De levertijd is 7 weken, vind ik prima te doen en me mams wilt de helft meebetalen voor me verjaardag. Ik slaap dr nog even een nachtje over maar denk dat ik me keuze al heb gemaakt.

Als het goed is zijn het deze. Zo lijken ze miss niet zo mooi maar daar in het echt vond ik ze wel echt mooi. Ik kan er dan ook voor kiezen om met of zonder neusje te doen. Maar omdat ik best brede voeten heb loopt de laars met voetje minder makkelijk uit. Dus daar moet ik nog even over nadenken.
Afbeelding

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:36

vandaag is er een nieuwe pony bij faron gekomen, ging super goed!
ze liepen het land in en gingen staan eten alsof ze al jaren samen staan xD
met snuffelen ging faron wel beetje piepen eerst, maar verder alles prima

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:48

Mooi zo lucy!!

En wow lin laarzen van 400 euro?!!!! Dat zou ik er echt niet voor over hebben voor dat wekelijkse leaje wat ik rij xD

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 19:53

Nee hier hetzelfde. je rijdt een keer in de week en dan koop je zulke laarzen. jemig 400 euro is veeel!
Kun je dat neit veel beter besteden aan wat anders?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 20:14

Nouja als ik zo naar spanje ga of weet ik het waar dan rij ik daar miss wel elke dag, dus dan komen ze zeker goed van pas! En ik wil al heel lang bruine leren laarzen!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 22:25

je hebt toch zwarte leren laarzen? en bruine leren chaps?
ik vind ze wel mooi hoor daar niet van, en met leren laarzen doe je echt wel langer als een paar jaar! en als je ze netjes houd kan je ze altijd nog verkopen!
als je bij ons in de winkel kijkt is 400 euro niets hoor haha!