Zo, heb net eindelijk een goed ventilatieroostertje besteld voor bij mij thuis.. Heeft even geduurt, maar okee. Ben nu heel benieuwd of het ook echt een goeie is...
_Noah
Geplaatst: 28-09-12 20:44
Hopelijk past het Angelique ! Dat zijn wel leuke vacatures! Bij de Klm word ik alleen maar op Europa ingedeeld sinds ik een nieuw type vlieg, verre van ideaal.. 5 dagen vliegen en dan nog 2 dagen op kantoor. Ben de hele week niet naar stal geweest, het is zo druk op m'n werk vanwege de verhuizing dat ik de rest dan savonds doe. Morgen openhuizen dag, ben benieuwd! Daarna lekker rijden even relaxen!
Wat een mooi weer hebben we dit weekend gehad Vandaag met Herman op Freya en ik op Amaye een rondje Buytenpark gedaan . Van alles tegengekomen...ligfiets met vlaggetje (oeps), bruggetje, gemaaltje en moutainbikers. Wat hebben we dan toch een koele tinker . Freya wilde niet langs het gemaaltje ...dus Amaye voorop (ik ernaast) en ze ging gewoon . Gestapt, gedraaft en ja...zelfs een galopje gedaan. Op de terugweg nog even hoofstelletje uit en laten grazen. Jullie begrijpen het al....ik ben weer stapel verliefd op haar. Ze deed het zo super. Ik kan nu ook allleen maar met een grote op mijn gezicht zitten hier. Ilvy...hoe is de open dag verlopen? Nog kijkers gehad?
taverno
Geplaatst: 01-10-12 07:45
Goed van je Nicolette,je hebt echt een koele tinker. Heerlijk vooruitzicht omeen heleboel ritjes te maken.
Goedemorgen Ze is idd koel in haar koppie, maar zeker niet te.... En ja....er volgen er nog veel meer. Hier hebben we haar voor....samen erop uit met of zonder een ander....heerlijk Werk ze iedereen....
cykie
Geplaatst: 01-10-12 12:50
Heerlijk hoor Nicolette. Buitenritjes maken is toch het leukste dat er is.
Vandaag weer aan het werk na 3 weken vakantie. Dat valt niet mee...Gelukkig is het best druk met mails checken etc. dat de dag wel lekker snel gaat. Zaterdag ook nog een verkeerde beweging gemaakt, waardoor ik nu een hele stijve rug heb en wat spierpijn. Loop dus als een oud wijf hier door het gebouw. Ik zal wel gesloopt zijn aan het einde van deze dag.
_Noah
Geplaatst: 01-10-12 15:43
Lekker hoor Nicolette dat Amaye zo braaf is buiten! Daar ga je nog veel plezier van beleven!nee geen kijkers gehad zaterdag, jammer hè. Dat is even wennen Cynthia weer werken! Ik ga noah deze week even na laten kijken. Maak mij toch zorgen dat hij met zijn hoofd schud tijdens het rijden.
Ik heb Tencie na laten kijken ivm zijn hoesten.Nu is hij daar wel bekent mee maar ik had het idee dat het een beetje erger was geworden,al doet hij het niet schokkend hoor. Blijkt dat hij toch wel weer een bronchitis heeft.
Beterschap met hem weer Altijd toch vervelend. Wel fijn dat hij gewoon gereden mag worden
taverno
Geplaatst: 02-10-12 19:31
Zoooo,de paarden staan weer binnen,wat een volk zeg,het leek wel een bezienswaardigheid.
De ruinen waren raar,eerst sjokke sjokke over de baan en weer terug willen en als ze er bijna zijn ineens de sokken er in zetten. Sommigen liepen gewoon met hun begeleider ergens anders heen.
_Noah
Geplaatst: 02-10-12 20:16
Wat een dag vandaag, de rust is weer terug iig . Vraagje, heeft iemand een bitloos hoofdstel te leen voor mij, maat full? Voor een periode om te proberen hoe Noah erop reageert? Ik probeer te ontdekken waardoor het hoofdschudden komt en wil na overleg zonder bit proberen. Ik heb wel een halster hoofdstel, maar weet niet of ik hier ook mee kan rijden? Een bitloos hoofdstel geeft toch ook wat extra druk? Ik heb er geen verstand van, hopelijk kan iemand mij advies geven?:)
taverno
Geplaatst: 02-10-12 20:30
Met een halsterhoofdstel is het niet handig,dan schuift de neusriem te veel bij teugeldruk..
Ik heb Mireille pas mijn bitloze hoofdstel verkocht,misschien kan je hem aan haar te leen vragen?Dat is een side pull,die zijn het handigst.
Helaas is het nog geen weekend, maar het schiet wel op (lekker positief blijven ). Wat een troosteloos uitzicht heb ik hier...beton en regen Ik ben heel benieuwd hoe Noah reageert op bitloos. Wel hier vertellen he.....altijd leuk om ene verhaaltje te lezen tussen mijn werk door
Nicam, ging goed, Noah was erg lief. Het is eventjes wennen maar het stelt niet zoveel voor. Nu kijkend het gaat helpen met schudden, dus voorlopig blijven we lekker zo rijden!
taverno
Geplaatst: 03-10-12 19:44
Tencie ging ook goed,als hij niets hoeft te doen gat het lekker en moet hij wat doen gaat het soms moeilijk. Hij gaf nog wel een paar keer een kuchje en was ook wat kijkerig maar dat mocht de pret niet drukken.
_Noah
Geplaatst: 03-10-12 20:31
Sorry voor m'n vage bericht, spellingscontrole.. Wilde zeggen, kijken of het op den duur minder wordt het schudden
Goedemorgen En weer het laatste dagje van mijn werkweek . Nog even doorbikkelen dus... Fijn Marion dat Tence weer braaf was en Noah...ik ben benieuwd of het helpt, wel fijn dat hij lief was. Alle paarden/halsters of dekens nog heel na de eerst dag paddock?
Werk ze
taverno
Geplaatst: 04-10-12 19:29
Ik moet nog een dagje dan heb ik ook weekend.Tence zijn halster is nog heel in ieder geval,al gaat het wel steeds meer rafelen.
Vandaag heb ik hem niet horen hoesten dus hopelijk gaat dat ook de goede kant op.