Dus, ik stap uit bij een minibushalte ding, en krijg ik het nog voor elkaar om in de verkeerdw bus te stappen
hij ging de andere kant op, en precies die bus die maar 1x int uur gaat.. Grr. Dus, ik bij dw eerstevolgende halte druit, halfuur terug gelopen naar die bushalte potverdorie. Toen nog een halfuur gewacht op die bus, en toen was ì eindelijk op stal. Pff.
& toen ging rijden ook nog best poedersuiker. Als ik haar aanpak wil ze nog wel eens bok geven, dus heb ik even wat ruimte nodig. Komt net die halve les bij mij in de bak rijden. Omdat er een aantal een proefje moesten oefenen.. Dus die leskindjes zouden mooi op de hoefslag bijven stappen, zodat ik in het midden nog wat kon draven etc, want daar was ik mee bezig. Maar no way, gàn gezellig naast elkaar rijden etc.. Aaargh.
nou, daarna even gewoon gereden, totdat er iemand in de bak kwam longeren.. :S kon geen figuren meer rijden etc, en lingy was haar volledige ontspanning kwijt.. Toen kwam er nog 1 bij te longeren? Dus kon alleen nog maar op de hoefslag