heb net me hele kamer opgeruimd enzo pff altijd zo n werk omdat ik me kleren altijd overal laat slingeren xD whahaahhaha. Morgen gaat iedereen hier in huis lekker op vakantie Heerlijk 5 daagjes alleen Pff me broertje kwam vanacht kwart over 5 thuis van uitgaan en hij maakte herrie, jeetje mina!! echt irritant
Ik heb ook zin in het weekend!! Vrijdagmiddag komt steph al naar mij, dan gaan we me jophurs ophalen bij horseplaza (als het goed is zijn ze er dan) en kijken voor een rijbroek voor steph. Dan 's avonds rijden, komt steph gezellig weer een x meerijden! Dan zaterdag wss de paarden en pony's op de wei zetten. Dan 's avonds even werken en blijft steph even vertoeven bij mij thuis. En dan zondag me verjaardag Ik weet van veel dingen al wat ik krijg, maar ook veel niet... zin in!!
Succes Eefje, waarschijnlijk ben je nu wel klaar maar hoe ging het?
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 10-07-11 20:38
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-11 20:46
Hoi hoi, ik ben weer terug uit londen. Was leuk!! Niet de heletijd even lekker weer jammergenoeg maar dat maakte niet heel veel uit. Alleen is mn moeders portemonee gestolen, dus dat verpeste t wel een beetje... Moet nu nog 2 en een half uur in de trein. Zit op mn oude mobiel op internet en dat werkt niet zo goed, dus lees later alles wel even bij:-P
hoooi fee sim en ik zijn niet mee gaan rijden, vind het zonde van me geld als ik er niet van geniet, en met dit soort stortbuien is er niets aan haha! dus wij hebben lekker gedoucht en zijn nu aan het chillen en nagels lakken (alweer) lezen en laptoppen! vanavond gaan we filmpje kijken die suus gedownload heeft yay! eefje hoe ging je wedstrijd? ben benieuwd! x
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 10-07-11 20:55
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt