Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 08:27

Nog 3 dagen, dan gaat mijn kleine prinses verhuizen.....vind het wel weer een beetje spannend hoor, zo'n roteind op de trailer...

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:11

goedemorgen:)

King was gisteren super! hij werd ingespannen en gekeken of hij naar hun zou luisteren. Meneer deed alsof hij niet anders gewend was! Vandaag rond half 3 gaat hij samen met Tom (een andere tuiger) voor de kar naar buiten :) dus kijk allemaal maar goed uit ahahah.

Ik heb inderdaad een hele tijd op stal de groene meer gestaan. Het is echt een onwijs leuke stal! zou er niet zomaar zijn weggegaan.... Ben in delft gaan wonen bij mijn lief. Vandaar dat stompwijk een beetje te ver weg is.
We staan daarom nu bij verboon, dit omdat er toen nog geen zekerheid voor een stal was. Maar heb het er niet naar mijn zin. Toen we te horen kregen dat wij hier heen konden. Maar snel geregeld.

Spannend fieke! hoelang is het met de trailer? loopt ze er makkelijk in?

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 11:53

Gefeliciteerd Lin!!! *\o/* er staat een kadotje bij je boknaam, hahaha

C_Capture

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 12:20

*\o/* Linda, Gefeliciteerd en nog een hele fijne dag gewenst. *\o/*

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 13:38

Linda, van harte! Nog vele jaren met al het goede dat het leven te bieden heeft!
*\o/* /3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 14:14

Gefeliciteerd Linda :D

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-11 17:23

*\o/* Gefeliciteerd Lin!!! *\o/*

JackMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 19:54

hoi lin van harte gefeliciteerd
ik kom snel keertje langs heb nou bijna alles af en minder moe en heb beetje alles in de hand hoe ik alles moet doen in huis dus heb ik weer wat meer tijd gelukkig

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:10

king1234 schreef:
Spannend fieke! hoelang is het met de trailer? loopt ze er makkelijk in?

200 KM, dat is een kleine drie uur rijden....ik heb veel geoefend met trailerladen de laatste tijd en van de week liep ze er wel makkelijk op, maar even afwachten of dat zondag ook zo is....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 22:11

Lin, nogmaals, gefeliciteerd!!!!!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:22

Hé, Fieke! Is je kleuterpaard goed aangekomen?
Wat was het opeens vreselijk warm vanmiddag, de paarden stonden te zweten op het land. Stormpie onder de slang gzet, lekker poedelen, vond ie heerlijk, ik wist alleen niet dat je daar de buitenslang niet voor mocht gebruiken.. :o ... Zal het nooit meer doen!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 20:30

Hey Jet, ja, we zijn veilig aan gekomen, Esmee was superbraaf, stond halverwege het Zouteveen al op haar gemakkie te eten en toen halverwege het hooinet op was ging ze staan slapen, zag ik twee van die hangoortjes :D . Daar gelijk het land op gegaan met de oude pony, leek net of ze daa niet weg is geweest, kop aan de grond en eten. Ook haar box beviel haar goed, zolang het nog lekker weer is heeft ze een open raam, kan ze lekker haar hoofd naar buiten steken. Morgen gaat ze het land op met de andere 2 jarige en de pony, Esmee haar leven is zo slecht nog niet!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:08

Vanmiddag opstijgen geoefend met Storm, dat rare beest vindt het prima als je op zijn rug zit, maar opstappen heeft ie een beetje een hekel aan. Dat mot dus effe beter, zo gezegd, zo gedaan! Met hulp van Fieke ( heel erg bedankt!!!) is het gelukt. Na vijf keer opstappen was meneertje redelijk rustig. Stappen en draven ging heel netjes, afstappen heeft ook aandacht nodig, we gaan rustig verder!
Linda, bedankt voor het binnenzetten!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:20

Graag gedaan hoor Jet, vind ik wel leuk, zo een beetje met die jonkies aan de gang zijn! Volgend jaar mag ik ook weer volop! Gaan we snel nog een paar keer herhalen.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:40

Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties. Op mijn werk hadden ze me flink te pakken want ze hadden door het hele gebouw en in de lift posters opgehangen met mijn foto er op en mijn leeftijd. Ook mijn werkplek was helemaal versiert met slingers en op mijn deur hingen ook allerlei posters met 40 jaar erop. Dat ging dus beslist niet ongemerkt voorbij hahaha... :D

Annette, welkom op onze stal. Eigenlijk ben je niet nieuw meer maar het is nu natuurlijk toch anders omdat je met King nu een echt stalgenootje gaat worden.

Jet, Storm en Jack zijn rond kwart voor acht naar binnen gegaan... ;)

Fijn Fieke, dat het goed met je kind is gegaan. Is toch altijd spannend zo'n lange rit en een nieuw plekje.

Maaike, ik heb je smsje te laat gelezen. Zullen we een andere dag afspreken dat je gezellig langs komt?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:41

Wie gaat er dit weekend trouwens nog meer naar Horse Event?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:44

Serada schreef:
Wie gaat er dit weekend trouwens nog meer naar Horse Event?

Ik niet, ga zondag een buitenrit maken in Schoorl met mijn nichtje en twee vriendinnetjes, voor het eerst dat de meiden een echte buitenrit maken, hebben nu vier jaar ponyles! Ze zijn nu al aan het stuiteren :D !
Laatst bijgewerkt door Twinklebel op 04-09-11 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:56

Oh wat leuk. Gaan jullie een buitenrit maken in Schoorl?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:15

Serada schreef:

Ehm, zie nu dat ik nou niet echt een duidelijke zin heb gemaakt :D , maar we gaan inderdaad buitenrijden in Schoorl.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:39

Twinklebel schreef:
Serada schreef:

Ehm, zie nu dat ik nou niet echt een duidelijke zin heb gemaakt :D , maar we gaan inderdaad buitenrijden in Schoorl.

Ik ken Schoorl erg goed. Waar gaan jullie rijden en vanuit welke manege?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:45

Manege Poelenburgh, daar had ik goede verhalen over gehoord, en de meiden komen uit Enkhuizen dus dat is in de goede richting. We gaan een bos en duinrit maken van twee uur, onder begeleiding, dus geen idee waar we precies rijden.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:53

Ja, die ken ik en dat is een grote manege. Schoorl is ook een mooie omgeving hoor. Daar heb je ook de klimduin en daar kwam ik al als kind. Beetje jeugdsentiment dus... :D

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 21:55

Serada schreef:
Ja, die ken ik en dat is een grote manege. Schoorl is ook een mooie omgeving hoor. Daar heb je ook de klimduin en daar kwam ik al als kind. Beetje jeugdsentiment dus... :D

Klinkt me bekend in de oren, volgens mij ben ik daar als kind ook wel eens geweest....
Ben benieuwd hoe de rit is, hopelijk fijne paardjes, zou leuk zijn voor de meiden als ze hun eerste buitenrit niet snel vergeten!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 22:06

Ik krijg net een smsje dat Esmee met Energy, de andere tweejarige op het land is geweest vandaag en dat dat super ging. Even piepen en daarna lekker hengstig tegen elkaar aanhangen, de slettebakken...

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 09:38

goedemorgen :)

gisteren is king voor het eerst voor de kar geweest. Hij deed het echt super goed ! hij liet zich zo goed leiden. Ben trots op die king. waarschijnlijk mag hij eind van de week in de enkelspan.

Ik ga wel naar horse event :) waarschijnlijk zondag