Die wil ik ook nog wel zien, maar ik heb niet echt heeel ergh veel geld of zo.. en ben nu sparen voor alles voor smurf, Ben er gisteren achter gekomen dat een hartslagmeter toch ook wel heeeel er handig is...
ja, ik denk dat een hartslag meter wel handig is om te hebben idd. want dat word ook gemeten na de wedstrijd, en weet van te voren je een beetje hoe haar conditie is enzo
Hmm ik heb een btj een 'probleempje'. Ik wil donderdag graag een priveles rijden met Dixie maar mijn instructrice kan maar tot 4 uur. Normaal ben ik om 15.15 thuis en dan red ik het dus niet. Maar nu werd vndaag door klasgenoten gezegd dat de docent vorige week zei dat we deze donderdag misschien eerder uit waren omdat ze misschien naar de oogarts moet....maar dat is dus niet zeker.....en ik moet wel op tijd een afspraak maken voor die priveles, dat kan ik niet pas donderdag doen.....dus ik denk dat ik die afspraak gewoon ga maken en dan woensdag aan haar ga vragen of we eerder uit zijn en zo niet dat ik dan zeg dat ik een uur eerder weg moet omdat ik een afspraak heb....ik snap de stof toch meestal wel....
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 10-01-11 22:58
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 14:26, in het totaal 1 keer bewerkt