Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Folkertje schreef:Heee jongens!!
Ik heb ook de brief binnen gehad! Heb er echt super veel zin in.
Maar ik had een vraagje. Ik breng mijn paard al op de zondag, maar ze zeiden tegen mij dat je er zelf dan niet kan slapen.
Ik vroeg me af of meer mensen dit deden en of iemand dan in ermelo een nachtje overblijft zegmaar.
Zijn er trouwens meer mensen die alleen komen, want ik ken namelijk helemaal niemand :p haha
Groetjess
Dispar_Vulgo schreef:Folkertje schreef:Heee jongens!!
Ik heb ook de brief binnen gehad! Heb er echt super veel zin in.
Maar ik had een vraagje. Ik breng mijn paard al op de zondag, maar ze zeiden tegen mij dat je er zelf dan niet kan slapen.
Ik vroeg me af of meer mensen dit deden en of iemand dan in ermelo een nachtje overblijft zegmaar.
Zijn er trouwens meer mensen die alleen komen, want ik ken namelijk helemaal niemand :p haha
Groetjess
Ja ik kom ook alleen.
Ik kom wel pas maandagochtend, degene die me weg brengt vind dat geen probleem en het is ook zo'n gedoe om voor 1 nachtje ergens anders te slapen.
Ik zorg wel dat alles gewoon zondag in auto/trailer klaar ligt, dan maandag paardje erop (hopen dat dat makkelijk gaat) en klein uurtje rijden dan zijn we er.
Trouwens ik dacht dat je spring of crossles kreeg, maar zag nou in dat andere topic over de weken, dat we 1 springles en 1 crossles krijgen. Maar ik durf echt niet over zo'n crosshindernis hoor!
Folkertje schreef:@ Niien_S , weet jij al bij wie je op de kamer gaat? Aaah, ik vind het echt raar dat ik gewoon echt niemand ken daar, maarja boeje :p
HRE schreef:Ben erg benieuwd welke mensen er dit jaar les gaan geven!
Over iets meer dan 40 dagen is het al!