Zit een of andere mongool op me msn die met me wilt cammen? Ik doe ´t niet hoor, zit er dalijk een pedo achter.
Kendera
Geplaatst: 24-09-10 16:43
Ik heb heeerlijk even een tukkie gedaan, mijn wachtdienst begint zo weer dus even wat voorslapen als het nodig is... haha Als ik het rustig heb vanavond zal ik even wat foto's online zetten van vanmiddag!
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Zolang je je maar niet uitkleed ofzo voor de cam kan het niet veel kwaad denk ik des, maar als je het niet wil dan zou ik het gewoon lekker niet doen!
Ik heb weer foto's gezien van mijn kittens Ze zijn nu 7 weekjes... ehm ja...Ik neem er 2...Dat poesje was niet bij mij weg te slaan en na even nadenken heb ik besloten die ook te nemen.
Gelukkig is het niets Leen! Vorige keer schrok ik me ook wel even rot, viola had teveel wind gevangen en toen ik haar eten in der bak deed zat er allemaal bloed aan me hand en die bak. Gelukkig was redder Noes er!
Ze was echt vreselijk onder de indruk van heel de studio.. kiekeboe, nijntje, gat in de weg.. niets hielp om haar te laten lachen... haha... alleen daan der haar in emmanuelle der gezicht werkte.. toen ging ze half zitten schateren
Banjer
Lid Nieuwsredactie