. Ben zooo benieuwd wat zn hartslag gaat doen... En hoe die zich gaat gedragen
. Mocht er nog iemand zin hebben om te groomen/foto's te maken ik heb nog 1 plekje vrij... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben zooo benieuwd wat zn hartslag gaat doen... En hoe die zich gaat gedragen
. Mocht er nog iemand zin hebben om te groomen/foto's te maken ik heb nog 1 plekje vrij...
alleen in het engels is het even wat anders en ik wilde niet iets wat alleen maar deprimerend zou zijn ook over de leuke dingen.
. Sas, hele dag vermaken valt wel mee hoor
. Ben maar max. 3 uur aan het rijden (en in die drie uur moeten de grooms van punt naar punt racen
).
.
. Lieve pappie heeft ze allemaal naar de supermarkt gebracht want de kast stond zo vol... Toen ik weer thuis kwam was ie alweer naar de digros gelopen en heeft er 6 weer opgehaald
. Zijn wel spa flessen en dus lastig om dat ze zacht zijn (die ga ik slopen door er in te knijpen....). Maar ach wel lief!
. Heb ook alleen kleine slaflesjes en een paar wijnflessen voor je. Ben je denk ook niet echt mee geholpen
)
.
. Laatste kilometer lekker gestapt ook nog even een stukje ernaast en er voor de finish weer op want je moet op je paard over de finish
. Daar ook gelijk aangeboden aan de dierenarts en hartslag was gelijk goed.
.
.