ff spammen Nou we hebben even een beetje de foto's uitgezocht. Ze zijn waardeloos slecht, en heb er heel veel moeten verwijderen Kan niet overweg met die rot camera Maar goed er zijn er een aantal wel een klein beetje gelukt. Ik heb ze in mijn album gezet. Ook deze album zichtbaar voor anderen gemaakt. http://www.mijnalbum.nl/Album=OCEMSL3R
Trotse Amanda En natuurlijk 1 en 2 samen
En van deze kant, natuurlijk van Harte gefeliciteerd meiden.
Jonge_Monte
Geplaatst: 26-09-10 21:27
En natuurlijk trotse Len, die de komende dagen niet meer kan praten van het voorlezen.
Esile
Geplaatst: 26-09-10 22:52
Hele leuke foto's en wat een supergoede punten allemaal! Ik ga ook maar weer eens meedoen denk ik, vind het toch wel heel erg leuk!
Hahahaha nee len ik annemiek denk ik niet, jeff inderdaad. Maarja ik zal het wel even vragen. Misschien ook wel angelique.
Esile
Geplaatst: 26-09-10 23:04
Nee, leek mij ook al niet...Die zitten natuurlijk allebei met hun gezin. Al vertelde Annemiek dat ze deze week 7 paarden onder haar hoede heeft. Ben je mooi klaar mee dan Oja, Angelique zou natuurlijk ook nog kunnen!
Net even leuke foto's gemaakt van de baby caafjes en houdini de hamster
sambagirl
Geplaatst: 27-09-10 16:45
Ik ga vanavond twee logeerkatten halen, dan heb ik er tijdelijk vier. Ben benieuwd of ze met elkaar kunnen opschieten anders heb ik de komende weken een huis vol herrie
Leuke jas steef, en natuurlijk nog gefeliciteerd heb je een leuke verjaardag gehad?
jaja Annemiek! hebben we goed gedaan! hihi maar vind je wel een beetje een opschepper hoor.. pff.. doet ze een x mee.. heeft ze meteen de meeste punten van de hele avond
Hahaha aman, we hebben samen de hoogste punten gereden. Maar kan er ook niets aan doen. Ietsen en Lovis hadden allebei vorig jaar voor t laatst wedstrijd gelopen, en nu lopen ze allebei bijna dezelfde punten. Leuk he