Ik ben vrij maar moet vanavond toch naar mijn werk voor een familiebijeenkomst.Morgen ben ik ook vrij maar heb ik een bijscholingscursus.
Cer schreef:Oh ga je overdag rijden Tav? Naar t park vanmiddag?Gaan we samen dan? Ik heb niets afgesproken,het is ook een beetje weer voor Tence om eens gek te doen denk ik.en ik heb een zere kont
Hahaha nee ik ben er vanmiddag pas tegen half zes.. moet naar de tandarts Maar omdat je overdag nog wel eens naar t park wil gaan Hihihihi kussentje eronder?
O tandarts jekkie!Ik kan blijven tot na het paarden binnenhalen,moet dan wel weg.En alleen naar het park zie ik nog niet zo zitten.
Oren klaren?Wat is dat?Ik heb vanmiddag toch maar gereden,de baan lag er verleidelijk bij.Tence was fris,zag alles maar heb toch 6 rondjes kunnen rijden.Ik ga me nu rustig voorbereiden op de familieavond op mijn werk. Hopelijk ben ik om 21.00u weer thuis.
Splinter schreef:als je oren dichtzitten, ze open laten springen Nooit van gehoord en hoe doe je dat dan?
je maakt een grapje of nie iemand nog interesse in een blooperfilmpje van lief, de 3 minuten voor mn proef....
Splinter schreef:je maakt een grapje of nie iemand nog interesse in een blooperfilmpje van lief, de 3 minuten voor mn proef....Ikke wel Ja hoor,het was een grapje!
dacht al ach is niet heel spectaculair, moet wel lachen om mezelf stiekem, geef dre een tik, gebeurt niks, zeg ik;nou dit helpt niet http://www.youtube.com/watch?v=XAwfY8u6zLA
ja viel me ook mee, het ziet er echt als gek-ut uit, maar ik wil niet dat ze weer in zichzelf keert dan maar zonoah heb je al die andere dan al gezien?? van het losrijden en mn proeven enzo?
Ja die heb ik net allemaal bekeken. Echt knap hoor dat je haar zo rustig hebt gekregen. Lijkt mij best pittig zo'n nette proef rijden.Kim en Venga ook netjes!