meelen schreef:meelen schreef:Schijnt Kemkers z'n schuld te zijn.
Maar ja, je weet toch zelf ook wel waar je vandaan komt?!
Vind het wel zielig.
ja ik ook voor Kemkers
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
winnitou schreef:meelen schreef:Hee Anke, hoe was de duikcursus?
We hebben een onwijze snorkelcursus gehad, rowan pakte de dingen heel snel op. Werd ook duidelijk uitgelegd. Er zijn ook onderwaterfoto's gemaakt, zodra ik ze heb zal ik het laten zien (als ze een beetje leuk zijn natuurlijk).
Was heel leuk om het samen te doen.
Volgende keer een duikcursus op vakantie!!!!!!!! (dat wordt sparen)
. 

meelen schreef:Kwam ik vanmiddag thuis van werken, jas net uit........belt m'n chef.
Er bleek nog een wijk van Vrijdag bij de dokter (daar is een steunpunt) te staan. Of ik die misschien nog weg wilde lopen.
Nou, vooruit maar weer. Ik kon die hele wijk niet, en het was wel een beetje een doolhof hoor, ik heb toch lopen zoeken hihihi.
Geen idee hoelang er voor die wijk staat, maar ik heb er 2 1/4 uur over gedaan.
Na mij, kwam de volgende postbode, met de post van vandaag hihihi.
meelen schreef:Kwam ik vanmiddag thuis van werken, jas net uit........belt m'n chef.
Er bleek nog een wijk van Vrijdag bij de dokter (daar is een steunpunt) te staan. Of ik die misschien nog weg wilde lopen.
Nou, vooruit maar weer. Ik kon die hele wijk niet, en het was wel een beetje een doolhof hoor, ik heb toch lopen zoeken hihihi.
LIQUITA schreef:winnitou schreef:We hebben een onwijze snorkelcursus gehad, rowan pakte de dingen heel snel op. Werd ook duidelijk uitgelegd. Er zijn ook onderwaterfoto's gemaakt, zodra ik ze heb zal ik het laten zien (als ze een beetje leuk zijn natuurlijk).
Was heel leuk om het samen te doen.
Volgende keer een duikcursus op vakantie!!!!!!!! (dat wordt sparen)
LEUK!!! Foto's zijn vast leuk.

winnitou schreef:meelen schreef:Kwam ik vanmiddag thuis van werken, jas net uit........belt m'n chef.
dan ken je die wijk nu ook en kun je die voortaan ook doen, makkie voor je en weer overwerk, nog meer vakantie uren die je toch niet kunt opnemen
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Degene zegt dat het vorige week verstuurd is. Ik zou ket Track & Trace nummer krijgen, maar op een of andere manier krijg ik die steeds maar niet. Dan is degene niet thuis (= een mailtje via mobiel), dan krijg ik het de volgende dag en nu krijg ik het vanavond na half 10. Afwachten maar, ik hoop dat ik er naast zit.
Nu vroeg hij/zij mijn postcode om het T&T nummer te kunnen zoeken??? Heeft degene natuurlijk al gehad, maar zal het vast kwijt zijn geraakt. Heb het maar weer gegeven...nu maar weer afwachten.