toen ik amber drbij zetten was het nog niet genoeg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
toen ik amber drbij zetten was het nog niet genoeg
lirote schreef:vanmiddag de veearts bij tes geweest ze loopt nog steeds niet goed het gekke is er is niets gebeurd verlede week stond ze in de padock ging rollen en stond op op 3 benen in middels sttat ze weer op 4 benen maar loopt erg kreupel na onderzoek en verdoving in haar kogel liep ze goed maandag even bellen voor foto's te laten maken
was me wel weer een dagje
Biz liep al aantal dagen niet helemaal lekker met ra, wat stijfjes, maar gisteravond haalde ik hem uit paddock en liep hij liever niet dan wel en was t ineens een stuk verslechterd met de middag (fem had hem nog gestapt)
In draf reageerde hij positief op beide buigproeven en zwaait zijn been erg uit naar buiten! dus Biz moet nu op rust, mag gelukkig wel de uitloop in..anders was t geen rust voor hem

Mallow schreef:Pff, super *** anous! Maar het is inderdaad wel slim om dan foto's te laten maken! Dan weet je waar je aan toe bent, en heb je wat meer zekerheid!!!
Wel heel fijn dat die nog lekker buiten mag staan
) wakker gehouden door gebeuk in de stal... eenmaal thuis brak Biz ook de boel af, en ik heb de volgende ochtend gebeld of hij ajb naar buiten mocht
(hij moest eigenlijk nog 2 dagen boxrust) Snel klein stukje land afgezet en meneer was weer redelijk rustig, ondanks dat het weken heeft geduurd voor hij weer zichzelf was.. ik hoop ook echt dat ik Biz strakjes weer meteen meemag naar huis en niet paar dagen hoeft te blijven voor nader onderzoek 

AnitaJoeri schreef:Oh ja Chantal,leuk dat je les goed ging.
Doe Astrid de volgende keer maar de groetjes van Joepi en Anita.
Zeg maar dat ik net zo een grote haflinger[denk ik] als jij heb.
Die aiko van mij is nu 1.58 meter en ik hoop dat die nu wel uitgegroeid is in de hoogte.Hij is afgelopen zomer nog 4 cm. gegroeid hihi.
Hoe hoog is Amber,die leek me ook altijd zo groot?

heb geen meetdingetje