_sandra schreef:Gelukkigyep!!!! heb haar gisteren gezien. gaat in tussen uur rijden op mav.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:_sandra schreef:ga ik ook maar weer aan het werk. veel rij plezier allemaal vanaaf!!! succes meelen,.en doe voorzichtig hoor!!!! jocelien is idd heel erg braaf, maar wel heeeeeeel erg langzaam hoor, paresca is heel trekkerig in de hand, jo-lee rijdt heel lekker, maar dat is een trapper. mmmmmm zou het zo ook ff niet weten wie je moest kiezen van de manege paarden! doe maar iet wiet wait!!! groetjes en tot laters.................
Werk ze !!!

_sandra schreef:moeilijk is dat he, als je die paarden niet kent!!! ga maar beetje op tijd, dan heb je nog keuze! anders is iedereen je voor. gewoon ff aan degene die lesgeeft vragen om jou als eerste te laten kiezen!!!
meelen schreef:_sandra schreef:moeilijk is dat he, als je die paarden niet kent!!! ga maar beetje op tijd, dan heb je nog keuze! anders is iedereen je voor. gewoon ff aan degene die lesgeeft vragen om jou als eerste te laten kiezen!!!
Ik ben er bij Chantal in de les afgevallen, dus die weet wat voor smakkerd ik had gemaakt.
Hoop ik wel dat zij weer les geeft vanaaf.