26 juli gaan we hem waarschijnlijk halen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

26 juli gaan we hem waarschijnlijk halen!
mAnDyXX schreef:naja zeg![]()
wordt hier gewoon beetje uitgelachen. Uuh ja volgens mij schrijft je het idd zo
![]()
![]()
_Roosmarijn_ schreef:Nog even wachten en kunnen een meeting doen met honden erbij!26 juli gaan we hem waarschijnlijk halen!
_Anneke_ schreef:_Roosmarijn_ schreef:Nog even wachten en kunnen een meeting doen met honden erbij!26 juli gaan we hem waarschijnlijk halen!
ik heb helemaal geen hond
mAnDyXX schreef:Je loopt dan maar gewoon mee. Anders mag die andere van ons mis ook wel mee!
mAnDyXX schreef:Tuurlijk ik wil natuurlijk wel mijn eigen lieve hondje he! Haha..
Maar ik ga maar is richting mijn bedje morgen moet ik er weer vroeg uit! weltrusten allemaal

_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:Tuurlijk ik wil natuurlijk wel mijn eigen lieve hondje he! Haha..
Maar ik ga maar is richting mijn bedje morgen moet ik er weer vroeg uit! weltrusten allemaal
Sjors is toch liever![]()
slaap lekker![]()
Shetjjee__x schreef:tja, dat hierboven schreef jip dus.. ik mocht niet meer bij mijn muis komen en Jip lag bovenop mijn toetsenbord! weet ook niet hoe hij dat zo om en om geflikt heeft!6565656565656++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*
*
*
*
*
*
* LieZ_Horses schreef:door het getyp van JipHoe kan het dat deze bladzijde zo breed is?