Kom je oefenen op Koos en Lune?Je denkt toch niet dat ik een hele dag zonder wc kan hè, al moet ik terug naar het station
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kom je oefenen op Koos en Lune?

En hij rijdt elke maandag ook al op hem.
dan kan ik er op vrijdag af en toe eens op

)
Maar ik geloof er weinig van...
. Had het lijstje het liefst zo gezien:
. Ik wil een beetje een makkelijk paard, want mij hoofd barst bijna uit elkaar.... Heb al twee paracetamol ingenomen en een kwartier mijn ogen dicht gedaan (dat hielp wel opzich). Maar nu ben ik weer wakker en wil ik graag weer mijn ogen dicht doen en slapen....
Nou we zien wel.
Al zal Wendy anders beweren... Eerst reed ik achter Wen, maar dat wist ze te verpesten door haar pony op het andere ruiterpad te sturen. Toen werd ik voor haar geslingerd en kwam ik achter Omar terecht. Vonden Koos en ik niet zo fijn, want Omar bleef steeds stilstaan om even lekker uit te halen. Wendy reed toen natuurlijk wel een stuk beter 
. Je zet dr achteraan en je hebt nergens last van!! Ik had Bo ook al aangevraagd voor van de zomer, en ze hebben kennelijk geluisterd
. Maar heb ook wel even Manda aangevraagd voor van de zomer, een paar keer binnen vindt ik ook wel weer leuk
.
, als ik ergens geen zin in heb is dat het wel!!! Maar ja we overleven het wel weer....