En haha, naja als je om de 2 weken rijdt dan betaal je maar om het halfjaar. Daardoor kan het voor mij ook nog uit. En de tijdmachine, hmm nee daar kan ik je niet meehelpen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En haha, naja als je om de 2 weken rijdt dan betaal je maar om het halfjaar. Daardoor kan het voor mij ook nog uit. En de tijdmachine, hmm nee daar kan ik je niet meehelpen.

Natuurlijk moest die bij mij wel even schrikken, iemand gooide zijn deur heul hard dicht van de auto dus hij schoot opeens naar voren. Maar dat zag ik al aankomen dus er gebeurde niks.
Galop is wel echt een punt waar ik aan moet werken, op ieder paard vind ik dat eigenlijk wel lastig. Ik ga teveel nadenken over mijn zit en mijn benen en dan valt die er weer uit. Zucht. Maar heb wel weer lekker gereden. 
) stond echt te kijken van, huh wat doet Oppy? 
En haha, moest lachen om je verhaaltje over Oppy. Hihi.
Had waarschijnlijk zijn neus uit de neusriem gewurmd, halster was iets te groot. Heb het halster weer goed omgedaan en het kopstuk ietsje korter gesteld. Kan hij niet nog eens dit soort fratsen uithalen. Voordat zijn hoef er een keer in komt...
"De Bokster bokt" zullen we maar zeggen... Ben er wel opgebleven, heb hem meteen ff weer doorgepakt en hij heeft deze fratsen niet weer uitgehaald. Ben benieuwd waar ik volgende week op rijd...
(zie deze persoon nooit op zaterdag, zodoende)

Gefeliciteerd met je overwinning, super! Oh, ik moet jou echt een keer weer in het echt zien. Net als de rest van het lieve "zaterdaggroepje"
Morgen zullen we het weten. Wordt wel moeilijk hoor zo vroeg me bed uit en moet me ouders nog even lief aankijken aangezien mijn zusje op de fiets naar Wapse is. Anders wordt het lopen voor mij en meot ik nog vroeger me bed uit. pfff.
Melina zou leuk zijn! Ik meende dat er "vroeger" altijd privelessen/lessen op EP's waren 's ochtends om 8.30u maar dat weet ik niet meer. Veel plezier morgen en succes met het vroege opstaan! Ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai
(ik vermeld er maar niet bij dat ik dinsdagen om 7.00u training heb en dus al om 5.30u uit bed moet.. omg)
Haha. Ik mocht weer heerlijk op Kanjer, eerst lekker geknuffeld op stal. Ook voor hem was het vroeg want hij stond er echt überslaperig bij.
Al was die nog wel in staat een aantal pogingen te doen om me te bijten als ik bij de singel-area kwam.
Maar heb echt héérlijk gereden! Had les van Ini en dan merk je toch wel echt verschil, werd echt enorm aan het werk gezet. Werd weer tienduizendkeer op mijn polsen aangesproken, de één staat anders als de ander maar ze zijn beiden te gespannen/verkrampt. Dat weet ik ook wel maar het is zo lastig om af te leren! Het was wel echt stuiterweer, Ottoline moest een martingaal eraan, nini zelfs een slof. In de galop werd het nini dan ook wat teveel, waarschijnlijk doordat dat meisje de slof iets te strak hield en toen kwam nini naar boven, draaide om haar as en wilde de andere kant op, recht voor mijn neus.
Dus kanjer keek echt van: 'oeeeeeee gaan we spelen!' Maar zover heb ik het niet laten komen.
Galop ging voor de rest eigenlijk prima! Afgezien van mijn conditie die weer opgebouwd moet worden met hardlopen, kon ik hem op de linkerhand goed in de galop houden en prima sturen en alles. Rechtergalop ging ietsje minder maar alsnog beter dan de laatste paar keren. Hij ging ook steeds meer ontspannen en kwam lekker naar beneden. Bijna alle paardjes liepen super, zelfs Injoy ging aan de teugel! Dus heb eindelijk weer een heerlijke les op Kanjer gereden. Nog steeds niet zoals onze wolkenles evelien, maar volgens mij was dat een once in a lifetime experience ofzo.
Maar we zijn weer op de goede weg. 
Haha, die wolkenles moeten we maar gewoon in ons hoofd prenten en hopen dat het er ooit nog een keer van komt
Paardjes waren dus lekker fris! Volgens mij ben je echt enorm vooruit gegaan met Kanjer!!

Die galop! Eerst leek het alsof ze het niet meer zo goed wist, dus ze stond zo op der plek met die benen te maaien en te doen en opeens springt ze aan en wat een gekletter zeg! Ze gaat niet hard ofzo maar die hoeven slaan vooruit en komen weer neer.
Echt heel leuk om te zien! Lijkt me zeker niet één van de makkelijkste, Noraly had er ook wel de handen vol in. (Niet in de zin dat ze enorm druk was of wat dan ook, ze was wel ene beetje heet maar dat hoort volgens mij bij de Zelina stam als je ook kijkt naar Melina) Maar het is gewoon niet de gemakkelijkste. Maar grappig dat na zo'n tijd volgens mij stil staan je er ook gewoon weer kan opklimmen en het kan doen! Topbeesten toch ook paardjes.