die komen hier wel als ze van mij is

dankje wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

, die paarden zijn echt onbetaalbaar en worden natuurlijk heel voorzichtig behandeld en verzorgt! Ik denk dat hij er zo machtig mooi uitzag door een combinatie van spieren, vachtverzorging en voeding
.
.
haha.Iriis_ schreef:Aan mij is, namens het bestuur van de manege, gevraagd of ik aan de jeugd van de manege, wil vragen, of zei nog leuke iedeen hebben betreft activiteiten op de manege. Het leek me wel een goed idee om in dit topic daar ook over te kletsen, en leuke ideen te verzinnen! Dus dames, kom maar op met die ideen!![]()
. Voor de kleintjes in stap en voor de wat oudere in draf of zelfs galop.Iriis_ schreef:JAAAAZIJN ER NOG MENSEN DIE VOOR MORGEN NOG EEN STUKJE OVER DE CLINIC VAN VANDAAG KUNNEN/ WILLEN SCHRIJVEN?? Pm me dan ff?!
Zou leuk zijn!
dus aan mij heb je niet veel... 
.

! En dan naar de tandarts en dan om 6 uur lekker rijden
! !!
!
Ze zijn leuk, ik zal ze allemaal doorgeven aan t bestuur
!! Kirsten_S schreef:Die 1e en die 2e zijn wel leuk maar mij zie je niet in Carnavals kleding op de manege komen!!
Iedereen in canavals kleding! Geweldig! En dan ook je paard versieren natuurlijk! En een prijs voor de leukste combinatie
!! Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Die 1e en die 2e zijn wel leuk maar mij zie je niet in Carnavals kleding op de manege komen!!
Ooooooooh lijkt me zooo leuk om te doen!Iedereen in canavals kleding! Geweldig! En dan ook je paard versieren natuurlijk! En een prijs voor de leukste combinatie
!